קפה עוטף רעים בפלורנטין סמל לתקומה

 

קפה עוטף רעים סמל לתקומה וחוסן הרוח האנושית

קפה עוטף רעים בפלורנטין סמל לתקומה וחוסן הרוח האנושית

 

בלב פלורנטין, שכונת הסוהו הייחודית, הושק לאחרונה בית קפה חדש בשם “עוטף רעים”, שהינו הסניף השני ברשת בתי הקפה החדשה ‘קפה עוטף’. בית הקפה מתאפיין בעיצוב מודרני ואווירה קסומה. לא רק שהוא מציע קפה טרי ומשובח, אלא גם מקום מפגש ביתי ונעים לתושבי האזור וטעמים אותנטיים ומגוונים מהעוטף.

בית הקפה הוקם במטרה לייצר חוסן קהילתי ונפשי למפונים ולהעניק להם מקום להתכנסות לקהילה, תעסוקה ופרנסה, תוך השתלבותם בסביבה התל אביבית התוססת.

המקום נוסד על ידי רעות קרפ, אם ילדיו של דביר ז”ל. רעות החליטה להנציח את מפעל חייו ואהבתו הגדולה מלבד משפחתו – השוקולד. היא פועלת בשותפות עם עמית כהן מקיבוץ רעים ואלמוג פולק מקיבוץ אורים.

אמרה עמית כהן בהשקה: “אתם רואים בית קפה עם חנות ומוצרים מהעוטף, אני רואה כאן תמונה של הקונכיה שלנו, נוף ילדותי, אתם רואים אנשי טיפול אני רואה חברים וחברות עוד מימי הגן, אתם רואים חנות שוקולד קטנה אני טועמת את טעם המפגשים בשוקולד קפה כשהיינו בורחים מבית הספר לטעום את טעם הפרלינים בטעם גן עדן של דביר”.

דבריה מסמלים את החוט הטעים ומתוק שמחבר את אנשי העוטף לעבר שלהם, מעגן אותם בהווה, ומבטיח לעבור לדורות הבאים.

 

כלניות

בבית הקפה המיוחד תוכלו למצוא קפה משובח, מאפים וכריכים טריים הנאפים במקום, ריבות, פירות יער, יין, ממרחים, עוגות ושלל גבינות ממחלבות קיבוץ בארי ועוד.

גבינות ממחלבות קיבוץ בארי

כמו כן, מוצרים שעוצבו במיוחד לבית הקפה בידי תושבי העוטף כפרחים, ספלים, סינרים, תיקי בד ועוד.

גולת הכותרת הם הפרלינים וטבלאות השוקולד המפורסמים, בעלי הטעמים המורכבים ומגוונים של השוקולטייר דביר קרפ ז”ל, שנרצח בשבת השחורה יחד עם זוגתו סתיו קמחי, לעיני ילדיו. במקום, ניתן לרכוש מארזים שונים המבוססים על מתכוניו המקוריים.

פרלינים וטבלאות השוקולד של השוקולטייר דביר קרפ ז"ל



אז בואו לפרגן ולתמוך בתושבי העוטף ולהיות חלק מהדבר הגדול הזה, שהוא סמל לתקומה של כל יישובי העוטף ושל קיבוץ רעים בפרט וליהנות מחוויה טעימה ומהנה.

 

קפה עוטף – רעים

וולפסון 54, תל אביב

שעות פעילות:

א-ה – 7:30-19:30

שישי 7:30-16:00, שבת 9:00-19:30

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן