קונדיטוריית מונייר: 50 גוונים של קינוחים

קונדיטוריית מונייר בראשון לציון חגגה את יום הבסטיליה עם 50 גוונים של קינוחים פרי יצירתו של השף הצרפתי מוריס מונייר.

באזור התעשייה המחוספס של ראשון לציון, בין מוסכים ומפעל אלקטרה, מתגלה קונדיטוריה כנווה מדבר שמיימי של פינוק. זה היה בוקר שטוף שמש וחם, והאוויר זמזם בציפייה כדי לחגוג את יום הבסטיליה, זמן שבו רוח החירות, השוויון והאחווה הסתחררו באוויר.

כשפתחתי את דלת הקונדיטוריה, האוויר התמלא בניחוח משכר ותצוגה מפוארת של קינוחים, שכל אחד מהם היה מפתה יותר מקודמו, היתה מונחת על השולחן המרכזי ומסביב מדפים מרופדים בשלל פינוקים מפתים.

 

קונדיטוריית מונייר

 

שפע של קרואסונים כל אחד מהם, עם המילוי הייחודי שלו, חגג את המגוון והיצירתיות של השף מוריס מונייר. מקרואסון המשמש שריבת  המשמש החמצמצה – מתוקה פרצה החוצה, ועד הפיתוי הקטיפתי של קרואסון הפרילנה ששכבותיו עטפו נהר של שוקולד חגיגה של פינוק ונחמה.  קרואסון הפיסטוק התגלה כהתגלות קסומה. קרם הפיסטוק שעיטר את הקרואסון סיפק הצצה מפתה אל האוצר החבוי שלו. קרואסון הפופקורן הנועז גנב את אור הזרקורים – מיזוג טעמים שמתח את גבולות הדמיון, עדות לגחמנות ולחדשנות שהציע סימפוניה שובבה של ניגודים. קרואסון מרנג הלימון שבה את הלב עם כתר המרנג השמימי שעיטר אותו, ענן של שלמות מתוקה והשילוב בין המתוק של המרנג והחמצמצות של לימון ומרנג העיר את בלוטות הטעם, מחווה חמצמץ ופיקנטי לקסמיהם העסיסיים של ההדרים.

קונדיטוריית מונייר- קרואסונים במילוי פופקורן, פיסטוק, לימון מרנג

הפרופיטרולים הפריכים (פחזניות) נצצו במפל של שוקולד קטיפתי היו מלאים בעננים של קרם וניל שהתפוצצו בפה עם כל ביס שמיימי. עונג רצוף.

קונדיטוריית מונייר- פחזניות במילוי קרם וניל

סימפוניה של מקרונים חיכתה בסבלנות על המדף, והציגה לראווה קליידוסקופ של גוונים עדינים. החתיכות הקטנות האלה נראו כמעט מושלמות מדי לאכילה, החיצוניות החלקה שלהן מזמינה פצפוץ עדין במגע עם שיניים להוטות. בתוך הקליפות השבריריות שלהם הסתתר מערך של מילויים מפתים שכל אחד מהם הציע איזון הרמוני של טעמים.

קונדיטוריית מונייר- מקרונים

ואיך אפשר לשכוח מהאקלרים. כל אקלר, עם המילוי הייחודי שלו, חגג את המארג המגוון והעשיר של הקונדיטוריה. אקלר הווניל ערסל קרם וניל קטיפתי שזימן את המוכר והמנחם שלו. עם כל ביס רקד הווניל על בלוטות הטעם, סימפוניה של מתיקות שהעלתה זיכרונות של פינוקי ילדות. אקלר האקזוטי של הפירות שצורתו המוארכת אימצה מיזוג של טעמים, ערבוביה של פירות אקזוטיים המתפרצים מבפנים. חזותו המבריקה של אקלר השוקולד רמזה על התענוגות הקטיפתיים שחיכו בפנים. כשהשיניים שקעו מבעד לקליפה הפריכה, נפרשה סימפוניה של קקאו, שעטפה את החיך בחיבוק קטיפתי.

קונדיטוריית מונייר - אקלר וניל פירות, אקלר אקזוטי, אקלר שוקולד

 

כשיצאתי מהקונדיטוריה היא המשיכה לטוות את קסמה. בגן עדן זה של מאפים וקינוחים, ניתן היה להרגיש באיזו אהבה נאפה כל פינוק, והזכירה לכל מי שביקר בה שההנאות הפשוטות ביותר של החיים, כמו קינוח מעוצב להפליא, יכולות להביא טעם של גן עדן .

ניתן לרכוש מגשי אירוח לאירועים שהם אפשרות קייטרינג פופולרית ונוחה המוסיפה נופך של אלגנטיות וגיוון לכל התכנסות. מטרה העיקרית של מגשי האירוח היא לספק לאורחים מבחר פינוקים בגודל ביס מהם תוכלו ליהנות לאורך כל האירוע. מגשים אלה מעוצבים בקפידה כדי להציע שילוב של טעמים, מרקמים וסגנונות קולינריים, ומבטיחים שיש משהו שכולם יכולים ליהנות ממנו.

אז, בואו להתענג על הטעמים המעודנים, משובחים ומיוחדים של הקונדיטוריה מונייר פרי יצירתו של השף הצרפתי מוריס מונייר.

את הקינוחים ומגשי האירוח ניתן למצוא בחנות המפעל של מונייר בראשון לציון, או להזמין עד הבית.

 

איפה רוכשים?
בחנות המפעל – יוסף ספיר 7, ראשל״צ ,הכשר בד”צ מטעם בד”צ בית יוסף

אתר: מגשי אירוח איכותיים לאירועים עסקיים ופרטיים – מונייר – Munier

אינסטגרם: מונייר | קייטרינג חלבי כשר (@munier_foodideas) | Instagram

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן