מוזיאון פופ אפ וונדרלנד במלון אימפריאל בתל אביב

מלון אימפריאל בתל אביב יהפוך בתחילת חודש פברואר למוזיאון פופ אפ וונדרלנד

אוצרת התערוכות מוזיאון פופ אפ יערה זקס בשיתוף קבוצת אימפריאל, מציגים תערוכה חדשה במלון אימפריאל – פופ אפ וונדרלנד, במהלכו חדרי המלון יהפכו לחללי תצוגה אמנותיים מרתקים המפגישים קבוצה מגוונת של אמנים ומעצבים.

 

מוזיאון פופ אפ, קצף משלה, אמן דור פלג

זהירות, מקציפים פה – אמן דור פלג , צילום לאלי

התערוכה החדשה של האוצרת והיזמית מוזיאון פופ אפ יערה זקס בשיתוף עם קבוצת אימפריאל, תתארח למשך 17 יום במלון אימפריאל שישמש לאמנים פלטפורמה לחלוק את אמנותם עם הקהילה.

בתערוכה יציגו 50 אמנים ומעצבים מתחומים שונים ב- 37 חדרים המתפרשים על פני 3 קומות, את יצירתם הקסומה ופרשנותם האישית לנושא התערוכה – Wonderland ארץ הפלאות.

 

פסיכדליה – אח, איזו חוויה של הזיה ושכרון חושים – אמן דניאל פילוסוף, צילום לאלי

חדר פסיכודלי, אמן דניאל פילוסוף

 

המבקרים יחשפו בכל חדר וחדר ליקום מקביל, בו מימד האפשרויות לפרשנותם של האמנים מהי ארץ הפלאות בעיניהם היא אינסופית. עולם המאפשר למבקרים לחוות עולם אחר הנותן מבט יצירתי, מקורי ומשעשע על דברים מחיי היום יום, לתת פרשנות משלהם לאותו עולם והזדמנות נהדרת עבורם ללמוד עוד על עולם האמנות והעיצוב.

חלק מהאמנים המציגים כוללים את חי דורני (חדר 201) שעיצב חדר פיקניק שסובב לא רק סביב אוכל אלא גם משחקים, בידור, מוזיקה, רכיבה על סוסים ושיט תמר יוגב וגיא מגידס (חדר 305) שלקחו אריח תל אביבי המוכר לכולנו מבית סבא וסבתא והפכו את כל החדר לפאטרן של האריחים בכל מיני וריאציות תומר טלזיון וחן אלון (חדר 304) יכניסו אותנו לעולמו של פרפר הדנאית המלכותית הנודד כל שנה מצפון אמריקה הקרה לאותו אתר רבייה במקסיקו החמה, משתלט עליו, מתרבה, מבטיח את הדור הבא וחוזר חלילה רעות אגם וניר כהן (חדר 306) יכניסו אותנו לחדר בו השתלטו צמחים טרופיים החיים רק מאוויר ומים על החדר, ואיך היינו מרגישים אילו חיינו בסביבה כזאת נרקיס יופה (חדר 204) מביאה את הגלאמפינג – הנופש בסטייל רחוק מההמון לתוך החדר במלון כשחולות המדבר הזהובים ממלאים את חלל החדר מירב פלג (חדר 404) יצרה חדר הממחיש את האמרה של מארי אנטואנט ‘אם אין לחם תאכלו עוגות’ המבטא את ניתוק ההנהגה מהעם דניאל פילוסוף (חדר 408) יצר חדר פסיכודלי  שהינו חוויה של הזיה ועירוב חושים, ועוד שפע של חדרים יצירתיים שיסעירו את דימיונם של המבקרים.

 

ממתי פיקניק זה רק אוכל? – אמן חי דורני, צילום לאלי

חדר פיקניק, אמן חי דורני

 

אריחים רבותיי אריחים – אמניות תמר יוגב וגיא מגידס, צילום לאלי

פאטרן אריחים, אמניות תמר יוגב וגיא מגידס

 

רוצים חוויה של גלאמפינג? הבאנו אותה למלון – אמנית נרקיס יופה, צילום לאלי

גלאמפינג, אמנית נרקיס יופה

 

הדנאית המלכותית שבאה להתארח ללילה במלון – אמנים תומר טלזיון וחן אלון, צילום לאלי

הדנאית המלכותית, אמנים תומר טלזיון וחן אלון

 

למבקרים צפויה במוזיאון הפופ אפ חוויה מוזיאלית מרתקת, מסעירה ומעוררת חושים.

התערוכה תפתח ב- 9.2.23 עד 25.2.23

מלון אימפריאל הירקון 66 תל אביב

השנה הכניסה לתערוכה הינה בתשלום ובהזמנת כרטיסים מראש, מכירת הכרטיסים החלה

עלות כרטיס 119 ש”ח – לרכישה כאן

לרכישת כרטיס ב- 69 ש”ח הטבה ללקוחות אמריקן אקספרס כאן

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן