טיפול חדשני בהזעת יתר בבית השחי

אנשים הסובלים מהזעת יתר בבית השחי מעידים על פגיעה קשה בתפקוד היומי, ובשגרת החיים. הם מזיעים במשך כל היום בלי קשר למזג אויר או לפעילות ספורטיבית. הם מזיעים כל הזמן והרבה. הזיעה מדיפה ריח רע ולכן הם נמנעים ממגע עם אנשים ומגע פיזי עם בני/בנות זוג. ( הסובלים מהבעיה מעידים על פגיעה בביטחון העצמי והימנעות מאירועים חברתיים- תחושת הביטחון הוא נושא מאוד קריטי במירה דריי)

במרפאה של דר’ שלקוביץ, רופא עור מומחה, (אשר פיתחה פרוטוקול ייחודי) ניתן לפתור את הבעיה בטיפול אחד בלבד , וזאת בעזרת מכשיר חדשני עם טכנולוגיות פורצות דרך ה“מירה דריי MiraDry 3G” התוקף את הבעיה משלושה כיוונים:

  • הריסת בלוטות הזיעה בבית השחי בעזרת טכנולוגיה מתקדמת “מיקרוגל 2020”.
  • הריסת זקיקי השיער בבית השחי בטכנולוגית EBO
  • והריסת סביבת גידול הבקטריות שהן המקור ליצירת הריח הרע של הזיעה.

באופן זה, בטיפול אחד בלבד ניתן לטפל בבעיית הזעת היתר, בשיער בית השחי שהוא הטריגר להזעה, וחיסול הבקטריות הגורמות לריח רע. ( יש מקרים בהם נצטרך לבצע טיפול שני, הפיסקה הזאת מאוד מחייבת לדעתי)

LESS SWEAT, LESS HAIR, LESS ODOR

הטיפולים במרפאה של דר’ שלקוביץ הוכיחו כי למעלה מ- 70% מהמטופלים לא הזדקקו לטיפול שני בגלל הטיפול המקביל בשיער בית השחי. כך שגם אם ישנה הזעה טבעית של הגוף, הוא לא בעייתי היות ובעיית הריח הרע נפתרה לחלוטין. 

זאת ועוד, מהיום יוכלו כל מבוטחי הפניקס וכלל, לקבל את הטיפול ללא עלות!! הביטוח משלם את עלות הטיפול ישירות למרפאה והמבוטחים משוחררים מריצות אחרי טפסים ורדיפה אחרי החזרים של הקופות.

הזעת יתר היא תופעה שמשבשת את שגרת החיים, ללא טיפול היא לא נעלמת. ולכן יש לטפל בה ביעילות, בדרך המקצועית עם השגחה צמודה של רופא מוסמך, ולקבל חיים חדשים.

המרפאה של דר’ שלקוביץ : בר כוכבא 23 בני ברק טל’ 1-700-505-959

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן