פסטיבל הקולנוע ירושלים מהדורה 41 יוצא לדרך

פסטיבל הקולנוע ירושלים מהדורה 41 יוצא לדרך

תלמה - פסטיבל הקולנוע ירושלים 2024

 

פסטיבל ירושלים עומד כאירוע מרכזי בישראל, החוגג יוצרי קולנוע וחובבי קולנוע כאחד עם מגוון רחב של סרטים החל מישראל ומכל העולם. מדרמות מרתקות ועד לסרטי בכורה, תענוגות מונפשים ועד לסרטים דוקומנטריים מעוררי מחשבה, הפסטיבל מציע הזדמנות מצוינת לגלות פנינים קולנועיות חדשות, לתקשר עם יוצרים ולהתעדכן בטרנדים בתעשייה.

לציון המהדורה ה-41 שלו, הפסטיבל יוצא לדרך ב-18 ביולי 2024, עם פתיחה חגיגית בבריכת הסולטן בירושלים בהשתתפות הסרט “תלמה”, שיגיע לשיאו ב-27 ביולי 2024 עם סיום הפסטיבל. האירוע השנה נוקב במיוחד בצל המלחמה, מציג חוסן ותפקיד עמוק של תרבות וקולנוע במתן נחמה ותקווה בזמנים קשים.

התוכנית האמנותית של הפסטיבל תוססת כתמיד, ומציגה הישגים קולנועיים יוצאי דופן מכל העולם ומישראל בשנה האחרונה. נקודות השיא כוללות סרטים עלילתיים, סרטים דוקומנטריים, קלאסיקות, מפגשי יוצרים וכנסים מקצועיים, כולם חדורים בסיפורים המהדהדים בפעימתה של הרוח האנושית.

רוחות רפאים - פסטיבל הקולנוע ירושלים 2024

בשנת 2024, פסטיבל הקולנוע בירושלים מדגיש את הקולנוע הישראלי בצורה בולטת, עם תחרויות שונות המכבדות כישרונות מקומיים. פרסים והכרה מוענקים על פני קטגוריות כמו תחרות חג’ג’ לסרטים עלילתיים ישראלים, תחרות דיאמונד לסרטים דוקומנטריים ישראלים ותחרות דיאמונד לקולנוע ישראלי קצר. כמו כן, תחרות היצירה הצעירה ותחרות לאמנות וידיאו וקולנוע ניסיוני.

טרופיקנה - פסטיבל הקולנוע ירושלים 2024

גם הקולנוע הבינלאומי תופס את מרכז הבמה, וכולל תחרויות לסרט הבינלאומי הטוב ביותר, פרסי בימוי, סרטי ביכורים וקטגוריה החוגגת סרטים המגלמים את רוח החופש, הן בפורמטים עלילתיים והן בפורמטים דוקומנטריים.

סנטוש - פסטיבל הקולנוע ירושלים 2024

 

אז, אם את/ה נהנים/ות מקסם הקולנוע , זו ההזדמנות המושלמת להתעדכן בסרטים מרתקים וליהנות מאווירת הפסטיבל.

לאתר הפסטיבל- רשימת הסרטים – מועדי הקרנות ורכישת כרטיסים היכנסו לקישור הבא:

https://jff.org.il/he

 

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן