קולקציית המחבתות NET שלא נשרטות מבית סולתם

שוברים את הכללים: המחבתות שלא נשרטות!

מחבתות שלא נשרטות מבית סולתם, 85-200 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il,צילום גיל אבירם

 

מותג כלי הבישול והאפייה המוביל “סולתם” מציג את קולקציית המחבתות NET, מחבתות חדשניות המאובזרות ברשת הגנה ייחודית מנירוסטה בתחתיתן הפנימית המגנה על הציפוי ומאפשרת שימוש בכלי ששת עשויים מתכת ללא חשש!

כל בשלן חובב מכיר את הכלל, בעת שימוש במחבתות אין להשתמש באופן גורף בכלי ששת עשויים מתכת פן ינזק הציפוי והמחבת תיהרס. כעת בסולתם שוברים את הכללים, אך לא את הכלים ומציגים מחבתות טיגון חדשניות איתן ניתן להשתמש בכלי מתכת בעת הבישול ללא חשש! סוד המחבתות מגיע מרשת מתכת מוגבהת מעט עשויה נירוסטה 18/10 עמידה מאוד הנמצאת בתחתיתן. זו פוגשת את כלי הששת במקום הציפוי ומהווה שכבת הגנה המונעת את שריטת הציפוי ועמידותו לאורך זמן רב.

מחבתות שלא נשרטות מבית סולתם, 85-200 שח, להשיג בסניפים ובאתר www.Soltam.co.il,צילום גיל אבירם

המחבתות עשויות אלומיניום רב שכבתי המיוצר בתהליך FORGE מתקדם השומר על חוזקתן. פנים המחבת מצופה בציפוי NON STICK FOOD SAFE המייעל ומקצר את תהליך הבישול על ידי הולכת חום מהירה ואחידה, מונע את הידבקותו של המזון לדפנות ומאפשר בישול בריא יותר עם שימוש מופחת בשמן, שומן, מרגרינה או חמאה. כמו כן, אינו מכיל PFOA, קדמיום או עופרת. ידיות המחבתות עשויות מעוצבות בצורה ארגונומית נוחה לאחיזה והעברה העשויות חומר בקליט שאינו מתחמם. מתאימות לכל סוגי הכיריים ולתנור בחום של עד 180 מעלות. קל לניקוי ידנית. אין להכניסן למדיח כלים. אין להשתמש עם סכין או מזלג. במגוון הסדרה ניתן למצוא 6 סוגי מחבתות בקטרים של: 20, 22, 24, 26, 28 ו-32 ס”מ. טווח המחירים: 85- 200 שקלים.

הדור החדש של המחבתות מסדרת NET של ‘סולתם’ נותן מענה לכל הבשלנים החובבים והמקצועיים כאחד. המחבתות לא רק עמידות ומשוכללות מבחינת החומרים, אלא גם נוחות לשימוש ביום יום במטבח הביתי. התכנון המדוקדק של המחבתות מאפשר את הפיזור האחיד של החום, דבר המבטיח ביצועי בישול מעולים עם תוצאות מקסימליות. בנוסף, הציפוי NON STICK המתקדם מפחית את הצורך בשמן, ומספק חלופה בריאה יותר גם למאכלים הדורשים טיגון.

כמו כן, קלות הניקוי והידיות הארגונומיות המותאמות לשימוש ממושך מוסיפות נופך נוח ומקצועי לכל חווית הבישול. כל האלמנטים הללו נשלבים יחד בצורה האידיאלית ליצירת מחבתות טיגון עמידות ומקצועיות שיאריכו ימים במטבח שלכם. בהתחשב בכל היתרונות הללו, קולקציית המחבתות NET מספקת תמורה מצוינת למחיר ומציבה סטנדרט חדש בשוק מחבתות הטיגון.

להשיג ברשת חנויות ‘סולתם’, בחנויות כלי הבית והמטבח המובחרות ובאתר האינטרנט: www.Soltam.co.il

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן