נורוויג’ן קרוז ליין מכריזה על הפלגות נוספות מברצלונה ורומא

נורוויג’ן קרוז ליין מתכוננת לחזרתה לשייט ומכריזה על הפלגות נוספות מברצלונה ורומא.

~ חברת הקרוזים תחדש את הפלגותיה עם שתי ספינות נבחרות, נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic) ונורוויג’ן גטאווי ((Norwegian Getaway במסלולים שונים באורך של 7-11 לילות לים התיכון ולאיים היוונים החל מה- 5 בספטמבר 2021 ~

~ לראשונה בספינת נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic), סוויטות והיכלים מעוצבים מחדש במתחם ההייבן (The Haven) המפנק ~

~ אורחים יוכלו להמשיך לעקוב אחר השיבה הגדולה להפלגות באמצעות הפרק החדש בסדרת הדוקו “יוצאים לדרך” (EMBARK – The Series) אשר תהיה זמינה לצפייה בישראל ביום שישי ה-21 במאי באתר www.ncl.com/embark ~

מיאמי (28 באפריל, 2021) – חברת נורוויג’ן קרוז ליין ,החברה החדשנית בעולם בתחום הפלגות הנופש, מכריזה על חזרתה לשירות וחידוש ההפלגות עם מסלולים חדשים מברצלונה ורומא לאיי הים התיכון ולאיים היוונים החל מה- 5 בספטמבר 2021.

תוך יישום הנחיות פרוטוקולי הבריאות והבטיחות החדשים של תוכנית “השייט הבטוח” SailSAFE ובשותפות עם ממשלות מקומיות, נורוויג’ן קרוז ליין מתכוננת לקבל את פני האורחים ולאפשר להם לחוות את התרבויות החמות והתוססות של ספרד, איטליה ויוון. ההפלגות החדשות הראשונות מתוכננות לצאת מברצלונה עם ספינת נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic) במסלולים שאורכם 7 ימים במערב הים התיכון מה- 5 בספטמבר 2021 ועד ה- 24 באוקטובר 2021. ספינת נורוויג’ן גטאווי ((Norwegian Getaway תפליג מרומא (Civitavecchia) במסלולים שונים שאורכם בין 10-11 ימים לאיים היוונים החל מה- 13 בספטמבר 2021 ועד ה- 25 באוקטובר 2021. המסלולים יכללו עגינות בחמישה עד שמונה נמלי עיר שונים, וזמן עגינה של עד 13 שעות בכל עיר כאשר בין העגינות לא יהיו יותר מיומיים רצופים בים. כך, יוכלו האורחים ליהנות מחקר אתרים ארכיאולוגיים עתיקים, אדריכלות מימי הביניים, יצירות אומנות יוצאות דופן או פשוט להתענג על המגוון הרחב של המאכלים המקומיים.

נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין, הארי סומר, אמר: “אירופה היא יעד תיירותי מוביל, ולכן אנו מצפים במיוחד לחזור ולהפליג מחלק מנמלי הבית האהובים עלינו, לחדש את המסלולים ולקבל את פני האורחים שלנו לחופשה של פעם בחיים ובצורה הבטוחה ביותר. אנו עובדים באופן מלא עם שותפינו המקומיים ונציגים ממשלתיים לצורך חידוש ההפלגות באזור עם ספינת נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic) וספינת נורוויג’ן גטאווי ((Norwegian Getaway המצטרפות להפלגות בקיץ שכבר מתכוננות עם ספינת נורוויג’ן ג’ייד (Norwegian Gade). ההשקה המחודשת של נורוויג’ן אפיק ונורוויג’ן גאטאווי תאפשר לנו לספק מגוון גדול יותר של מסלולים הנחשבים למבוקשים ביותר על ידי מטיילים המתכננים לצאת לחופשת השייט הראשונה שלהם מזה למעלה משנה.”

מנהל נמל ברצלונה, מרסה קונזה, אמר: “בעוד שההפלגות טרם חזרו לפעול מנמלי ספרד, נמל ברצלונה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם משרד הבריאות הספרדי ומחלקת הבריאות של ממשלת קטלוניה המקומית לשם חזרה בטוחה של ההפלגות תחת פרוטוקולי בריאות מחמירים שיגנו על האורחים, אנשי הצוות והתושבים המקומיים של ברצלונה. אנו מקווים לקבל את חברת נורוויג’ן קרוז ליין ואורחיה בחזרה לברצלונה בעתיד הקרוב מאוד.”

עיצוב מחדש של נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic)

כחלק ממחוייבותה של חברת נורוויג’ן קרוז ליין לשדרג את חוויית הלקוח בים, תציג החברה לראשונה את מתחם ההייבן (“The Haven”) המחודש, אשר עבר שיפוץ מהיסוד במרסיי, צרפת, בסוף שנת 2020, ונחשב למתחם המפואר ביותר של המותג, על גבי סיפון ספינת נורוויג’ן אפיק (Norwegian Epic). האפיק הייתה הראשונה מבין ספינות החברה בשנת 2010 להציג את הקונספט של מתחם פרטי ואקסקלוסיבי, מעין ‘ספינה בתוך ספינה’, אשר כולל  מתקנים פרטיים, שירותים מותאמים אישית ואת החדרים הכי מפנקים. במסגרת שיפוץ המתחם נבנו 75 סוויטות משודרגות ומאובזרות בשילוב עם חוויות חדשות הכוללות מסעדה חדשה ומרפסת שמש ייחודית עם בריכה.

 “למרות שלא הצלחנו ליצור קשר ישיר עם האורחים שלנו בים בשנה האחרונה, עשינו הכל כדי להתכונן לחזרתם על ידי השקעה בצי הספינות שלנו ובאטרקציות המוצעות על הסיפון” אמר נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין, הארי סומר, “העיצוב המחודש של ספינת נורוויג’ן אפיק ((Norwegian Epic הוא עדות למחויבות הבלתי מעורערת שלנו לאיכות יוצאת דופן ולרמת מצוינות בלתי מתפשרת בכל הספינות שלנו.”

סדרת הדוקו “יוצאים לדרך” ((EMBARK – The Series – פרק 2

לאחר הקרנת הבכורה הבינלאומית המוצלחת של סדרת הדוקו, “יוצאים לדרך” ((EMBARK – The Series, אשר מתעדת את חזרתה של החברה להפלגות וכוללת חמישה פרקים, החברה מתכננת להציג את הפרק השני בשם “שני שאין להשוותו” ( (Second to Noneבהקרנת בכורה אשר תהיה זמינה לצפייה בישראל ביום שישי ה-21 במאי 2021 באתר www.ncl.com/embark. הפרק יחקור נושאים נוספים בתחומי בריאות ובטיחות, התהליכים מאחורי התחום הקולינרי המגוון של החברה והמורכבויות של ניהול אחת מחברות הפקת האירועים הגדולות בעולם בתחום הנסיעות.

סומר הוסיף, “הפרק הראשון של סדרת הדוקו ‘יוצאים לדרך’, סיפק בסיס למה שצפוי בחמשת פרקי הסדרה. הפרק השני, ימשיך לאפשר לצופים הצצה בלעדית ומעמיקה לחזרה של ההפלגות. החלק המרגש ביותר הוא שאנו מצלמים כל פרק בזמן אמת, כך שהצופים חווים את ההיבטים מאחורי ההחלטות בנוגע לחזרתנו לשייט תוך כדי קבלתם.”

הפרק הקרוב יספק הצצה ייחודית אל תהליך יישום פרוטוקולי בטיחות האורחים וצוותי הספינה הן על הסיפון והן ביבשה, יחד עם צפייה חד פעמית אל מאחורי הקלעים של האי הפרטי של החברה באיי הבהאמה, “גרייט סטריפ קיי” (Great Stirrup Cay). הצופים יוכלו לצפות בתצוגה ראשונית של השינויים הגורפים המיושמים בכדי להבטיח את ביטחון האורחים וצוות הסיפון, וזאת תוך שמירה על אותה חוויה מוכרת ומהנה שהאורחים אוהבים. כמו כן, הצופים יוכלו להכיר את חנות התלבושות הניו יורקית של ג’ון קריסטיאנסן, שם נוצרות בהתאמה אישית התחפושות המדהימות של הפקות הברודווי וקליבר ווסט-אנד של החברה. קריסטיאנסן משתף את סיפורו על האופן שבו ההפסקה הזמנית של ענפי הבידור והשייט השפיעה על צוות שלו ועל פעילותו וכיצד הם מתגברים על הנסיבות יוצאות הדופן הללו כדי לחזור טובים יותר מתמיד. בנוסף, הצופים יקבלו טעימה מהתפריט המחודש והמרענן של מסעדת “לה ביסטרו”, Le Bistro, לצד צוות הההנלה הבכיר של החברה, כולל נשיא ומנכ”ל נורוויג’ן קרוז ליין אחזקות, פרנק דל ריו ונשיא ומנכ”ל חברת נורוויג’ן קרוז ליין, הארי סומר.

הפרק הראשון בסדרת הדוקו “יוצאים לדרך”, אשר הוקרן לראשונה בשידור חי ב- 15 באפריל 2021 וקיבל עד היום יותר מ- 700,000 צפיות, ממשיך להיות זמין במסגרת פלטפורמת התוכן WITH NCL EMBARK שהוכרזה לאחרונה על ידי נורוויג’ן קרוז ליין באתר www.ncl.com. הפרק הבא, “שני שאין להשוותו” ( (Second to Noneיהיה זמין להקרנה בישראל ביום שישי ה-21 במאי 2021 באתר www.ncl.com/embark.

בהמשך להודעה היום על חזרתם של מסלולים נוספים, חברת נורוויג’ן קרוז ליין ביטלה את כל ההפלגות על ספינת Norwegian Bliss וספינת Pride of America עד ל- 31 ביולי 2021, ההפלגות על ספינת Norwegian Getaway עד ה- 2 בספטמבר 2021, ההפלגות על ספינת Norwegian Dawn, ספינת Norwegian Spirit, וספינת Norwegian star עד ה- 30 בספטמבר 2021, ההפלגות על Norwegian Sun עד ה- 7 באוקטובר 2021, Norwegian Escape עד ה- 10 באוקטובר 2021, Norwegian Breakaway עד ה- 17 באוקטובר 2021 Norwegian Gem בין התאריכים 29 באוקטובר ועד ה- 17 בנובמבר 2021. סוכני הנסיעות יצרו קשר ישיר עם נוסעים רלוונטים.

נכון להיום הודיעה החברה על פריסה מחודשת של חמש מתוך 17 ספינותיה החל מה- 25 ביולי 2021, שיפליגו במסלולים חדשים באירופה ובקריביים במסגרת חזרתה לשייט. האורחים יוכלו להפליג לאיים היווניים עם מסלולים באורך שבעה לילות על ספינת נורוויג’ן גייד Norwegian Jade)) אשר תצא מאתונה (פיראוס) החל מ- 25 ביולי 2021 או על סיפון נורוויג’ן גאטאווי (Norwegian Getaway) עם הפלגות של 10 עד 11 ימים אשר יוצאות מרומא (Civitavecchia) מה – 13 בספטמבר 2021 ועד ה- 25 באוקטובר 2021, לבחירה. מסלולים נוספים בים התיכון באורך 7 ימים יהיו על גבי ספינת Norwegian Epic מברצלונה בין התאריכים ה-5 ספטמבר2021 ועד ה- 24 באוקטובר 2021. החברה תחדש גם את ההפלגות לקריביים ב -7 באוגוסט 2021, עם מסלולי נסיעה באורך 7 ימים ממפרץ מונטנגו שבג’מייקה ומסלולים של 7 ימים מפונטה קאנה (רומנה), שברפובליקה הדומיניקנית לאיים השונים של חופי הקריביים על גבי ספינת Norwegian Gem . בזמן שספינות אלו מתכוננות לקבלת פני האורחים בחזרה על הסיפון, החברה מחכה ומצפה לפרסם יעדים חדשים בעתיד הקרוב.

כמו כן, האריכה החברה את מדיניות הביטולים הזמנית “השקט הנפשי” עבור אורחים אשר יבצעו הזמנות להפלגות אשר עתידות לצאת עד ה-31 באוקטובר 2021. האורחים יורשו לבטל את ההזמנה עד 15 יום לפני ההפלגה. אורחים אשר ינצלו את מדיניות הביטול יוכלו לקבל החזר כספי מלא בצורת אשראי שייט עתידי עבור ההפלגה הבאה שלהם עד ה-31 בדצמבר 2022. בנוסף, התשלום הסופי עבור הפלגות היוצאות עד ה-31 באוקטובר 2021 יוכל להתבצע עד 60 יום לפני מועד היציאה, בניגוד לנוהל הסטנדרטי שעד 120 יום.

נורוויג’ן קרוז ליין, תמשיך לנקוט גישה מתחשבת בחזרה למסלולים החדשים, תוך שיתוף פעולה הדוק עם שותפים מקומיים, שימוש בממצאים המדעיים העדכניים ביותר וייעוץ מומחים מטעם וועדת השייט הבטוח הגלובלית לבטיחות ובריאות. הוועדה תעריך באופן קבוע את הפרוטוקולים המוקפדים של תוכנית “השייט הבטוח” ותמשיך לקבל את ההחלטות הנכונות כדי להגן על האורחים, הצוות והיעדים בהם היא עתידה לבקר. בעוד הפרוטקולים ממשיכים להתחדש, ניתן למצוא את כל המידע בכתובת www.ncl.com/sail-safe..

אורחים המעוניינים בפרטים הכי עדכניים אודות החזרה להפלגות יכולים להירשם כאן.

למידע נוסף על הספינות זוכות הפרסים של החברה ופרטי מסלולים ברחבי העולם, או לצורך הזמנת שייט, אנא צרו קשר עם סוכן הנסיעות או בקרו באתר החברה www.ncl.com .

אודות נורוויג’ן קרוז ליין

כחברה החדשנית בעולם בתחום הפלגות הנופש, נורוויג’ן קרוז ליין, על 54 שנות פעילותה בתחום השיט, פרצה גבולות מסורתיים והובילה למהפכה בתעשייה כשהציעה לאורחיה חופשה בסגנון Feel Free, בה כל נוסע רשאי לבחור מתי, איפה ועם מי לאכול, כיצד להתלבש ואיך לבלות כל דקה מחופשת החלומות המושלמת. כיום, הצי המרהיב של 17 אוניות החברה מפליג ליותר מ- 300 יעדים מובילים ברחבי העולם, כולל האי הפרטי של החברה בבהאמה (Great Stirrup Cay) ויעד הנופש הבלעדי של החברה בבליז ((Harvest Caye. נורוויג’ן קרוז ליין לא רק מעניקה לאורחיה שירות מדרגה ראשונה בכל מקום ובכל זמן, אלא גם מזמינה את אורחיה ליהנות ממבחר רחב של הופעות בידור זוכות פרסים, מסעדות עטורות שבחים ומגוון אפשרויות לינה מותאמות לכל סוג הנוסעים, כולל מתחם ה-HAVEN היוקרתי עם סוויטות מפוארות, מסעדות ובריכות פרטיות, שירות קונסיירז’ ובאטלר אישי.

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן