נטורינה תחליף חמאה ומרגרינה של חברת שמרית

בשנים האחרונות הפכנו למודעים יותר ויותר לנזקים שעושה לגופנו שומן הטראנס ולצורך לבחור בתחליפים למוצרים עם שומן טראנס כשמן זית ושמן קוקוס.

שמרית, חברת מוצרי האפייה מהגדולות והמובילות בישראל, משווקת לרגל ראש השנה וחגי תשרי את נטורינה.

סדרת תחליפי חמאה ומרגרינה עשירה בשמן קוקוס ובשמן זית, ללא שומן מוקשה, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס, טבעונית, המתאימה לשימוש במגוון רב של מאפים ובישול, כתחליף לחמאה או מרגרינה ביחס זהה במתכון.

 

סדרת תחליפי מרגרינה - נטורינה שמרית צילום טופ טאץ (1)

 

 

סדרת נטורינה כוללת שני מוצרים חדשים וייחודיים:

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס

נטורינה תחליף מרגרינה עשיר בשמן קוקוס שמרית (1)

נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית

 

נטורינה תחליף מרגרינה עשיר בשמן זית שמרית (3).jpg

 

נטורינה לאפייה על בסיס שמן קוקוס – מבוססת שמן קוקוס (אך ללא טעם הקוקוס ובמרקם חלק) הנחשב בריא בזכות התכולה הגבוהה של חומצות השומן הבינוניות. חומצות אלה מתחמצנות במהירות ויוצרות אנרגיה ואינן נאגרות ברקמת השומן.

 

נטורינה תחליף מרגרינה עשיר בשמן קוקוס שמרית (1)

נטורינה לאפייה על בסיס שמן זית נהנית מסגולותיו הבריאותיות של שמן הזית, בעיקר הריכוז הגבוה של חומצה אוליאית (אומגה 9). חומצה זו שומרת על איכותו של שמן הזית גם בתהליך החימום או הטיגון ושומרת ששמן זית לא יעבור תהליך חמצון. הנטורינה עוברת תהליך פיזיקלי, אשר מקנה לה את המרקם המוצק, אך אינו יוצר את היווצרות השומן המוקשה והטראנס.

נטורינה תחליף מרגרינה עשיר בשמן זית שמרית (3)

 

 

לדברי יובל קמפ, מנכ”ל חברת שמרית “לאור הניסיון רב השנים של חברת שמרית בתחום האפייה והיכרותה עם צורכי הענף, פיתחה החברה סדרת תחליפי שומן המבוססת על שמנים צמחיים בעלי ערכים תזונתיים מוספים. הסדרה החדשה מהווה תחליף פרווה וטבעוני לחמאה וכן תחליף בעל יתרונות תזונתיים על פני מוצרי המרגרינה הקיימים כיום בשוק, הממשיכים מסורת ארוכה של איכות”.

כשר פרווה בהשגחת בד”צ עדה חרדית.
מחיר מומלץ לצרכן: כ- 7 ₪ לאריזת 200 גרם; ניתן להשיג במחיר מבצע לחגים.
להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן