קולגן טרומרין: פתרון אנטי אייג’ינג טבעי

קולגן הוא החלבון הנפוץ ביותר בגוף האדם, ויש לו תפקיד מכריע וחיוני בשמירה על גמישות, חוזק ולחות העור, שלמות וגמישות המפרקים, חוזק וצפיפות העצם, שמירה על שלמות ותפקוד רקמות החיבור ובנוסף הוא מספק חוזק, מבנה ועמידות לרקמות השיער והציפורניים.

ככל שאנו מזדקנים, ייצור הקולגן פוחת, מה שעלול להוביל לסימני הזדקנות שונים כגון קמטים, עור נפול ונוקשות במפרקים. גם גורמים כמו חשיפה לשמש, תזונה לקויה, עישון וסטרס יכולים להשפיע לרעה על ייצור הקולגן. זו הסיבה לכך שתוספי קולגן צברו פופולריות כדרך לשיפור בריאות העור, תפקוד המפרקים והבריאות הכללית.

 

 

תוסף פופולרי הוא תוסף קולגן טרומרין. תוסף תזונה באיכות פרימיום המופק מדגים של חברת נייצ׳רספרו, חברה בעלת מוניטין שבסיסה ביפן המתמחה במוצרי בריאות ויופי, וששמה בראש סדר העדיפויות איכות, טוהר וקיימות.

קולגן טרומרין

אחד המאפיינים הייחודיים של Trumarine Collagen הוא שהוא עובר הידרוליזה, מה שאומר שמולקולות הקולגן פורקו לחלקיקים קטנים יותר. זה מקל על הגוף לספוג ולנצל את הקולגן בייצור הטבעי שלו בגוף בהשוואה לצורות אחרות של תוספי קולגן שאינם עוברים הידרוליזה.

התוסף אינו מכיל מזהמים מזיקים, כגון: מתכות כבדות ואנטיביוטיקה, חומרים משמרים, חומרי מילוי וצבעי מאכל או חומרי טעם מלאכותיים, ללא גלוטן, ללא חלב וללא הנדסה גנטית, מה שהופך אותו לבחירה נכונה וטבעית למי שמחפש תוסף קולגן איכותי המתאים למגוון רחב של צרכים תזונתיים.

נטילת תוסף Trumarine Collagen עוזרת לשפר את רמת הלחות בעור, האלסטיות והמוצקות של העור, ולהפחית את המראה של קמטוטים וקמטים, מה שתורם לגוון עור צעיר וזוהר יותר. התוסף משמש גם לתמיכה בבריאות המפרקים, שכן קולגן מספק תמיכה מבנית למפרקים ויכול לעזור לשמור על הגמישות שלהם. בנוסף, ניתן להשתמש בתוסף לתמיכה בבריאות השיער והציפורניים.

התוסף מגיע בשקיק אישי, כך נשמרת טריות המוצר והאבקה לא מתגבשת.

 

קולגן טרומרין

 

את האבקה ניתן לשלב בקלות במשקאות שונים, כגון מים, מיץ או שייקים, או להוסיף אותו למתכונים שונים מה שמספק גמישות באופן שבו ניתן לצרוך אותו.

חשוב לציין כי כמו עם כל תוסף תזונה, מומלץ להתייעץ עם הרופא המטפל לפני תחילת נטילת קולגן טרומרין, במיוחד אם אתם סובלים מבעיות רפואיות קיימות או נוטלים תרופות, ולעקוב אחר הוראות המינון שסופקו על ידי היצרן ולאורך זמן לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

שילבתי את האבקה במים, היא נמסה לחלוטיו אין לה טעם, ריח לוואי וללא כל תופעות לוואי. אני שותה את התוסף כל בוקר לפני הקפה וארוחת הבוקר.

 

קולגן טרומרין

 

 

התוסף כשר, מבוסס מחקרית עם תוצאות קליניות מובהקות, שהתקבלו במחקרים קליניים על בני אדם. תוצאות מהירות ונראות לעין תוך 8 שבועות במינון של 5-10 גרם ליום.

חברת נייצ׳רספרו שהוקמה בשנת 2015, היא בעלת זכויות ואישורי יבוא של משרד הבריאות לעשרות חומרי גלם של מיטב החברות הבינלאומיות. מוצרי החברה ממוקמים כיום באלף נקודות מכירה בכל רשתות הפארם, הטבע ובתי מרקחת וטבע נבחרים.

 


נייצ’רס פרו ישראל (2014) בע”מ
כתובת: רח’ גלגלי הפלדה 11, הרצליה  |  שעות פעילות: א’ – ה’ 08:30-17:00
משרד: 1-800-07-11-33  |  הדרכה: 073-2768410  |  פקס: 09-3731155  |  דוא”ל: info@naturespro.co.il

אתר: https://www.naturespro.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/NaturesProIL

אינסטגרם: https://www.instagram.com/naturespro/

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן