נערכים ליום כיפור 2019 עם אופניי Brompton

כ-40% מאוכלוסיית ישראל מתכננת לרכוב על אופניים ביום כיפור, בשל העובדה שהאופניים מחליפות את המכוניות על הכבישים במהלך יום כיפור, רמת זיהום האוויר במרכזי הערים צונחת. יום כיפור שנמשך כ- 25 שעות מחזיר לנו את המחזה המוכר מידי שנה שבו מאות אלפי רוכבי אופניים יחליפו את המכוניות על הכבישים.

מומחי מותג האופניים Brompton הלונדוני משתפים אותנו במספר המלצות וטיפים לבטיחות לפני הרכיבה:

לבדוק תקינות של בלמים וצמיגים
להתאים את גובה המושב וגובה הכידון כאשר קצות האצבעות נוגעות ברצפה
חשוב להשתמש במחזירי אור, במידה ואתם מתכננים לרכב בשעות החשכה
במהלך הרכיבה חובה לכבוש קסדה מגינת חיים ולוודא שהיא מתאימה לגודל הראש וצמודה

וכמובן לא לשכוח להצטייד בבקבוק מים!

 

אופני ברומפטון מקופלות ירוקות

מומחי מותג Brompton עובדים שעות נוספות בסדנה שפתחו בחנות הדגל שנפתחה ברחוב אבן גבירול 35 ת”א כדי להכין את האופניים של רוכבי Brompton לקראת החג. מדובר באופניים קלים במיוחד (החל מ-9 קילו), בעלי פטנט ייחודי, המאפשרות לקפלם באלגנטיות, למידה קטנה וקלה כמזוודת טרולי. כך ניתן להתנייד עם האופניים ולעלות איתם לאוטובוס, רכבת, מטוס, תא מטען ברכב, כשהם מקופלים לחבילה קומפקטית ואסטטית.

אופני ברומפטון בצבע ירקרק מקופלות

 

מזה 35 שנה שהאופניים מיוצרים במפעל במערב לונדון בדגש על חווית משתמש ויצירת TAILOR MADE ,התאמה אישית, בהתאם לאורח החיים של הרוכב. כך תוכלו לקבל כידון שמותאם לאופי הרכיבה שלכם ספורטיבית, אורבנית, טיולים ועוד, מבחר עשיר של צבעים ואפילו שילובי צבעים, התאמה לגובה הרוכב והרוכבת, עם 1 עד 6 הילוכים שמאפשרים מהירויות שונות לפי סגנון הרכיבה.

אופני ברומפטון ירוקות (4)

אופני Brompton מיוצרים בעבודת יד קפדנית בלונדון כבר מעל ל-30 שנה ומשווקים ב-44 מדינות. מפעל Brompton שבלונדון מייצר בעבודת יד את האופניים האיכותיים, המורכבים מ-1,200 חלקים ולהם שלדה אייקונית במבנה קשתי עם שיכוך זעזועים מובנה וייחודי המספקים חוויית רכיבה מיטבית.

Brompton - אופני מקופלות

כיום תל-אביב הצטרפה ל-15 ערים מובילות בעולם בהן קיימת חנות Brompton Junction, בהן לונדון, ניו יורק, ברצלונה, מינכן, אמסטרדם ועוד. חנות הדגל מהווה בשורה לבעלי אופני Brompton. בנוסף בעלי האופניים יכולים ליהנות מסדנה המציעה טיפולים אישיים, שדרוגים, התאמה אישית ואביזרים נלווים. כמו כן, ללקוחות חוזרים תציע החנות אפשרויות טרייד-אין משתלמות.

מחיר האופניים : החל מ-5000 ₪

חנות הדגל Brompton Junction Tel-Aviv ברחוב אבן גבירול 35, תל אביב. טל’03-9133255
בקרו בעמוד הפייסבוק: https://www.facebook.com/BROMPTON.co.il/
ובאתר ברומפטון: www.brompton.com

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן