Francesca Bigutti השיקה תיקי ערב מעור לנשים במהדורה מוגבלת

האקססוריז שמשדרג כל הופעה הוא התיק, ותיק שהוא מותג מהווה סמל סטטוס.

מותג תיקים היוקרתי FB – FRANCESCA BIGUTTI השיק השבוע קולקציית תיקים ייחודית במהדורה מוגבלת בבוטיק דניאל תיקים בדיזנגוף סנטר.

תיק

הקולקציה הייחודית בוצעה עבור דניאל תיקים, בשיתוף פעולה עם חברת ארדון ירין עיצוב יבוא ושיווק המייבאת לארץ את המותג FB – Francesca Bigutti, אשר שמה לה לדגש להפתיע כל פעם בעיצוב חדשני ומקורי.

תיק

התיקים עשויים בעבודת יד מעורות אקזוטיים, במהדורה מוגבלת כ- 30-40 תיקים מכל צבע.

תיק1

התיקים בגודל מושלם ויכולים לשמש אותך או כתיק ערב מעוצב בעל מראה יוקרתי, או כתיק צד קזו’אל אופנתי ומדליק (מגיע עם רצועה ארוכה מתכווננת ונוחה).

מדגמנת הבלוגרית לימור גרובר

לימור לימור

בתמונה : מימין יקיר ציוני בעל בוטיק דניאל וארדון ירין המייבא את המותג FB

לימור1.jpg

התיקים מיוצרים מעור אמיתי רך, נעים ואיכותי ברמת גימור גבוהה הכוללים חותמת אישית של המוצר וחותמת של עור אמיתי. תכנון התיק מוקפד עד לפרטים הכי קטנים, ומותאם במיוחד ללקוחה הישראלית האוהבת תיק בעל חלוקה פנימית חכמה ופרקטית. התא הראשי נסגר גם באמצעות רוכסן וקיים תא חיצוני אחורי עם רוכסן. הכל תפור בפנים ובחוץ לכדי שלמות כחוט השני

בוטיק התיקים דניאל הממוקם בדיזנגוף סנטר קיים זה למעלה מ-30 שנה. כל הקולקציה בבוטיק מבוססת אך ורק על מותגים ומוצרים בסטנדרטים הגבוהים ביותר. מנעד המוצרים רב ומגוון ומכיל לא רק תיקים וארנקים מעור, כי אם גם מוצרים דמויי עור, תיקי בד צבעוניים ואופנתיים, ומבחר עצום של תיקים המיועדים לנסיעות לחופשה כמו מזוודות לנסיעות, תיקי גב, תיקי נסיעה, תיקים למסמכים, פאוצ’ים ועוד.

ייחודו של בוטיק התיקים דניאל מתבטא לא רק בתיקים איכותיים ובמחירי אטרקטיביים, אלא גם
ברמת מקצועית גבוהה וביכולת לזהות איכות בתחום מוצרי העור, להבחין בין איכותי ובין חיקוי.
כמו גם, במדיניות ההחזרה שהיא חריגה בנוף תרבות הקניה של היום. יקיר בעל הבוטיק מצהיר,  אין הגבלת זמן מבחינת החזרת מוצר או החלפתו. כמובן במסגרת הטעם הטוב, גם אם עבר חודש ימים מזמן הקניה תוכל להחליף את התיק או לקבל את כספך בחזרה במידה ויש בידך חשבונית, התג של התיק קיים, והתיק עצמו במצב חדש שלא נעשה בו כל שימוש. לקוח המעוניין להחליף תיק שנרכש או תיק שקיבל במתנה יזכה ליחס וטיפול אישי מסור וסובלני כמו זו הפעם הראשונה שהוא בבוטיק.

טווחי מחירים:

תיקים בין 99-599 ₪, ארנקים בין 100-550 ₪, מזוודות בין 199-2000 ₪, תיקי נסיעה בין 790-249 ₪
פרנצסקה ביגוטי: תיקים עור 350-800 ₪, דמוי עור 200-350 ₪, ארנקים דמוי עור 150 ₪ ומעלה, ארנקי עור 200-450 ₪.

דניאל בגס בוטיק, דיזנגוף סנטר קומה 1- בנין A תל אביב

פייסבוק – http://m.facebook.com/danielbags2003 אינסטגרם – Daniel.dizingof

טלפון: 03-629-6137

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן