מראה מראה שעל הקיר: מצאנו את המכוערת ביותר בעיר

בסימן ייצור כחול-לבן לכבוד יום העצמאות ה-71 למדינת ישראל, חברת דלתות רשפים סוגרת תחרות מיוחדת במינה בה אתגרה את הציבור הרחב לשתף את דלת ביתם המכוערת. המכוערת ביותר זכתה בדלת כניסה מעוצבת חדשה עד לשווי של 10,000 ₪.

דלתות רשפים ייצור כחול לבן. צילום יחסי ציבור

לרגל 71 שנות קיומה של המדינה, הלך הרוח החיובי מוביל להעדפת מוצרים בייצור כחול-לבן. בעידן הנוכחי, קידום ועידוד התעשייה הישראלית מהווה חשיבות רבה. רשפים זה עתה סיימה תחרות ייחודית בה המשתתפים בתחרות העלו תמונה בעמוד הפייסבוק של רשפים תחת הפוסט אשר נמצא בדף החברה בשם “תחרות הדלת הכי מכוערת”, בה הציגו את דלת ביתם (המכוערת, כמובן). התחרות ארכה כחודש ימים, החל מתחילת חודש אפריל ועד לתחילת חודש מאי. בסיום התקופה, ולקראת יום העצמאות שחל ביום חמישי הקרוב, וועדת שיפוט בחרה שלושה זוכים מאושרים.

דלתות רשפים ייצור כחול לבן. צילום יחסי ציבור (1).jpg

הזוכה במקום הראשון היא אורנית אורפלי, במקום השני בני שוורץ, ובמקום השלישי נועה גרינברגר.

אורנית, זוכה לקבל דלת כניסה חדשה עד לשווי של 10,000 ₪, בני זכה בהנחה ע”ס של 50% בקניית דלת בחברת רשפים גם כן עד לשווי של 10,000 ₪, ונועה זכתה בהנחה ע”ס של 30% בקניית דלת עד לסך של 10,000 ₪, בהתאם למחירון החברה.

דלתות רשפים. צילום באדיבות איתי סלהוב (13

“ראשית, אומר עד כמה אנו גאים ומאמינים בתעשייה ישראלית וציונית” מוסר רפי סלהוב, מנכ”ל ובעלים של מפעל ‘רשפים’ באשקלון. “התחרות היוותה עבורנו נתינה לציבור הישראלי, בכדי להציג את היכולת המהפכנית של שילוב איכות טכנולוגיות ישראליות, יחד עם עיצוב וסגנון ייחודים המציבים את המפעל באשקלון בפסגה הארצית בתחום ייצור הדלתות. ברכות לזוכה” עוד הוסיף סלהוב.

דלתות רשפים. צילום באדיבות איתי סלהוב   (5) 2.jpg

מיכל נוף, מנהלת השיווק ברשפים ומי שהגתה את הרעיון לתחרות יחד עם רפי סלהוב הבעלים והמנכ”ל של רשפים, מציינת כי דלת הכניסה מהווה היום נדבך מרכזי בבחירת אלמנטים עיצוביים בעיצוב הבית. “לקראת יום העצמאות, רצינו לתת את ההזדמנות לכלל הקהל הישראלי לזכות ולקבל דלת על חשבוננו, ולא רק להתפנק בדלת עיצובית יפה וחדישה, אלא גם לעודד חינוך של קניית מוצרים בייצור כחול-לבן” משתפת אותנו נוף.
https://www.reshafimdoors.co.il/

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן