לעבור לגור עם הבת שלי, קומדיה צרפתית משעשעת

לאור ההצלחה הגדולה של הסרט ל”חזור לגור עם אמא”, נוטל הבמאי אריק לבאן את הדמויות מן הסרט הקודם ומשנה את הסיטואציה בסרט ההמשך “לעבור לגור עם הבת שלי” שהתבסס על חוויה אישית של הבמאי במשפחתו.

האם ז’קלין ( ז’ןזיאן בלאסקו Josiianne Balasco) מתנחלת ל”כמה ימים” אצל בתה הבכורה קרול (מתילד סנייה Mathilde Seiger) ובעלה אלן (ג’רופ קומנדר Jermme Commandeur), מאחר ודירתה עוברת שיפוץ על מנת שתוכל להתגורר בה עם מאהבה ז’אן (דידייה פלמאן Didier Flamand).

המצב ה”זמני” שנותן לקרול את ההרגשה שהאם עוד רגע יוצאת מהבית נהפך לקבוע. ז’קלין נהנית מהמצב החדש, הופכת את סדר היום והרגלי הבית ומושכת את עזיבתה בתירוצים שונים למורת רוחם של קרול ואלן אשר בעצמם חווים משבר ביחסיהם ונמצאים בטיפול זוגי.

למרות מורת הרוח שקרול ואלן מגלים עקב חוסר האינטימיות, הפרטיות והעצמאות שנחתה עליהם במפתיע, הם לא כועסים על האם שהשתלטה להם על הבית ולומדים להתמודד עם המצב שנכפה עליהם בניסיון ליצור גבולות חדשים וחלוקת תפקידים בתוך הבית, תוך הבעת אמפטיה, סבלנות, אורך רוח וכיבוד האם.

לצד הסיטואציה המרכזית בסרט המוצגת לנו בעין לא שיפוטית ובאופן הומוריסטי, נוגע הבמאי גם בסיטואציות משפחתיות נוספות הדנות במערכת יחסים בין דורי, זוגיות, יחסים בין האחים ואהבה.

סיטואציות מהחיים המעלות בפנינו דילמות שכל אחד מאיתנו יכול להזדהות אתם, ואיך ניתן להתאים את עצמנו לשינויים הבלתי צפויים שהחיים מזמנים לנו בחיוך, קבלה ואהבה.

הסרט זכה להצלחה בצרפת של הימים שאחרי הקורונה והוא נבחר להיות חלק ממבחר הסרטים בפסטיבל  הקומדיות באלפ דוז.

יוצרים

בימוי אריק לבאן Eric Laviane

תסריט : אריק לבאן , ברונו לבאן , הקטור קביו רייס

הפקה: ונסן רוג’ה

צילום: אנטואן רוש

מוסיקה :גרגורי לאוי לוקאס לבאן

שחקנים

ז/קלין: ז’ןזיאן בלאסקו Josiianne Balasco

קרול: מתילד סנייה Mathilde Seiger

אלן: ג’רופ קומנדר Jermme Commandeur

ניקולא: פיליפ לפבר Philippe Lefevre

ז’אן: דידייה פלמאן Didier Flamand

הסבתא: לין רנו  Line Renaud

צרפת 2021

98 דקות

צרפתית תרגום לעברית

החל מה – 9 ביוני בסינמטק תל אביב וברחבי הארץ

הפצה בישראל עדן סינימה בע”מ

לינק לטיזרים של הסרט

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן