אופטיקנה בקמפיין קיץ עבור המותג Cattleya עם הפרזנטור עומר אדם

רשת אופטיקנה יוצאת בקמפיין קיץ עבור המותג Cattleya עם הפרזנטור עומר אדם.

הקמפיין החדש למותג Cattleya משיק את קולקציית הקיץ החדשה בקמפיין עם מסר חברתי כנגד תופעת השיח האלים והביקורות ברשתות החברתיות.

הקמפיין מבית משרד הפרסום ראובני פרידן יציג את אדם ברגע פרטי שלו בחוף הים שברקע נשמעים בקולו שלו טוקבקים מרושעים שנכתבו עליו ברשתות דוגמת: “מה עובר על עומר אדם?, נראה כמו קבב”.

הפרסומת מסתיימת במשפט: “ביקורת, כמו שמש, שורפת לפעמים, אבל צריך לא להישרף מהן, אלא רק לחבק אותה ולדאוג לשים את המשקפים הנכונים ולצאת החוצה בביטחון ולחגוג את החיים”.

לצפיה:

המותג Cattleya פונה לקהל הצעיר ומביא איתו ערכים של לחגוג את החיים, מקדש את הצבעוניות, את הקבלה ואת המסר שהשונה הוא המיוחד. מתוך כך בחרה הרשת להשיק את קולקציית הקיץ עם מסר שרלוונטי מאוד לקהל של המותג ורלוונטי מאוד לרוח המותג: מסר חברתי נגד תופעת הבריונות ברשת והיד הקלה על המקלדת ממנה סובלים צעירים רבים. המהלך ילווה בקמפיין דיגיטל נרחב ובין השאר גם בפעילות משפיענים ויקודם גם בעמודי הסושיאל של המותג ושל עומר אדם וכן בקמפיין טלוויזיה ושילוט. 

מותג המשקפיים Cattleya (“קאטליה”) הושק ברשת אופטיקנה בשנה שעברה, יחד עם עומר אדם כפרזנטור, וכבר הפך להיות סיפור הצלחה ולמותג מספר 1 במכירות של הרשת.  


מקור השם “Cattleya” מלטינית, זהו שם של סחלב נדיר, שגדל ביערות הגשם של קולומביה ונחשב ליפה פרחי הסחלב.
הקולקציה החדשה המושקת עתה מכילה 110 דגמים ומביאה את הטרנדים הכי חמים מבתי האופנה המובילים של אירופה עם Look & Feel לטיני- לבנטיני.


המשקפיים מיוצרים בתנאים קפדניים ומשלבים את החומרים המתקדמים ביותר בעולם האופטיקה דוגמת טיטניום, אפונים קרמיים נעימים למגע שיוצרו בשיטה ייחודית וסופיות במילוי שרף מבודד המאפשר הרכבה נוחה ובלתי מורגשת. בנוסף, הצירים של משקפי “Cattleya” מגיעים עם תוספת פנימית קשיחה העשויה מפלדת אל-חלד. המסגרות קלות, גמישות והיפו-אלרגניות. עדשות המשקפיים עשויות מהחומרים המתקדמים ביותר ועוברות את מבדקי בקרת האיכות המחמירים ביותר כדי לתת לעין הגנה וסינון מקסימלי של הקרינה המזיקה.

משקפי השמש נמכרים במחיר אחיד של 299 ₪ ומסגרות משקפי הראייה במחיר של 399 ₪ כולל עדשות ובדיקת ראייה אצל אופטומטריסט מקצועי. המותג נמכר בבלעדיות ברשת אופטיקנה.

סמנכ”ל השיווק של אופטיקנה, ירון עמיר: “‘ המותג קאטליה פונה לצעירות ולצעירים החיים באינסטגרם וברשתות החברתיות ונחשפים לא פעם לשיח האלים שמתקיים שם. היה לנו חשוב להגיד דווקא לאותם צעירים: תחגגו את החיים, תחגגו את עצמכם, שימו משקפיים שמסננים לא רק את קרינת השמש אלא גם את כל מי ש”שורפים” אתכם עם המקלדת”.   

בקמפיין הושקעו כ4.5 מיליון ₪ והוא יעלה בטלויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט.

קרדיטים משרד פרסום והפקה קליפ:

מוזיקה מקורית ועיבוד מוסיקלי: עומר אדם וגיא דאן

משרד פרסום: ראובני פרידן

מנכ”ל משותף: זיו קורן

קריאייטיב: ליאור נויפלד, איל לבנון

משנה למכנ”ל: שירי הייסר

ניהול לקוח: אילנה פייסחין, חן דבס

במאי: רומן בוצ’אצ’קי

חברת הפקה: קוקורוזה – דני רוסטר, ליאור רז

צלם סטילס: שי פרנקו

סטיילינג עומר אדם: אור לוזון

מנכ”ל אופטיקנה: אלרועי תורג’מן

סמנכ”ל שיווק: ירון עמיר

מנהלת מותגים: שני כספי

מנהלת קולקציה וטרנדולוגית: גלוריה בבאי

קרדיט צילום: שי פרנקו

אודות אופטיקנה

רשת אופטיקנה הוקמה בשנת 1988 והיא הרשת הקמעונאית המובילה בתחום האופטיקה. לרשת 80 סניפים בפריסה ארצית מדן ועד אילת. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה ומשקפי שמש של המותגים והטרנדים המובילים בעולם, עדשות למשקפיים בטכנולוגיה ובאיכות הגבוהה ביותר, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעניקה שירותי אופטומטריה מהמתקדמים בישראל הן באמצעות חדרי בדיקה בעלי המכשור החדשני ביותר והן על ידי אופטומטריסטים מקצועיים אשר עוברים הכשרות, הסמכות והדרכות שוטפות בסטנדרט הגבוה ביותר. כחברה המובילה את ענף האופטיקה בישראל, אופטיקנה לוקחת אחריות על העלאת מודעות הציבור לבריאות העין ולתקינות הראייה. אחריות זו באה לידי ביטוי בפעולות יזומות רבות ברמת הלקוחות ובהחדרת מוצרים בעלי טכנולוגיה פורצת דרך.

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן