חברת ויטמינס השיקה את סדרת סילק קרטין וביוטין לתלתלים

תלתלים… תלתלים…

תלתלים זה אופי זה יופי וזה סטייל ושיק.

טיפול וטיפוח תלתלים מושלמים זו אמנות. לשמור על תלתלים בעלי חיות ועוצמה דרושה מומחיות מיוחדת, כזו שתעניק לכתר שעל ראשך נוכחות ויופי.

חיים שיר בעל חברת ויטמינס – מוצרי שיער מתקדמים המתמחה בפיתוח ויצור תכשירי שיער איכותיים, השיק בשבוע שעבר את סדרתסילק קרטין וביוטין לתלתלים בהשתתפות בני משפחה, עיתונאים, דוגמניות ובלוגרים בחסות משרד היח”צ גולן נהרדע קומיוניקשיין.

חיים שיר הציג באירוע את סדרת התלתלים המבוססת על שילוב של שלושה אלמנטים המתאימים לעולם המודרני והדינמי שהזמן בו הוא משאב חשוב שיש לנהלו בתבונה: חדשנות, מוניטין, ריח.

שלושת האלמנטים בסדרה, חומרי גלם חדשניים ואיכותיים בתחום טיפוח וטיפול בשיער – ביוטין, קולגן וקרטין לצד מסורת משפחתית וניסיון של 70 שנים בפיתוח מוצרי שיער מקצועיים ובתוספת ריח בלעדי ועוצמתי, הולידו מוצרים העומדים בתקן אירופאי, לעיצוב בריאותי וטיפוח שיער שיקי, אופנתי, ובקו השעה.

בסדרה ששה מוצרים שהם בייסיק – שמפו, מרכך, מסכה, סרום, קרם להורדת נפח וקרם גלייז.

אחד המוצרים החדשניים בסדרה שחוסך זמן יקר בטיפול בשיער היא המסכה בת ה- 60 שניות. מסכה המזינה, מעניקה לחות ומתירה קשרים באופן מיידי, משיבה לשיערך את הברק ורכותו הטבעית וכל זה רק בדקה אחת.

מוצר נוסף וגאוני שפותח במיוחד לטיפול בשיער מרדני וקופץ עם שוונצים הוא הקרם להורדת נפח סילק קרטין קולוגן וביוטין.

לא לכולנו יש את הזמן בבוקר לעשות פן על מנת ליישר את השוונצים לא שכן כשאנו מסדרות את שיער ילדתנו לביה”ס.

הפתרון האולטימטיבי להורדת נפח ועיצוב השיער הסורר הוא הקרם שהינו מוצר חובה בכל בית ומתאים גם לאשה וגם לילדה. זהו מוצר קסם שגם מונע חשמל סטטי בשיער, מקנה ברק ושופע בריח חדשני ומיוחד. מתאים לשיער אסוף ומתוח או סתם פזור ומסודר.

כל המוצרים מטורפים לעיצוב והקפצת תלתלים מלאי סטייל ושובבות, בתוספת ריח משכר חדשני וסקסי שלא ישאיר אף אחת אדישה. בהמשך יושקו מוצרים נוספים כבאנג’י קרם להברקה ועיגול תלתל הנמצא בימים אלה על קו הייצור.

ב-“ויטמינס – מעבדות למוצרי שיער מתקדמים” מאמינים בשימור השיער הן במעטפת החיצונית והן בפנימית, שמירה על תהליכים פנימיים שלא נראים לעין כמו שימור שורש השיערה מהקרקפת ועד לקצוות, ובנייה והזנת השיער למראה בריא, חזק, שופע ברק, ומעוצב להפליא.

סדרת סילק קרטין וביוטין לתלתלים מעושרת במשולש החלבונים הקדוש לשיער:

ביוטין, קולגן, וקרטין

ביוטין –  תפקידו העיקרי לקשור חלבונים חופשיים מסוגים שונים ולצוות אותם לסיוע מבנה השיערה מעומקה החוצה, הביוטין מסייע בחיזוק השיערה למראה שיער בריא, ובנוי מקומפלקס ויטמיני בי הנקשרים אל המטריקס של השיערה.

קולגן – חלבון מרכזי וחשוב במבנה השיער והקרקפת מסייע בחיזוק שורשי השיער ותפקוד הזקיק שממנו יונקת השיערה את חיותה, משפר את צמיחת התאים בזקיק ואת עובי ואיכות השיער.

קרטין –  השיער עשוי מקרטין, חלבון, וחומצת אמינו. הקרטין תפקידו לשמור על מבנה השיער צורתו וחוזקו ולסייע בהתפתחות השיער ובריאותו. הוא מוסיף לחות, ברק, גמישות, ונפח. מפחית חשמל סטטי ובונה את השיער מחדש בתהליך טבעי.

כל המוצרים ללא חומרים רעילים, ללא SLS, ללא מלחים, ללא אלכוהול וחומרים מזיקים. באישור משרד הבריאות ותקן איכות GMP בינלאומי מחמיר.

להשיג

ברשת חנויות BE

באתרסנט הייר – הבית לשיער בריאcenthair.co.il

ובחנויות “סנט הייר – הבית לשיער בריא “: רעננה, אחוזה 89, טלפון 09-7404116

תל אביב, כיכר רבין. כיכר מלכי ישראל 6. טלפון 03-609-2217

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן