סוד הנעורים: 5 מוצרי קוסמטיקה וטיפול טבעיים לעור הפנים שלך

11 שנים לאחר שהוקמה חברת “סוד הנעורים”  וזכתה להצלחה בינלאומית, השיקה החברה בישראל את מגוון הליינים של מוצריה פורצי הדרך המבוססים על חומרים טבעיים שאינם גורמים נזק לעור, ללא ניסויים בבעלי חיים וללא רכיבים מהחי.

החברה מייצרת את מוצריה בישראל ולאחר תהליך מחקר ופיתוח ארוך, נבחרו 11 פירות וירקות טריים מהם מייצרים את התרכובת המיוחדת (בוטניק סינרג’י) לטיפול בבעיות העור כסבוריאה, אקנה, פסוריאזיס, פצעי סכרת, עור סדוק עוד, עד ייצור מוצרים איכותיים המורכבים מתרכובת הפירות והירקות הטריים בתוספת שמנים, מינרלים, חומצות וויטמינים טבעיים הנותנים מענה טבעי לטיפול בקמטים, אנטי אייגי’נג ועוד.

כל מוצר מבית סוד הנעורים עובר סדרה ארוכה של בדיקות בטרם יוצא לשיווק בארץ ובעולם. על ההרכב הייחודי של המוצרים קיים פטנט ברחבי העולם, המוצרים מסומנים בסימן מסחרי ונמצאים בפיקוח מכון התקנים ומשרד הבריאות.

תפריט הבריאות של סוד הנעורים כולל את המוצרים הבאים :

AClear אל תפוצצו. תטפלו!
סדרה הנלחמת בסמפטומים של עור נעורים בעייתי בשלושה שלבים פשוטים: ניקוי, טיפול, שיקום. הסדרה מבוססת על ההרכב הייחודי של פירות וירקות יחד עם רכיבים טבעיים נוספים אשר הוכחו כמסייעים בטיפול, טיפוח, איזון והגנה על עור פנים שמן בעייתי. הסדרה מעניקה ניקוי עמוק, בקרת סֶבּוּם ורעננות לעור הפנים ותורמת לתחושה של עור נקי חלק ולא שמנוני.

aclear.jpg
PsoSilk שמים סוף לבושה
ליין טבעי טיפולי המבוסס על פירות וירקות מלאים, להקלה על סימפטומים האופייניים לעור יבש מקושקש ואדמומי. הליין מסייע בהסרת עור מקושקש באמצעות פילינג עדין, מרגיע את הגרד ומזין את העור בלחות. מוצרי הסדרה הוכחו קלינית.

psosilk.jpg
DiaCare צועדים בקלילות ורכות
סדרה המקלה על עור סדוק ופצוע, מכילה את תערובת הפירות וירקות הייחודית של סוד הנעורים לרבות פפאיה (עשירה בפפאין טבעי), הידועה בתכונותיה לריפוי ואיחוי פצעים ושיפור זרימת הדם. הסדרה מסייעת באיחוי פצעים, שמירה על העור ושיקומו, מסירה מזהמים ומזינה אותו.

diacare.jpg
AntiAging לעצור את הזמן
מוצרי הסדרה משקמים את עור הפנים ומגנים עליו מפני נזקי הגיל והסביבה. ממצקים ומשפרים את מראה העור והקמטים. בסדרה ניתן למצוא מוצרים להזנה מיצוק ומתיחה של עור הפנים.

Anti-Aging-Night-Cream.jpg
WrinkX יפה ללא פילטרים
מוצר אינסטנט להפחתת קמטוטים תוך דקות ספורות. ניתן לשימוש בכל זמן ומקום, מפחית את נראות הקמטים ומשפר את מראה העור וגמישותו בטווח קצר וגם לאורך זמן.

winrix.jpg

 

 

  • חלק המוצרים הם מוצרים פעילים ויש להשתמש בהם לפי הוראות השימוש בעלון.

לאתר החברה: http://secretofyouth.co.il

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן