סולתם מגוונת את צבעי סט הסירים פריזמה

לאור ההצלחה סולתם מגוונת את צבעי הפריזמה – סדרת הסירים וכלי הבישול האיכותית והסופר צבעונית שמוסיפה אופנה, חיים ושמחה למטבח ולשולחן הארוחה.

סדרת הסירים הצבעונית פריזמה מבית סולתם

השימוש בצבעים בכלי בישול וסירים הפך לטרנד בולט בשנים האחרונות. באופן מסורתי, כלי בישול תוכננו בעיקר לפונקציונליות, כאשר נירוסטה וברזל יצוק הם חומרים נפוצים. עם זאת, ככל שהבישול התפתח לפעילות יצירתית ומושכת יותר מבחינה ויזואלית, שילוב הצבעים בכלי בישול צבר פופולריות.

כלי בישול צבעוניים מוסיפים תחושה של חיוניות וסטייל למטבח. סירים ומחבתות צבעוניים יכולים להפוך חלל הבישול לסביבה מזמינה ואסתטית המאפשרת לצרכנים להתאים אישית את אסתטיקת המטבח שלהם ולהתאים את כלי הבישול שלהם לסגנון האישי שלהם. מגמה הבולטת במיוחד בעיצובי מטבח עכשוויים שבהם מדפים פתוחים ואחסון גלוי הם פופולריים.

חווית בישול כבר מזמן אינה מטלה, אלא, הזדמנות לאמץ טעמים ומרקמים, כל זאת בפעילות יצירתית ומהנה עם כלי בית מיוחדים וצבעוניים.

פריזמה, סדרת כלי הבישול הצבעונית של סולתם תהפוך את חלל המטבח לשמח ביותר עם שישה צבעים מונוכרומטיים יפים הנוספים לקולקציה: ורוד בייבי, ורוד פודרה, ירוק מרווה, צהוב, תכלת וכחול ארטיק.

סדרת הסירים הצבעונית פריזמה מבית סולתם

העיצוב המדליק והצבעוניות לא רק מוסיפים צבע למטבח, אלא מבטיחים עמידות וביצועים יוצאי דופן ואיכות בלתי מתפשרת של נוחות בישול.

סירים צבעוניים מסדרת פריזמה של סולתם

הכלים בסדרת פריזמה מעוצבים בקפידה, עשויים חומרים איכותיים, עמידים ובריאים לבישול. כחלק מכך כולם עשויים אלומיניום יצוק המאפשר חלוקת חום שווה ויעילה שחוסכת זמן ואנרגיה וציפוי  NON STICK איכותי בעל מראה שיש המונע את הדבקות המזון ומאפשר בישול בריא עם שימוש מופחת בשמן. כמו כן, הסדרה אינה מכילה PFOA ונטולת קדמיום ועופרת.

סירים צבעוניים מסדרת פריזמה של סולתם

מכסה הסירים עשוי זכוכית שקופה חסינה לחום המאפשרת לעקוב אחר תהליך הבישול עם חריר לשחרור אדים. טבעת הגנה מנירוסטה במכסה מבטיחה אטימה טובה ושומרת על הציפוי. הידיות הינן ארגונומיות ומבטיחות אחיזה נוחה. הכלים מתאימים לשימוש בתנור (המכסה עד טמפרטורה של 180 מעלות) ובכל סוגי הכיריים, לרבות אינדוקציה.

סירים צבעוניים מסדרת פריזמה של סולתם

הסדרה מגיעה במגוון גדלים לבחירה: מחבתות בקטרים של 20, 24 ו-28 ס”מ, סירים בקטרים של 20, 24 ו-28 ס”מ, סוטאז’ים בקטרים של 28 ו- 32 ס”מ וקלחת בקוטר 16 ס”מ.

סירים צבעוניים מסדרת פריזמה של סולתם

טווח מחירי הסדרה: 115-239 שקלים.

להשיג ברשת חנויות ‘סולתם’ ובחנויות כלי בית ומטבח המובחרות.

www.Soltam.co.il

 

קרדיט צילום: אסף אמברם

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן