כביסי במבצע אמץ רופא.ה: תרומת כביסה לעומדים בחזית

כביסי (kVisi), החברה המובילה בארץ לשירותי כביסה מקוונים בשילוב איסוף והחזרה לבית הלקוח, מתגייסת, בשיתוף עם קבוצת הפייסבוק “אמץ רופא.ה“, לטובת הרופאים, הרופאות והצוותים הסיעודיים ויוצאת במבצע “אמץ רופא.ה” – תרומת כביסה לעומדים בחזית.

כביסי

 

לאור המצב, להרבה מנותני השירות הרפואיים אין די זמן לעסוק בדברים בסיסיים כמו כביסה לעצמם או למשפחה, ולכן אפליקציית כביסי מציעה למשתמשי האפליקציה לתרום 99 ₪ או 165 ₪ לרופא.ה אשר יקבל את הכסף כשובר לאפליקציה ויוכל להשתמש בשירותיה וכך לשמור על היגיינה ולהרוויח עוד שעת שינה. תרומה של 99 ₪ תספיק ל-9 ק”ג כביסה ו- 165 ₪ תספיק ל- 15 ק”ג כביסה. על כל שק של 9 ק”ג כביסי תעניק חינם 2 ק”ג נוספים ועל שובר של 165 ₪ תעניק 4 ק”ג. הפרטים באתר הייעודי.

כביזי

לאחרונה כביסי הודיעה על תרומה של שרותי כביסה ושליחתה עד הבית בחינם למאה רופאים המתמודדים בחזית של משבר הקורונה – בשיתוף עם עמותת “אמץ רופא” ובנוסף תרומה של חמישים שוברי כביסה בשווי של 150 ₪ לשובר עבור קשישים בודדים בגבעתיים. גם במקרה זה, מי שמעוניין לתרום לקשישים יוכל לעשות זאת. הפרטים באתר.

כביסי פועלת בערים תל אביב, רמת גן וגבעתיים ולאחרונה הודיעה על הרחבת השירות גם להרצליה ובעתיד הקרוב לערים נוספות.

כביסי, המספקת את שירותיה לאלפי צרכנים כבר למעלה משנתיים, משלבת את עולם השירות לפי דרישה (On Demand) עם עולם הכלכלה השיתופית (Sharing Economy) כדוגמת אובר או אייר-בי-אנד-בי, וכיום היא ספקית שרותי הכביסה לסקטור הפרטי הגדולה בישראל מבלי שתהיה בבעלותה אפילו מכבסה אחת. באמצעות מערכת תפעולית ממוחשבת ומתוחכמת היא עובדת עם המכבסות המובילות לביצוע הכביסות על פי בדיקות ההתאמה המדוקדקות ביותר, תוך שמירה קפדנית על איכות השירות.

לא בכדי זוכה החברה להערכה מצד לקוחותיה הרבים וצי רכביה עם סמל הכבשה הכחולה מוכר ברחבי גוש דן.
לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון: 1700-505-082; במייל:support@kvisi.com
אתר: https://www.kvisi.com

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן