כשצופית גרנט הרגישה אבודה?

 

בהשקה שהתקיימה לאחרונה ב- Wellness מרכז בריאות הוליסטי ברמת החייל, בבעלותם של ד”ר עדי סאקר וד”ר ראול רודריגז, התייצבה צופית גרנט וסיפרה על הטיפולים והחוויה שקיבלה  ב-  Wellness :

“לפני כמה חודשים עברה עליי תקופה קשה בה הרגשתי אבודה. זה היה בסמוך לצילומים של העונה החדשה של ‘אבודים’. עליתי במשקל, היו לי סחרחורות וכאבי ראש, לקחתי כדורי הורמונים, סבלתי מתשישות חזקה ואי נוחות. את כל זה ראו עליי קרוביי וגם אלו שפחות.

אמנם, אני עושה ספורט ומשתדלת לשמור על שגרת חיים בריאה עד כמה שמתאפשר לי בחיי העמוסים, אך בכל פעם כשהייתי טסה לחו”ל ולא לצורך צילומים, הייתי טסה למקומות שונים בעולם לצורך טיפול ניקוי רעלים כזה או אחר. הייתי מגיעה למקום הכי קסום שיש רק בשביל לצום, משלמת הון תועפות כדי להרגיש שאני מתנקה, ומשאירה מאחוריי את כל הקשיים והרעלים שהחיים מייצרים.

אבל אי אפשר באמת לנהל אורח חיים רגיל, מלא בסטרס ועומסים ואז לעשות קפיצה ליעד כלשהו לעשות טיפול של ניקוי רעלים, לחזור לשגרה ולצפות שהכל יהיה אחרת.

ואז גיליתי את מרכז הבריאות Wellness.

למרות שאני מכירה את ד”ר עדי סאקר וד”ר ראול רודריגז, אך מעולם לא הגעתי למרכז. כל זה התחיל משיחה פשוטה עם ד”ר ראול. הוא שמע שאני במצב ירוד, ונמאס לי לנסוע לקצה העולם לטיפול של ניקוי רעלים עליו אני משלמת מחיר יקר מאוד, והוא הציע לי לקפוץ אליו לקליניקה וכך עשיתי.

התחלתי תהליך של טיפול בניקוי רעלים שלא מצריך ממנו לצום או למצוא שעת טיסה נוחה, בו אני נמצאת שלושה חודשים עם ליווי צמוד והדרכה אישית ומדויקת.

היום אני מרשה לעצמי ליהנות ממה שהחיים מציעים לנו, מהריחות והטעמים מהחלה בשישי עם הדגים החריפים, כשאני אני טסה לחו”ל,  אני טסה בשביל ליהנות משופינג, אוכל טוב ואווירה של חופש.

הבנתי שכדי להיכנס לניקוי אמיתי של הגוף צריך לעשות את זה בדרך חיים ובליווי הנכון והמותאם לך.

כל זה בזכות מרכז Wellness שבזכותו גם ירדתי במשקל, עור הפנים שלי חזר להיות בריא, השיער שלי מלא ברק וללא תוספות.

זו הבשורה שלי לשנה החדשה, להתחיל דרך חדשה ובטוחה כשאתם בידיים טובות ומקצועיות”.

צופית1

מרכז Wellness הינו מרכז בריאות ייחודי ומיוחד במינו, אשר מציע לראשונה חווית בריאות טבעית מקיפה באווירה מקצועית ורגועה.

במרכז מטפלים ברפואה טבעית, משלימה וקונבנציונלית מתוך מטרה לתת מענה להרבה אנשים שאינם מרגישים בטוב והמבקשים לשפר את בריאותם.

המרכז מצויד במכשור החדיש ביותר ובצוות מקצועי ומיומן, אשר נותן שירותים: בדיטוקס (ניקוי רעלים), דיאטה ותזונה, רפואה סינית, דיקור, אסתטיקה, טיפול בבעיות מעיים, בעיות עיכול ועוד.
האנשים מאחורי המרכז –
ד”ר עדי סאקר (Phd) – ד”ר עדי סאקר(PH.D) בוגר הקולג’ האמריקאי ההוליסטי בנושא תזונה (American Holistic College of Nutrition). כמו כן, קיבל ד”ר עדי סאקר (PH.D) הסמכה מאיגוד הנטורופתיה הרפואי האמריקאי בשנת 1998.
ד”ר עדי סאקר הינו בין המומחים המובילים לבריאות מערכת העיכול כאשר הראייה ההוליסטית הינה אבן דרך חשובה בטיפול המוצע לקהל המטופלים. אין טיפול אחד שמתאים לכולם אלא לכל אדם יש להתייחס כעולם ומלאו ומשם להתאים כל פרמטר.

עדי

ד”ר ראול רודריגז (MD) – בוגר הפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל-אביב ובתי ספר לרפואה בסין וביפן, הנו רופא קונבנציונלי שהתמחה ברפואה סינית ורפואה טבעית ונחשב לחלוץ המוביל את התחום בישראל.
לפני מספר שנים, ייסד ד”ר רודריגז את מכללת “מדיסין”, שממנה יצאו אלפי מטפלים מובחרים בשיטות טבעיות, הפזורים בישראל ובעולם כולו.
שיטתו של ד”ר רודריגז מתרכזת בדחיקת הטיפולים האנטיביוטיים הסטנדרטיים לטובת טיפולים המבוססים על רפואה טבעית ואשר נסמכים על שילוב בין רפואה סינית עתיקת-יומין לבין רפואה מערבית מודרנית.
ד”ר רודריגז מאמין שבריאות והרגשה טובה יכולות להתקיים רק אם נשמור על הגוף שלנו נקי מרעלים, וישנן דרכים רבות לעשות זאת.

ראול.jpg
מרכז Wellness לבריאות טבעית, רחוב הברזל 15 רמת החייל תל אביב, קומה 2
9910* www.wnc.co.il

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן