צ’ילבוקס – Chillbox רשת היוגורט והגלידה משיקה סניף בקניון רננים

צ’ילבוקס, רשת היוגורט והגלידה הבינלאומית, מתחדשת ומשיקה את הסניף החדש והמעוצב ברעננה.

הסניף החדש מציע קונספט ייחודי של יוגורט יווני וטבעי לצד מגוון רחב של קינוחים צבעוניים וטעימים.

לאור השקת הסניף תתקיים בקניון ב-28.4, חגיגה יוונית כמיטב המסורת.

לאחר שכבשה את אירופה וארה”ב, הגיעה רשת צ’ילבוקס (CHILLBOX) לישראל ולראשונה גם לקניון רננים ברעננה.

לרגל השקת הסניף תתקיים ביום רביעי, 28.4, בין השעות 16:00-19:00, חגיגה יוונית אמיתית במתחם המזון שבקניון. המתחם יקושט בסגנון יווני, תהיה עמדת צילום וצלם מגנטים ונגן שינגן מוסיקה יוונית.

ברשת צ’ילבוקס, רשת יוגורט יווני בינלאומית, ניתן למצוא קונספט ייחודי של יוגורט יווני טבעי ובריא, עם 2% שומן ובעל מרקם עדין ומרענן. בסיסי היוגורט מגיעים ב-8 טעמים שונים- טבעי, תות, מנגו, שוקולד, וניל מדגסקר, עוגיות, בננה, אגוזים ובשילוב מגוון רחב של תוספות עשירות וטעימות כמו צ’יה ואגוזים ופירות העונה בגרסה הבריאה או עם רטבים חמים או קרים, מרשמלו, סוכריות ועוד בגרסה המושחתת שלו. לרשת קונספט ייחודי בו הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויות שירות עצמי, לבחור בעצמם את הגודל והטעם הרצוי עבורם, למזוג לעצמם את היוגורט ותוספות האהובות עליהם, ללא הגבלה על התוספות.

את היוגורט תוכלו לקבל בשלושה גדלים: קטן (24 ₪), בינוני (28 ₪) וגדול (34 ₪) ועליו תוכלו לבזוק כל מה שתרצו, החל מפירות טריים ועד מרשמלו קטן ומתוק.

בסניף ניתן גם למצוא בסניף מגוון עשיר ורחב של גלידות איטלקיות איכותיות ומשובחות, שייקים, וופל בלגי, קרפים, מעדני אסאי, מעדני מוזלי, מיצים טבעיים, קינוחים מיוחדים, קפה ועוד.

הסניף החדש של רשת צ’ילבוקס, משתרע על שטח של 50 מ”ר ונבנה בהשקעה של כמיליון ₪. הסניף מעוצב בעיצוב חדשני בצבעים של ורוד ולבן, בהתאם לצבעי הדגל של הרשת והקינוחים שהם מגישים, המספקים ללקוח חוויה חושית של טעמים ריחות וצבעים.

רשת צ’ילבוקס פרושה ברחבי העולם, באירופה, ארה”ב ובדובאי. הסניף בקניון רננים הוא הסניף התשיעי של הרשת בישראל (ירושלים, באר שבע, עזראלי קריות, ביג ירכא, גזית G, יבנה, קניון עופר גבעת שמואל ודליית כרמל)

טווח מחירים, החל מ-10 ₪

CHILLBOX רננים, צ’ילבוקס, קומה 0 במתחם המזון (FOOD ZONE), קניון רננים, כל יום עד 22:00

קניון רננים מקפיד לפעול בהתאם לתו הסגול, הנחיות הממשלה ומשרד הבריאות

קניון רננים: https://www.renanim.co.il/

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן