סיאסטה: חלום של מזרן איטלקי

מזרן הקפיצים, יש דבר כזה?

בצעירותי ידעתי שהמזרן היוקרתי ביותר הוא מזרן קפיצים. אני זכיתי שהורי יקנו לי אחד כזה. עברו שנים ורציתי להתחדש עם מזרן איכותי, שישפר לי את השינה ויעניק לי הרגשה שאני במלון 5 כוכבים, כמו בחופשה האחרונה. נזכרתי במזרן הקפיצים של ילדותי, והבנתי שעולם המזרנים עשה דרך ארוכה בטכנולוגיות, בחומרים מהם עשוי המזרנים, עליית מדרגה באיכות המזרנים והבדים האנטי בקטריאליים שעוטפים אותו, בדים אנטי סטרס, ובדים איכותיים בלעדיים המפיצים ריח לבנדר בחדר עם כל תזוזה שלנו על המזרן. יש מה ללמוד.

פניתי לאליקו שטרקר בעל רשת מזרני “סיאסטה” שנמצא שנים בתחום ויודע דבר או שניים על מזרנים.

מאילו חומרים מייצרים מזרנים?

כל המזרנים עשויים רק משני חומרים עיקריים:

מספוג משולב “לטקס” LATEX שהוא גומי טבעי רב שכבתי סטטי, קשה במיוחד והוא אינו משנה את צורתו, ולכן הוא מעולה לאדם עם משקל עודף.

ויסקו VISCO חומר אלסטי שפותח בנאס”א, שלפי חום הגוף בונה את התמיכה לגוף, לצוואר, לגב תחתון והשכמות. ככל שיש יותר ויסקו במזרן, התמיכה לאזורי הגוף גדולה יותר.

מהו מזרן אורטופדי?

“מזרן אורטופדי הוא המצאה שיווקית ישראלית” אומר אליקו ”אין שום אורטופד בעולם שנמצא בליין ייצור ומתאים מזרן באופן אישי”.

איזה מזרן מתאים לכבדי משקל?

להם מומלץ לרכוש את המזרן הקשה ביותר, דגם “אקספלורר”, עם ספוג משולב בויסקו נוקשה כדי שלמשקל לא תהייה השפעה על צורת המזרון.

מה מתאים לאלה שסובלים מכאבי גב?

מזרן עם מקסימום תמיכה. מזרן עם “ויסקו” דגם “נפולי”, העשוי משתי שכבות ספוג, ומעל 6 ס”מ של חומר הויסקו ונותן תמיכה מושלמת לגוף.

מהו הדגם היוקרתי ביותר ב”סיאסטה” ומדוע?

דגם “סאן רייז” הוא היוקרתי ביותר ומוביל באיכותו בגלל שילוב החומרים שלו. דגם דו צדדי, המזרן היחיד עם שני החומרים “ויסקו” ו”לטקס” ומותאם לעונות השנה, צד אחד עם לטקס הקשיח לקיץ, והשני עם ה”ויסקו” הרך, המחמם, והמפנק מבניהם, לחורף. הדגם מגיע עם הבד היוקרתי ביותר, אנטי בקטריאלי, עם כדוריות שמן זית בבד לחידוש תאי האפידרמיס והמרצת הדם בגוף.

ומה עם מזרן קפיצים?

כיום עדיין עושים מזרני קפיצים. בסיאסטה תמצאו את מזרן דגם “מילנו” והוא המזרן הרך ביותר, עשוי “קפיצי כיס” בו כל קפיץ ארוז בתוך שרוול, ומעל הקפיצים חומרי הספוג, או “ויסקו” או “לטקס”. תתפלאו אבל הצעירים מעדיפים אותו.

היכן מיוצרים המזרנים?

במפעלי Gold Flex  בנפולי הקונצרן ה-3 בגודלו באיטליה לייצור מזרנים, ואת הבדים האיכותיים, במפעל בפירנצה. המזרנים מאושרים מכון התקנים הישראלי ובעל תקן אירופאי , עם 10 שנות אחריות.

מזרן לא קונים סתם, אומר אליקו, מזרן מותאם לכל אחד לפי צרכיו ובעיותיו, ולכן מומלץ לרכוש אצל מקצוענים שיבחרו עבורכם את האחד שהוא “בול בפוני”.

סיאסטה, ראשון לציון, רחוב גינצבורג 3, קומה 1

שעות פתיחה: ראשון -חמישי 10:00-20:00, ששי 10:00-14:00

טלפון: 072-3713939, 050-9611228, 052-6766070

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן