Dcity: לאכול, לקנות, לבלות

איפוא מבלים בימי שישי? ב- Dcity: אוכלים, קונים, מבלים!

הבילוי האהוב על הישראלים בימי שישי הוא זה המציע חוויה קולינרית, חווית קניות וחווית בילוי, שילוש של חוויה שתמצאו במתחם העיצוב והבילוי של ישראל – Dcity במישור אדומים.

ב – Dcity פותחים מידי יום שישי אירוע מיוחד של שישי בילוי בדיסיטיבמסעדת לוצ’אנה, שבליבו בופה בראנץ’ עשיר ומפנק המתכתב עם האווירה הציורית ומיוחדת של המקום והיוצרת חוויה משמחת ששווה לפתוח אתה את היום.

בופה הבראנץ’ כולל סלטים בהרכבה, גבינות, מאפים, קינוחים, אומלטים, עמדת השף עם מנות חמות , סלטים מטובלים, אנטי פסטי, מוזלי, לחמים ושתיה קלה. התמהיל הגסטרונומי מאפשר לכל סועד וסועד להרכיב לעצמו מנה מגוונת ולהעמיס על הצלחת כאוות נפשו בעלות של 79 ש”ח בלבד לאדם.

מסעדת לוצ’אנה הינה מסעדה איטלקית משובחת, כשרה למהדרין, הממוקמת במתחם המסעדות ה”פיאצה”, איזור מסעדות הבנוי בהשראת מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס ובעל תקרת השמים מלאכותית הגדולה במזרח התיכון המעניקה לאורחיה אווירה ייחודית וחוויה נפלאה ומלאת אור.

בנוסף, מתחם Dcity מציע כ-200 מותגים לעיצוב וריהוט הבית במקום אחד.

המתחם המשתרע על פני 100,000 מ”ר של רחובות מעוצבים בניחוח של חו”ל, עשה מהפכה בתחום הן בשל גודלו ויופיו והן בשל מגוון החנויות שהוא מציע בתחום עיצוב הבית.

לצד חווית הקניות והחוויה הקולינרית ניתן ליהנות בכל יום שישי ממופעים מיוחדים, מוסיקה איכותית ואמנים. השילוב המיוחד בין הקניות, המסעדות וההופעות הוא אשר הופך את המתחם גם למקום של בילוי להנאתם של המבקרים.

אז איפוא מבלים בימי שישי?

ב- Dcity: אוכלים, קונים, מבלים!

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן