אוולנץ: פיתוח ישראלי של מוצרי טיפוח איכותיים לשיער

אנו צובעות, מחליקות, מבהירות ומייבשות את השיער עם פן על מנת ששיערנו יראה מטופח וזוהר. אך פעולות אלו פוגמות במבנה השיערה, על כן, נודעת חשיבות רבה לבחירת מוצרי טיפוח טובים ואיכותיים לשיקום השיער. חברת אוולנץ פתחה עבורך סדרה של מוצרי טיפוח ושיקום המיוצרים מחומרי גלם איכותיים,  המיועדים ומותאמים לכל סוגי השיער ולשימוש יומיומי.

אבלנץ צילום שי סבג)

מוצרי טיפוח לשיער של המותג אוולנץ הינם פרי פיתוח ישראלי של 2 שותפים, אורן שעבד בתחום בחברות המובילות והבינלאומיות במהלך 12 השנים האחרונות, ואיציק אשר על השיווק והמכירות.

המוצרים מיועדים הן לספרים מקצועיים והן לקהל הרחב ומותאמים לכל סוגי השיער, לשימוש יומיומי.

הסדרה החדשה כוללת שמפו, מסכה, סרום ואמפולה משקמת, אשר ייחודם בכך בכל המוצרים נמצאים 3 חלבונים העוזרים בשיקום שיער שעבר צבע, החלקה, פן והבהרה. הרכב החלבונים ושילובם במוצרים הוא ה-DNA והפיתוח המיוחד של אוולנץ. החלבון חודר לשערה ולא רק מצפה אותה, אלא הופך להיות חלק ממנה. החלבון במוצרים שומר על הקשרים של השערה ועל הקשקשת שלה, לא יורד בחפיפה ובעיקר מאפשר לאנשי המקצוע ומעצבי השיער במספרות לעשות טיפולים כימיים אגרסיביים מבלי לעשות נזק לשיער, טיפולים שעד היום נמנעו מהם.

מוצר הדגל פורץ הדרך והנמכר ביותר של אוולנץ, היא הסדרה הסגולה סילבר המכילה שמפו ומסכה, המנקים את הצבע הכתום מהבלונד. צבע הסגול הוא הגוון המנוגד בגלגל הצבעים לגוון הכתום על כן, שימוש בשמפו ומסכה סגולה ינטרלו את הגוון הכתום, וישיבו את הבלונד הזוהר.

אבלנץ סילבר1.jpg   אבלנץ סילבר   שמפו אבלנץ.jpg

כל מי שצובעת לבלונד גם אם היא בלונדינית מלידה חווה את התופעה שאחרי שבועיים הצבע משנה את גווניו והופך צהוב דהוי עד כתום. השמפו והמסכה הסגולה סילבר מנקים את הצבע הכתום, מגבירים את הגוון הבלונדיני ומחזירים את החיות לשיער.

אבלנץ5.jpg

חשוב להבין כי הפיגמנט במסכה הסגולה מייבש את השיער, אולם המסכה הסגולה של אוולנץ היא היחידה בשוק מוצרי טיפוח השיער אשר מכילה חלבון פרי פיתוח בלעדי, ובכך מחייה את השיער, משקמת ומנקה את הצבע הכתום.

אבלנץ3.jpg

מסכת הסילבר נועדה לשימוש הן לגברים והן לנשים ומעולה גם לשיער שיבה דהוי בכך שמחזירה לו את הברק ואת הצבע הטבעי.

הוראות שימוש: פיזור כמות נדיבה מהחומר באופן אחיד ויסודי על כל חלקי השיער וסירוקו כך שיחדור לתוך השיער כולו . לאחר מכן יש להמתין 5-10 דקות ולשטוף את החומר באופן יסודי.

את המסכה משלים שמפו סילבר, ננו פיגמנט לשיער בלונד.

מוצרי אוולנץ מעולים המשקמים את השיער הפגום,  בעלי ריח מדהים ומעניקים לו מגע רך ונעים.

אבלנבץ7 צילום חלי פרידמן.jpg

מוצרי אוולנץ מיועדים לקהל הרחב וכן למעצבי שיער מקצועיים במספרות המובילות. כיום המוצרים נמכרים בארץ, בארה”ב בניו-יורק ומיאמי, ברומניה, באזייביג’אן וגרמניה.

מחיר המסכה 240 ₪.

תכולה: 500 מ”ל

את המוצרים של אוולנץ ניתן לרכוש במספרות המובילות ובמשרדי החברה טלפון 03-6433335. בטלפון זה ניתן לברר גם את המספרה הקרובה למקום מגוריכם. משלוח עד הבית.

 

קרדיט צילום: שי סבג, חלי פרידמן

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן