ואוו: קומדיה קלילה ומבדרת על סוכני נדל”ן 

מכירת דירה היא צעד פיננסי משמעותי עבור רוב האנשים, בהיותה עסקה הכרוכה במכירה של נכס בעל ערך כספי גבוה, לכן אנשים רבים משתמשים בסוכני נדל”ן כדי לייעל את תהליך המכירה ולחשוף את הנכס לקהל רחב יותר, מה שמגדיל את הסיכויים למכירה מהירה ומשתלמת.

סרטו של ברונו פודלידסואוו‘ נותן לנו הצצה קומית מאחורי הקלעים על המורכבות במכירת נכס

סרטו של ברונו פודלידס - ואוו

 

עלילת הסרט מתארת לנו את ניסיונם של מאדם בורביאל (קרין ויארד) ואורציו (ברונו פודלידס) סוכני נדל”ן בסוכנות ‘ואוו‘, למכור שני נכסים: בית בורגני גדול מהמאה ה- 18 ודירה מודרנית קטנה הממוקמת בלב משולש הזהב של Bougival.

קרין ויארד וברונו פודלידס

 

הם מציגים את שני הנכסים ביחד עם העוזר החדש שלהם (שלא ממש עוזר) בפני קונים פוטנציאליים עוקבים זה אחר זה תוך הדגשת היתרונות של כל נכס אך, לכל נכס יש חסרונות אשר אינם נעלמים מעיני הקונים הבודקים את התאמת הנכס לצרכיהם.

ברונו פודאלידס מספק לנו גלריה מענגת של דיוקנאות ומציג לנו קטעים ביזאריים של הקונים, המתווכים והמוכרים בעת הצגת שני הנכסים. אנו פוגשים את קבוצת המוזיקאים המעוניינים לגור יחד בבית הבורגני אך מתגלים ביניהם חיכוכים הלא קשורים לקניית הנכס, יש גם את אלו המתחזים לקונים כשלמעשה הם יזמים המעוניינים יותר בקרקע לשם בניית רב קומות, ואלו המתכננים לערוך שיפוץ בבית הגורם למוכר סימון (אדי מיטשל) שעדיין קשור לביתו ריגשית להתרגז. נראה שהוא ואשתו סילבט (סבין אזמה) לא הכי מעוניינים למכור את הבית ונהנים לעצבן ולהפתיע את הקונים.

אדי מיטשל  וסבין אזמה

 

ומנגד אורציו המתווך שמגיע לא מוכן להציג את הדירה המודרנית לזוג צעיר, המתווכת מאדם בורביאל המספרת לקונים אחרים את צרותיה האישיות, העוזר המתמחה בסוכנות ג’ים (ויקטור לפבר) משתמש בדירה לצרכיו האישיים ומביך את אורציו המגיע לדירה עם קשישה בכסא גלגלים ובתה ועוד.

קרין ויארד

למרות הביקורים הקדחתניים והמהמורות בדרך, מאדם בורביאל ואורציו לא מאבדים את מטרתם: לגרום לקונים פוטנציאליים להתאהב בו, האמיתי, היחיד שיגרום להם לשכוח את כל הפגמים. זה שיגרום להם להגיד “ואוו!” “ואוו!” – האפקט שסוכן נדל”ן מצפה לו כשהוא מציג נכס ללקוחו.

האם יצליחו בסופו של דבר למכור את שני הנכסים? האם ישארו במקצוע השוחק וקשה?

ברונו פודאלידס מספק לנו סרט קליל ומלא חיים על שני סוכני נדל”ן שאת השראתו הוא קיבל כשהוא ביקר בבית שניסה למכור לפני מספר שנים.

 

צוות יוצרים

תסריט ובימוי : ברונו פודלידס

צילום : פטריק בלוסייה

ניהול הפקה : קלייר  לנגמן

עריכה קריסטל דוינטר

הפקה: Why not productions

בתפקידים הראשיים

מאדם בורביילה: קרין ויארד

אורציו: ברונו פודלידס

סילבט : סבין אזמה

סימון: אדי מיטשל

ושורה של כוכבים אורחים בהם: אנייס ג’אוי, רושדי זם, מנו פאייה, פליקס מואטי,

 וכן בני משפחת פודלידס : האח השחקן דני פודלידס ובניו של ברונו, נינו וז’אן.

צרפת 2023, בימוי: ברונו פודלידס

90 דקות | צרפתית | תרגום לעברית ואנגלית

החל מה – 22.11 כל רחבי הארץ

הפצה בישראל קולנוע חדש .

 

טריילר:

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן