טאצ’ קטן והבית נקי ומושלם

‘קבוצת שניב-סאסאטק’, משיקה בימים אלו, לקראת החגים, סדרת מוצרי ניקוי וחיטוי הבית לכל מטרה: כביסה, כלים, רצפה ולמשטחים בכל חלקי הבית – תחת המותג טאצ’.

החלק הקשה ביותר בניקיון הוא למצוא את המוצרים הנכונים והטובים ביותר לביצוע המשימה. סדרת מוצרי הניקוי של טאצ’ גורמת לכל בית להיראות כמו חדש והתוצאה – בית נקי ונטול חיידקים עם ניחוח של בית מלון.

למותג ‘טאצ’ מגוון פתרונות לניקוי, אחזקה וטיפוח הבית: מוצרי אקונומיקה לסוגיהם, מוצרים לניקוי וטיפול במשטחים שונים, מוצרי הדברה לשימוש ביתי, מוצרי כביסה ובישום.

לצד מוצרים משלימים לניקיון ואחזקת הבית: מטליות, כריות קרצוף, שקיות ניילון, מוצרי עזר למטבח ומוצרים חד פעמיים לאירוח. לשוחרי איכות הסביבה, מציע המותג מוצרי ניקיון אקולוגיים איכותיים מסדרת “גרין קייר”.

בין המוצרים:

מרכך כביסה מרוכז ומבושם 5X – לבגדים ריחניים לאורך זמן, במגוון ניחוחות נעימים באריזת 1 ליטר.

סדרת מסירי כתמים לכביסה – OXY POWER: ללא אקונומיקה, קוטלים 99.9% מהחיידקים ומכילים חמצן פעיל. טיפול יסודי לכל סוגי הכתמים, פועל מיידית על הכתם ומשפר את פעולת הניקוי של מכונת הכביסה, להשיג באריזת 3 ליטר לכביסה לבנה או צבעונית וכן במרסס באריזת 750 מ”ל.

מגבונים אנטי בקטריאליים לחים לחיטוי וניקוי כללי של משטחים: נוחים לשימוש, חד פעמיים ויעילים, קוטלים 99.9% מהחיידקים על כל משטח, ברזים, שירותים, ידיות, לחצנים, מתגי תאורה ועוד. להשיג באריזה אישית לנשיאה נוחה לכל מקום, במארז 50  יח’ או במארז דלי 400 יח’.

נוזלים לניקוי כלים 24% חומר פעיל עם אפקט הקצפה משופר באריזת 750 מ”ל ובנוסף נוזלי כלים 36% חומר פעיל במיכל 750 מ”ל כולל משאבה להשיג בניחוחות של לימון רענן, תפוח ירוק ולבנדר. עוד בסדרה נוזלי כלים סנסטיב לעור רגיש, 36% חומר פעיל בניחוחות נעימים של: מלון בוטיק וספא מפנק.

מרסס לניקוי והברקת חלונות ומשטחים : מבריק במהירות את כל סוגי המשטחים, אנו משאיר סימנים  ואף דוחה אבק. להשיג באריזת 1 ליטר.

קצף לניקוי כללי בתוספת אקונומיקה: יעיל, חסכוני ובטוח, אנטי בקטריאלי, משמיד חיידקים 99.9% מיועד לניקוי יסודי של כל משטח, להשיג באריזת 750 מ”ל מרסס.

נוזל מבושם לניקוי רצפות: מנקה ומבריק ביסודיות את כל סוגי הרצפות, מותיר בישום עוצמתי, בניחוח מלון בוטיק או ספא מפנק , להשיג באריזת 2 ליטר.

החברה גייסה את אילנית לוי להוביל את קמפיין הפרסום ולקדם את מוצרי טאצ’ ב-3 שנים הקרובות.

את מוצרי טאצ’ ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות ברחבי הארץ ובחנויות הפרטיות במחירי השקה משתלמים במיוחד הנעים בין 7.90 שח למרסס חלונות 1 ליטר ועד 24.90 שח למסיר כתמים לכביסה 3 ליטר.

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן