קולקציית האמנות של שעוני סווטש 2023

תפקידם של שעוני היד היה מאז ומתמיד פשוט ופרקטי: להראות את השעה. בעידן המודרני, כשכל פריט טריוויאלי הופך לאקססורי טרנדי, גם שעון היד הפך במהלך השנים לאקססורי חובה.

סווטש, מותג השעונים השוויצרי מתאפיין בעיצובים טרנדיים המשלב אותם במלאכת מחשבת עם חומרים ומנגנונים מהטובים ביותר שיש לעולם השעונים להציע.

המותג מפורסם בעיקר בזכות השיקיות הצעירה שלו, אך גם בזכות שיתופי הפעולה עם מותגי על אחרים ואייקונים בלתי נשכחים של תרבות הפופ. דוגמה מצוינת היא סדרת המוזיאונים של סווטש שהחלה בשנת 2018 עם מוזאון ה”רייקסמוזאום” באמסטרדם ומוזיאון ה”תיסן בורנמיסה” בעיר מדריד. הצלחת הסדרות הולידה המשכים עם מוזיאון הלובר ב-2019, המוזיאון לאמנות מודרנית בניו יורק ב-2021 ומרכז “פומפדו”, פריז, בשנת 2022.

שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה הוא חלק מהאג’נדה של חברת סווטש. להביא יצירות אמנות על זמניות אל האנשים ולתמוך באמנים אשר חולקים ערכים משותפים עם המותג האהוב. החזון של החברה הוא להפוך את האמנות המודרנית והקלאסית לנגישה לכולם.

אוסף אמנות Swatch כולל שעונים שנועדו לשקף את הסגנון, הצבע והאנרגיה של אמנים שונים ויצירותיהם. כל שעון הוא מיני-יצירת מופת בפני עצמה, המשלבת אלמנטים של היצירה המקורית בעיצובה. כל שעון הוא ביטוי ייחודי לחזון האמן, וכולם לוכדים את רוח היצירה המקורית בצורה מהנה.

השנה החליט המותג לקחת את שיתופי הפעולה האמנותיים שלו לכיוון אחר. במקום לשתף פעולה עם מוזיאון אחד, איחד המותג כוחות עם חמישה מוסדות אמנות.

השעונים בקולקציה מאופיינים בחומרים המוכרים והמצוינים של המותג ובעיצובים אשר שאבו השראה ואף מנציחים יצירות אמנות על זמניות החל מיצירותיו של:

סנדרו בוטיצ’ליאמן הרנסנס – הולדת ונוס אחד הציורים האיקוניים והמוכרים ביותר של אמן הרנסנס. הוא פריט אספנות מאוד ומבוקש על ידי אספני שעונים וחובבי אמנות כאחד. השילוב של יופי, פונקציונליות ומשמעות אמנותית הופכים אותו ליצירה ייחודית ובעלת ערך.

דרך רנה מגריט – המאסטר הסוריאליסטי – בציור “בנו של אדם” משנת 1964, מציג רנה מגריט שילוב של נושאים שלא פעם שולבו בציוריו – איש עם מגבעת ותפוח ירוק. רבים מציוריו יכללו בדרכים שונות את התפוח, את האנשים עם החליפות השחורות והמגבעות או את שניהם.

ועד רוי ליכטנשטיין – אמן הפופ האמריקאי – שעון ליכטנשטיין כולל תמונה נועזת וצבעונית של לוח קומיקס, עם שימוש אופייני של האמן בנקודות וקווים ליצירת מרקם ועומק, ומהווה דרך שובבה ומהנה לענוד פריט פופ ארט על פרק כף היד.

שעונים אלה הם עדות לכוחה של האמנות לעורר השראה ועונג.

אוסף האמנות של סווטש היא חגיגה של יצירתיות ואינדיבידואליות, מיזוג של זמן ואמנות. בין אם אתם חובבי אמנות או סתם מחפשים שעון ייחודי ומסוגנן, אין ספק שאוסף האמנות של המותג סווטש ידבר אל הסגנון והטעם האישי שלכם. אז למה לא להוסיף אמנות על פרק כף היד?

את קולקציית האמנות 2023 ניתן להשיג ברשת חנויות SWATCH, בסניפי IMPRESS נבחרים
באתר: https://www.impress-stores.co.il/
פייסבוק: Impress
אינסטגרם: impress_israel

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן