קרם גזר אנטי אייג’ינג מולטי ויטמין

“אהבה ליופי, כמו אהבה לטוב, לא צריכה הסבר.” אפלטון.

הכמיהה ליופי והרצון להיראות ולהישאר יפים חוצה יבשות ותקופות, ולכן מזה שנים ששוק הקוסמטיקה במרדף אחרי מוצרים טבעיים אשר הוכחו מדעית כבעלי אפקט אנטי אייג’ינג – עיכוב סימני הגיל, ריפוי ושיקום העור.

בתוך המרדף הזה פגשנו את חביבה ריבקין, ביולוגית-חוקרת-קוסמטולוגית בעלת חברת הקוסמטיקה NBC – “קוסמטיקה טבעית ביולוגית והיפו-אלרגית”, Natural Biological Cosmetics המפתחת מגוון תכשירים טבעיים המספקים מענה לפתרון בעיות עור שונות: אקנה, פיגמנטציה, סבוריאה בפנים ובקרקפת, פסוריאזיס בקרקפת, קופרוז והזדקנות העור.

תכשירי NBC מורכבים מחומרים בעלי אחוז גבוה של חומרים פעילים הכוללים תמציות צמחים, ויטמינים, שמנים טבעיים ועוד אשר השפעתם על העור ניכרת לעין תוך זמן קצר ומשיבים את האור לעור.

התכשירים נבדקו קלינית ומדעית במספר בתי החולים אוניברסיטאיים מובילים בישראל, ובמכון ויצמן למדע, ושני פטנטים רשומים על שם החברה בארץ ובחו”ל.

מרכיבי התכשירים הינם טבעיים, ביולוגיים, היפואלרגניים, נקיים מבחינה אקולוגית, ומאושרים על ידי משרד הבריאות.

תכשיר הדגל של החברה המורכב משלושה מוצרים היפואלרגניים הוא CMC Forte x4קרם מולטי ויטמין אשר נבדק קלינית ומדעית והוכח שהינו היחיד בעולם בעל אפקט אנטי אייג’ינג הזהה בתוצאותיו לתרופה האמריקאית Retin A, וזאת ללא תופעות לוואי של אדמומיות ועור רגיש.

חביבה, במה שונים המוצרים שלך מהיצע השוק כיום?

“פתאום העולם התעורר וכולם נוהרים אחרי מוצרים טבעיים ובריאים”. אומרת חביבה ריבקין, “זה הטרנד החדש. עוד בראשית דרכי, עוד לפני שהקמתי את המותג היה לי ברור שהאג’נדה שלי תהיה מבוססת על קו מוצרים עם רכיבים מן הטבע, פעילים מבחינה ביולוגית, והיפו-אלרגניים. לימודי הביולוגיה שסיימתי באוניברסיטה העברית בירושלים, הידע והניסיון שרכשתי בעבודתי במעבדות רפואיות, אפשרו לי לייצר מוצרים מדויקים וטבעיים, שיפתרו בעיות עור על הצד האפקטיבי ביותר.

אחד המוצרים המובילים והידועים ביותר בחברת NBC, תכשיר שזכה להצלחה גם בחו”ל הוא “CMC Forte x4קרם מולטי ויטמין” המשלב שלושה מוצרים:

קרם גזר, קרם לחות מרוכז אנטי אייג’ינג מספר 1

קרם הזנה אנטי אייגינג מספר 3

טיפות מועשרות בוויטמינים אנטי אייג’ינג מספר 2

קרם המולטי ויטמין מספק לחות והזנה מרבית לשכבות העור וגורם להצערת העור בתוך זמן קצר, ממצק אותו, ומגביר את יכולת העור להתנגד להשפעות הגיל והסביבה.

הקרם עבר 2 ניסויים מדעיים:

במחקר הראשון במכון וויצמן למדע נקבע שהקוקטייל מונע היווצרות כתמים וקמטים, ומתקן אותם, והוא זהה בתוצאותיו לתרופה האמריקאית רטין A אולם ללא תופעות הלוואי של אדמומיות ועור רגיש.

במחקר השני בבית החולים האוניברסיטאי “הדסה עין כרם” הוכח שהקוקטייל מעניק לחות לעור הגבוהה פי 4 מתכשירים ידועים ומוכרים בעולם, ומסייע לריפוי עור יבש.

אילו מוצרים נוספים בסדרה?

Concentrated Hydratant Cream – קרם גזר, קרם לחות מרוכז היפו-אלרגני לכל סוגי העור, עשיר ברכיבים ייחודיים ההופכים את התכשיר לפלא בהשגת תוצאות-על.

Hydrating Radiance Cellular Serum – סרום סלולר הידריטינג ראדיאנס סרום עשיר במרכיבי לחות ננו-טכנולוגיים לשמירה על אלסטיות העור.

בנוסף קיים מנעד רחב של מוצרים כמו: קרם לחות מועשר בוויטמינים ודבש לעור רגיל ויבש, טיפות מעושרות בוויטמינים המאטות את תהליך ההזדקנות, קרם לחות לעיניים מועשר בוויטמינים ודבש המרגיע את העור בולם היווצרות קמטים ומשפר מראה קמטים וקמטוטים קיימים, קרם מזין לעיניים המרווה את האזור באופן אופטימלי ועוד.

  • קבלתי את קרם הגזר, קרם לחות מרוכז אנטי אייג’ינג מס’ 1 להתנסות ונשביתי.
  • אני סובלת מעור פנים יבש. אמת המידה שלי לקרם לחות טוב היא שעור פניי נשאר לח במשך כל היום ובעל מסנן קרינה ומונע קרינה UVB ו- UVA. קרם הגזר ענה על כל הציפיות. לאחר מריחת הקרם וספיגתו בעור הרגשתי שעורי לח, זוהר ונעים למגע. לא זו בלבד שגם בסוף היום עורי נשאר לח ולא היה ‘צמא’ ללחות.
  • זאת ועוד, לעומת קרמים אחרים בהם יש למרוח כמות נדיבה לכיסוי מלא של כל הפנים ולעסות עד לספיגה מלאה, כאן יש ליטול כמות קטנה מהקרם ולעסות בידיים רטובות על הפנים כולל עפעפיים וצוואר עד לספיגה מלאה.

להלן הוראות השימוש (חשוב להקפיד עליהם):

להניח כמות בגודל אפונה קטנה אחת בארבעה מקומות :
מצח
סנטר
לחיים
להרטיב אצבעות עם מי ברז ולפזר את הנקודות תוך כדי עיסוי
מתקבלת אמולסיה עדינה. יש לפזרה על כל הפנים כולל עפעפיים וצוואר
לתפוח קלות עד לספיגה טוטלית
גורם למתיחה של העור מעניק לו ברק זוהר. תוצאה מצטברת  תוך זמן קצר

הערה: התכשיר מרוכז ומומלץ להשתמש מגיל 25 לעור רגיל ונוטה ליבש

חביבה משמשת מנטורית לקוסמטיקאיות רבות המסיימות בהצלחה את לימוד שיטת הטיפול לפי תכשיריה, יועצת ומלווה מטופלים עד להשגת עור קורן וזוהר.

.בעזרת התכשירים האיכותיים של חביבה ריבקין, ניתן להאט את הזדקנות העור הטבעית, לשפר את מרקם העור, להעלים קמטוטים ולעדן קמטים קיימים.

מעבדות חביבה ריבקין בע”מ NBCNatural Biological Cosmetics

טלפון 08-9362070/71

www.haviva-rivkin-nbc.com

n-b-c@inter.net.il

טלפון

www.nbc-haviva-rivkin.co.il

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן