סרט: בלש על שמונה ותעלומת האלמנה השחורה

בלש על שמונה ותעלומת האלמנה השחורה הוא סרט אנימציה לכל המשפחה בבימויו של חוליו סוטו גורפיד

בלש על שמונה ותעלומת האלמנה השחורה

עלילת הסרט מתרחשת בשנגחאי בשנת 1934. ערב רב של חרקים שהם מרגלים ופושעים מאכלס את העולם שמשחזר את אותו עולם של בני אדם שאיתם הם חיים. המפקח סאן, עכביש ציד ובודד, נאלץ לעזוב את המשטרה ועולה על מטוס פאן אם קליפר בדרכו משנחאי לסן פרנסיסקו. עם הרבה מזל ומעט מאוד אינטליגנציה וכשרון, סאן מוביל את משימתו האחרונה נגד אויבו המושבע הארבה האדום, שהוא אויב הציבור מספר 1 בעולם החרקים והזומם להתשלט על העולם. בתרחיש מלא צבעוניות מתפתח סיפור בין עכבישים, ארבה, נמלים וכל מיני חרקים שנוסעים בפאר רב בעולם המקביל לזה של בני האדם.

חופשתו של סאן על סיפון פאן אם קליפר בין שנגחאי לסן פרנסיסו מגיעה לסיומה הפתאומי כאשר המיליונר ד”ר שפינדלתורפ נרצח. 

ג’ייני העכבישה הקופצנית נחלצת לעזרתו של סאן לפתרון תעלומת הרצח למרות התעקשותו שהוא “צד לבד” ולא זקוק לעזרה. יחדיו הם מנסים לגלות מי רצח את המדען העשיר ד”ר שפינדלתורפ, רצח שמניע את החקירה העיקרית שבסופו של דבר חושפת את הקונספירציה הגדולה יותר.

האם יצליחו למצוא את רוצחו של ד”ר שפינדלתורפ? האם המפקח סאן יצליח לעצור את האויב הגדול ביותר שלו הארבה האדום?

הסרט מאניש חרקים דוחים ע”י הפיכתם לגיבורים של הרפתקאה, ויש אפילו היבט דידקטי שכן הוא מלמד ילדים להבחין בין חרקים לעכבישים לפי מספר רגליהם, שלושה זוגות הראשון וארבעה השני.

העכביש סאן מזכיר את הבלש הרקול פוארו, אחת הדמויות המפורסמות ביותר שהגתה מחברת ספרי הבילוש אגתה כריסטי, וכל האווירה במטוס הפאר שבו מתרחשת העלילה מזכירה את האווירה בספרה של אגאתה כריסטי “אוריינט אקספרס”.

זהו סרט מלא באקשן ומהנה לכל בני המשפחה עם קריצה לגברת הראשונה של ספרי הבילוש אגאתה כריסטי, וסיומו מרמז על הרפתקאות חדשות אפשריות של הדמויות המהנות.

 

טריילר:

 

במאי/ת: חוליו סוטו גורפיד

תסריט: רוקו פוצ’יו

מדינה: ספרד

שנה: 2022

ז’אנר: אנימציה

משך: 82 דקות

בכורה: 27/7/2023

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן