LeoMan: מוצרי הטיפוח לגבר של לאונרדו

בעבר, המילים ‘גבר’ ו’טיפוח’ לא ממש הלכו יחד. כיום, השתנתה המגמה והצעירים מודעים לאסתטיקה, משקיעים בנראות ומקפידים על שיגרת טיפוח יומיומית הכוללת טיפוח של עור הפנים, הזקן, שערות הראש, ואף – מורחים קרם לעיניים.

בעקבות שינויים אלה, החליטה חברת LEO, שזהו בדיוק הזמן להשקיע גם בקהל הגברי.

חברת LEO החדשנית, מפתחת ומייצרת כבר יותר מעשר, מערכות יופי ותכשירי טיפוח מקצועיים פורצי דרך. מוצרים אלה הציבו אותה בחזית שוק הקוסמטיקה בארץ ובעולם.

היום, לאחר שנתיים של פיתוח ומחקר, השיקה החברה סדרת מוצרים חדשה, מותאמת לגברים:

LeoMan

קרם4.jpg

שם הסדרה אינו מקרי ואינו נשען רק על שם החברה, אלא גם מספר את סיפורו של הזכר הכי גברי – גבר שיש: האריה, מלך החיות. הרעמה המרשימה, ההתנהלות האלגנטית, הטיפוח העצמי כיאה למשפחת החתולים לה הוא שייך – כל אלה מצביעים בדיוק על מהות הסדרה, על ייעודה ועל הקהל שלה.

סדרת מוצרי LeoMan פונה לגבר החזק שלא מפחד להצהיר שהוא מטופח.

הסדרה המשובחת כוללת 4 תכשירים הנותנים מענה לשגרת הטיפוח היומיומית של כל גבר:

FRESHES – קלינור (תרחיץ) לניקוי עמוק של עור הפנים
תרחיץ זה דואג לשלב הראשון והחשוב ביותר בשגרת הטיפוח – ניקוי הפנים בין פעם לפעמיים ביום. תרחיץ Freshe מתאים לכל סוגי העור: עור פנים רגיל, שמן או בעייתי. ייחודו של התרחיץ מעבר לניקיון, שהוא גם מאזן את העור, מעשיר אותו בשמנים ומוסיף לו חיוניות.
המוצר נטול SLS, אותם דטרגנטים המשמשים ליצור בכ- 95% מתעשיית הסבונים והשמפו משווקים בעולם, והוכח כי בחשיפה ממושכת עשויים לגרום לבעיות עור.
כמות: 150 מ”ל
מחיר לצרכן: 115 ₪

קרם

FACELOOK – ג’ל לחות להזנת עור הפנים, השיער והזקן
כן, כן, שמעתם טוב. התכשיר הזה דואג גם לעור הפנים, זקן ושיער הראש. מדובר בג’ל לחות המשלב שמנים טבעיים, שמן שקדים, נגזרת של קוקוס, שמן חוחובה, ויטמין E ואנטי אוקסידנט.
מרכיבים אלה מן הטבע, מזינים את עור הפנים, השיער והזקן והופכים אותם למבריקים ולנעימים למגע. ג’ל הלוחת הוא השלב השני בשגרת הטיפוח, ויש למרוח אותו בוקר וערב, בעיקר אחרי ניקוי בתרחיץ.
כמות: 75 מ”ל
מחיר לצרכן: 138 ₪

קרם1

GREENERGY – קרם אנטי אייג’ינג ייחודי לעור העיניים
פורמולה עשירה בנחושת, המעניקה לקרם את צבעו הירוק והמיוחד. בנוסף, הפורמולה מועשרת בפחם, במיצוי קינואה ובקומפלקס הפפטידים Matrixy ו- Eyeliss שמסייעים בטשטוש קמטים ובהעלמת שקיות מתחת לעיניים.
הקרם מעניק תחושת רעננות ומיצוק לעור, תורם לליחוח, נספג במהירות ואינו מותיר תחושת דביקות או שומניות.
כמות: 30 מ”ל
מחיר לצרכן: 152 ₪

קרם3.jpg

FLEXBOW – קרם לריכוך ולשיקום עור המרפקים
כל אחת תדע לומר לך שעור מרפקים רך ומטופח הוא סימן ההבדל בין גבר מטופח לבין זה שלא כל כך.
הקרם מכיל פורמולה מהפכנית שמטפלת בעור גס ויבש, זמינה, מרככת ומעשירה אותו באוריאה, חמאת שיאה, חמאת מנגו, שמן קוקוס, ויטמין B5. מומלץ למרוח בנדיבות מדי בוקר וערב ולעסות עד לספיגה מלאה.
כמות: 50 מ”ל
מחר לצרכן: 138 ש”ח

קרם.jpg2.jpg

בחברת LEO בחרו בתור פרזנטור עבר המותג LeoMan את השחקן קובי מאור. הבחירה בו היא מסר מרענן וחיובי – קובי משדר אנושיות ונגישות, הוא חביב בטוח בעצמו ולא מתנשא בדיוק כמו המותג.

קרם5.jpg

אתר: https://men.leonardo-tech.com

פייסבוק: leoman

אינסטגרם: leoman_israel@

להשגה: באתר, וקומטיקאיות מורשות

 

 

י

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן