צוף משיקה ממרח צוף אורגני: ממרח דבש, שומשום וצוף קוקוס

ממרח מתוק חדש, מהפכני ובריא כובש את המדפים בסדרת מוצרי הדבש האורגניים של חברת צוף –
ממרח צוף אורגני – ממרח דבש, שומשום וצוף קוקוס

ממרח צוף.jpg

הממרח עשוי משומשום אורגני, צוף פרחי קוקוס אורגניים ודבש אורגני. ממרח הצוף עשיר בחלבון – מכיל 17 גרם חלבון ל 100 גרם – עשיר בברזל, ללא תוספת סוכר, ללא כולסטרול, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא חומרים מייצבים ומתחלבים.

ממרח צוף עשוי מדבש אורגני הנחשב למזון בריאות. טעמו של הממרח מתוק להפליא וזאת על אף שתכולת הסוכרים בו נמוכה. השילוב בין פרחי הקוקוס (סוכר קוקוס) לדבש יוצר טעם נפלא, בעל ארומה קרמלית נפלאה.

השומשום האורגני עשיר בחלבון באופן נדיב ואין בו כולסטרול.

סוכר הקוקוס בממרח עשיר בויטמינים ומסייע בתפקוד הלב. הוא עשיר בויטמין B האחראי על משק האנרגיה ותפקוד מערכת העצבים, בחומצות אמינו סהן אבן הבניין של החלבונים השונים, במינרלים כמו אשלגן, מגנזיום, ברזל ואבץ. הערך הגליקמי של סוכר הקוקוס ושל דבש הינו נמוך ולכן, הממרח מתוק – מתיקות בריאה.

לדברי טובי דיקמן, מנכ”ל צוף: ‘לדבש האורגני יש ערכים רבים מעבר לטעם הנפלא שלו, לכן החלטנו לפתח מוצרים המבוססים על האיכויות שלו, כשממרח צוף הוא הראשון בסדרה. מתוך אחריות ואהבה לאוכל שאנו אוכלים, גילינו שבממרחים המתוקים המצויים כמעט בכל בית יש יותר מ- 50% סוכר לבן, מעובד ולא מזין. על כן, לאחר שנה של פיתוח ייצרנו את ‘ממרח צוף’ – ממרח בריא, אורגני, טעים ונגיש מבחינת המחיר, דרכו אנו מאמינים ניתן יהיה ליהנות ממה שיש לדבורים ולטבע להציע’.

חברת ‘טרה מאטר נקט בע”מ’ בעלת מותג ‘צוף’, הוקמה בשנת 2013 כמכוורת אורגנית. החברה שוכנת בגליל המערבי ועוסקת כיום בייצור, ייבוא ושיווק דבש אורני מיבא ומקומי ומוצרים המבוססים על דבש אורגני. בנוסף לדבש האטרגני המיובא מייצרת החברה דבש פסגות ישראלי הנחשב לדבש האיכותי, הטעים והקרוב ביותר לדבש אורגני בייצור ישראלי. את הדבש האורגני מייבאת החברה מהמגדלים האורגניים המובילים בעולם הנבחרים בקפידה ועומדים בתקנים האורגניים המחמירים ביותר, מתוך רצון לעמוד בדרישות הצריכה של הדבש האורגני בישראל ובסטנדרטים של ה- E.U וה – USDA.

כשר פרווה בהשגחת הרבנות.
מחיר מומלץ לצרכן כ- 29 ש”ח לאריזת 350 גרם.
להשיג ברשתות אורגניק מרקט (שופרסל), טבע קסטל, זמורה, קסם הטבע, מאיה ובחנויות הטבע.

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן