המדריך המלא למתנות שוות לטו באב 2023

 

אהבה היא עבודה וצריך לתחזק אותה כל השנה, אך בעוד שכל קשר נכנס בסופו של דבר לסוג של שגרה, נפלא שיש אירועים מיוחדים כמו ט”ו באב שמזכירים לנו לקחת פאוזה, להתמקד במי שבחרנו לחלוק איתו את חיינו ואפילו להגיד תודה. מתנה היא לא עניין של חובה וכשאומרים את המשפט העיקר היא הכוונה, מתכוונים לעובדה שמעבר לאלמנט החומרי הברור, היא מעידה על תשומת לב, על חשיבה מקדימה, שימת לב לפרטים והכרת הנמען. דווקא בשל המשמעויות והמסרים שעומדים מאחוריה, רכישת מתנה לאדם אהוב יכולה להיות מאתגרת ומלחיצה. איך צולחים את המשימה בהצלחה? אספנו כמה רעיונות למתנות לטו באב שיגרמו לבת או בן הזוג להתאהב בכם מחדש.

המדריך המלא למתנות שוות לטו באב 2023

מתנות יוניסקס לו וגם לה

מתנות יוניסקס מתייחסו לכאלו ללא מגדר ברור, שמתאימות גם לו וגם. העניין המרכזי בחג האהבה הוא לחגוג את הזוגיות ואת הביחד, אז מדוע שהמתנה לא תשדר זאת? כשהיינו ילדים היינו מעניקים אחד לשנייה שרשרת חצי לב, שבה כל אחד מבני הזוג היה מסתובב עם החצי המשלים סביב צווארו. העניין במתנת יוניסקס מתבסס על עיקרון דומה, כאשר ישנן מספר דרכים לרכוש ולהעניק מתנות כאלו. הראשונה היא לרכוש פריט כפול, ניתן גם צבעים שונים כל אחד לפי העדפתו, אותה המתנה שני בני הזוג. סוג אחר של מתנת יוניסקס היא פריט ששני בני הזוג אוהבים ויכולים לחלוק בו, כל אחד בתורו. דוגמאות למתנות כאלו הן למשל פריט אופנתי כמו שעון, תכשיט או בושם שמתאים לשני המינים או אפילו אביזר שקשור בתחביב משותף של שני בני הזוג.

בושם יוניסקס - 
 Banana Republic Icon Collection Dark Cherry & Amber  - דיל קוסמטיקס,  להשיג ב- www.dealcosmetics.co.il

מתנה לקן הזוגי

טו באב חשוב בעיקר לזוגות עם ותק שצריכים את התזכורת, היחס והיציאה מהשגרה. זוגות כאלו בדרך כלל גרים ביחד באותה הדירה, כשתמיד יש את הרצון לשדרג ולהפוך אותה ליותר נעימה. מתנה ליום האהבה אינה חייבת להיות פריט מאוד אישי, אם כי יכולה להיות החלטה משותפת להוציא את הכסף על פריט שיעשה את שני בני הזוג שמחים. עדיף להימנע מלרכוש פריט הכרחי לדירה שתיכננתם בין כה וכה לרכוש בשלב מסוים ועדיף שיהיה כזה מפנק שהוא בבחינת מותרות, כך באמת ירגיש כמתנה שהענקתם לעצמכם. דגמאות למתנות כאלו יכולות להיות פריט דקורטיבי, כורסא או מכשיר מסאז’ מפנק, רמקולים או מערכת קולנוע במידה ושני בני הזוג חולקים אהבה משותפת למוזיקה או סרטים וכן הלאה.

מקרן וידאו מבית PURE CINEMA  להשיג אצל היבואן הבלעדי בסיריוס אלקטרוניקה

מתנה אישית

באם בכל זאת נפלה ההחלטה לרכוש מתנה אישית, הרי שדרושה חשיבה. הסוד לרכישת מתנה אישית מפתיעה ומוצלחת שתצליח גם לרגש היא בהכרת הנמען. מתנה מוצלחת מעידה על כך שקלענו לטעמו האישי או בדבר מה שרצה לעצמו. כך למשל המתנה יכולה להיות פריט שבת הזוג הסתכלה עליו בחלון הראווה ופינטזה לרכוש לעצמה. כמו כן, פריט אופנתי למשל שיהיה בול לטעמה ויעיד על כך שאנחנו מכירים את סגנונה או זוג נעליים שיהיו בול במידתה ויגרמו לה להרגיש כסינדרלה. המתנה גם יכולה להיות קשורה בתחביב או פעילות שאנחנו יודעים שאהובים על מקבלה, כמו אהבה לבישול, גינון או מוזיקה או פריט שאחד מבני הזוג חלם עליו.

נעל ערב מבית CAPRICE להשיג בלעדית ברשת הלב הכחול ובאתר www.BlueHeart.co.il

מתנה רגשית

מתנה רגשית מטרתה כשמה לפרוט על מיתרי הרגש. היא אינה נמדדדת בגודל או מחיר ויכולה אפילו להיות סמלית לחלוטין. מתנה רגשית יכולה להתאים למשל זוג שנמצא בתחילת דרכו ואחד הצדדם מעוניין להראות על כיוון וכוונה. עוד יכול להתאים לזוגות שמעט לחוצים כלכלית או שסיכמו בניהם שלא ירכשו מתנות האחד לשנייה או פשוט לאדם שרוצה יותר מכל להביע רגש ולרגש. במקרה זה נוכל לכתוב למשל לבן או בת הזוג מכתב מרגש, שיר, לחרוט מספר מילים על חפץ מסוים או אפילו לאפות לכבודו עוגה.

מארז אפייה 2 חלקים תבנית לב Rose Gold מבית סולתם להשיג ברשת סולתם ובאתר www.Soltam.co.il

כיום ניתן למצוא מתנה בכל טווח מחירים ובכל תחום שרק תחפשו כך שאתם רק צריכים להחליט על כיוון, להתאים אותה לצד המקבל, וליהנות מיום מלא באהבה. 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן