פלפוט אונליין: לאור הסגר הנחות של עד 50% על מגוון משחקים ומארזי יצירה לילדים

לאור הסגר חברת פלפוט משיקה קטגוריה ייעודית ובה עשרות משחקים וערכות יצירה בהנחות של עד 50% :  מארזי יצירה, פאזלים ומשחקי קופסא ענקיים, ספר הסליים הגדול, ערכה להכנת תכשיטים, ערכות גבס וקנבס לצביעה.

ערכות יצירה ומשחקים לילדים של פלפוט, בהנחות של עד 50%, מחיר- 6-130 שח.

חגי תשרי 2020 נחגגים השנה אחרת בשל המצב ולצד העובדה שמדי יום נאלצים אלפי בוגרים וילדים להיכנס לבידוד ולהישאר בבית תקופה ארוכה, יש חשיבות רבה למציאת פעילויות שינעימו את הזמן. תעסוקה ביתית במשך התקופה היא לא דבר קל, אך הכרחי, על מנת לשמור על אווירה נעימה ומרגיעה.

חברת פלפוט, יצרנית  ומשווקת מוצרי פופ ומתנה של המותגים המובילים בעולם, השיקה לאור הסגר קטגורייה ייעודית באתר פלפוט אונליין ובה מגוון משחקים לילדים, פעילויות וערכות יצירה בהנחות משמעותיות של עד 50%, שיעבירו את הזמן בנעימים ויהפכו את תקופת החגים לשמחה יותר על אף המצב.

בצק MALLO במארז אוהבי חיות של חברת פלפוט, מחיר- 60-79 שח

משחק דומינו כוורת של פלפוט, מחי- 99 שח

בין המוצרים שמוצעים עכשיו בהנחה של עד 50% מגוון מארזי יצירה ביניהם:

מארז סליים מושלם, מארז אוהבי חיות, מארז לשבור את הקרח, מארז משחקי קופסא ועוד, ספר הסליים הגדול עם עשרות מתכונים של ליהי סליים עם סליימים בצורות ובריחות של מאכלים, קפה, משחת שיניים ועוד, חיות לפיסול בבצק מרשמלו, גליל מדבקות חיות, חוברת יצירה – עצלן, ערכה לתפירת בובה בצורת שועל, משחק דמקה ושח ענקיים ודומינו כוורת במארז נסיעה מגניב, פאזלים ענקיים עם 1000 חלקים, ערכות גבס לצביעה, סט תמונות קנבס לצביעה, loops- ערכה להכנת תכשיטים – צמיד, טבעת, חגורה או צמידי חברות ועוד מגוון דברים.

אתר פלפוט אונליין:  http://www.palphot.co.il

קטגוריית הסגר הייעודית- https://www.palphot.co.il/109529-SALE

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן