אניס כוכב הבריאות

בשבוע שעבר, רשת הטבע והבריאות ‘אניס‘ השיקה סניף חדש בגרנד קניון בחיפה, בזכיינות נועם ברמן ומיקי יוחנן. על היח”צ לאירוע הופקד משרד יחסי הציבור של לימור כרסנטי ועוזרתה מירי אברהם.

 

אניס18

 

רשת ‘אניס’ הוקמה בשנת 1994 ע”י נטלי (נטרופטית) ואילן (איש עסקים) מוסרי, ששמו להם למטרה לקרב כמה שיותר אנשים לעולם הבריאות מתוך הראיה וההשפעה שיש לאוכל על הגוף, הבריאות, מצב הרוח ואורח החיים שלנו.

‘אתה מה שאתה שאוכל – You Are What You Eat ‘.

 

אניס

 

הרשת מונה 22 סניפים, הראשון הוקם ברמת אשכול בירושלים ובעוד כחודשיים יוקם הסניף בק.אונו, עובדה המעניקה לרשת עוצמה בקניה וביבוא המתבטא בבחירה קפדנית של המוצרים הנמכרים ברשת על פי איכותם, הרכבם ומחירם ללא תחרות.

ברשת דוגלים בהשקעה והכשרה מקצועית סדירה של אנשי הצוות, ובמתן ייעוץ ללקוח ע”י נטורופת או מטפל ברפואה סינית ו/או מטפל ברפואה איורוודה ההודית הנמצא בכל סניף.

הסניף (כמו גם שאר סניפי הרשת) מתוכנן ומעוצב בסגנון של בית מרקחת בשילוב עם מעדניה אשר בא לידי ביטוי בהצגת המוצרים בצורה חוויתית ומסקרנת הפונה אל כל החושים והלקוח חווה חוויה רב – חושית של ניחוחות, צבעים וטעמים.

אניס7

אניס9

 

המלאי בסניף מגוון ומכיל תמהיל רחב של מוצרים מתוספי תזונה של החברות המובילות, מוצרי נקיון והיגיינה אקולוגיים, מוצרי קוסמטיקה טבעית ואורגנית של שתי חברות מובילות Neal’s Yard ו- L’occutane עד למוצרי מזון איכותיים וטבעיים.

 

אניס10

 

אניס3

אניס4

 

מגמת השמירה על תזונה נכונה כחלק מאורח חיים בריא לא פסחה עליי, ובחצי השנה האחרונה אני נוהגת לשתות כל בוקר שייק ירוק המורכב – מעלי קייל, סלרי, מנגולד ובננה.

נטלי שכאמור הינה נטורפתית במקצועה המליצה בפני על הוספת שלושה מזונות על – סופר פוד מהמיגוון הקיים בחנות. מזונות המכילים נוגדי חימצון שנלחמים ברדיקלים החופשיים אוייבי הגוף ובכך מונעים מחלות, מגבירים את כושר החיסון ותפקוד הגוף ומעכבים הזדקנות.

ספירולינה שאף הרופא המליץ עליו בפניי – אצת מים המשולבת בתזונת האסטררונאטים בחלל המכילה יותר מ -100 מרכיבי תזונה שונים וחומצות שומן חיוניות מסוג אומגה 3, מינרלים וכמות גבוהה של כלורופיל לכן הינה מעולה לאנשים אנמיים צמחוניים וטבעוניים.

 

ספירולינה

 

ג’וג’י ברי הפרי היחידי בעולם המכיל חלבון מלא – יש בו 22 חומצות אמינו המהווים את הרכיבים של החלבון, מינרלים רבים בעיקר מגנזיום וברזל.

 

אניס1

 

זרעי צ’יה העשירים מאוד בחומצות שומן חיוניות בייחוד אומגה 3 בשילוב עם אומגה 6. אין צורך לטחון את זרעי הצי’ה, כשהם באים במגע עם מים הם מתפרקים. על כן, הם מעולים להסמכת נוזלים ולתוספת נפלאה לשייקים.

 

ציה

 

המלצתה התקבלה בחום ותוספים אילו מתווספים לשייק הירוק שלי.

 

שייק

 

עברו לתזונה בריאה שהינה מרכיב הכרחי על שמירת בריאות תקינה בעזרת רשת הבריאות והטבע של אניס.

 

 

 

.

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן