קרקס המים של לאס וגאס חוויה רב חושית

קרקס המים של לאס וגאס, שערך את הופעת הבכורה שלו בישראל ביום שישי האחרון, הוא מופע מרהיב המשלב אלמנטים מסורתיים של קרקס עם טכנולוגיה מתקדמת. הפקה בעלת שם עולמי זו, שכבשה את לבם של מיליוני צופים ברחבי הגלובוס, כבשה גם את הקהל הישראלי בתמהיל המהפנט שלה של מים, אש ואקרובטיקה.

המופע כולל למעלה מ-50 אמנים בינלאומיים המבצעים פעלולים עוצרי נשימה מעל ומסביב למים, ויוצרים חגיגה ויזואלית לקהל. ביצועים אלו מועצמים על ידי פירוטכניקה מתקדמת ואפקטים מיוחדים, המוסיפים דינמיות ומודרניות לאווירת הקרקס המסורתית.

אחד מרגעי השיא של המופע בישראל הוא הוספת אקט פעלולי אופנוע, שמוסיף רובד נוסף של התרגשות לחוויה מעוררת ההתרגשות ממילא. השילוב של אקרובטיקה נועזת, תצוגות מים, פירוטכניקה לוהטת תאורה ומוזיקה יוצר חווית צפייה יוצאת דופן שמותירה את הקהל מרותק.

המבצעים בקרקס המים של לאס וגאס הם מהטובים בעולם, כאשר כל היבט של אלמנט המים, תאורה, תלבושות והמוסיקה מסונכרנים לשלמות. הפעלולים האקרובטיים מתוזמנים בקפידה עם אפקט המים, ויוצרים ביצועים חלקים וכובשים. הבמה עצמה היא פלטפורמה גדולה שמכילה ביצועים יבשים ורטובים כאחד, וחלק מהקטעים אפילו כולל אלמנט אינטראקטיבי בו אפקט המים מורחב לתוך הקהל, מה שהופך את החוויה לדינמית וסוחפת.

קרקס המים של לאס וגאס מציע חוויה סוחפת שבה פלאי הטכנולוגיה משתלבים בצורה חלקה עם האמנות של הקרקס המסורתי, מה שהופך אותו לאטרקציה שאסור לפספס. הוא בולט כסמל לחדשנות בעולם הקרקס, ומציע שילוב ייחודי של בידור, יצירתיות ומופע השובה את הקהל בכל הגילאים.

הגיעו לאירוע:

נדב בורנשטיין

עודד בן עמי

אירה דולפין

גורי אלפי

אורי פפר, יוליה פלוטניק, משה אשכנזי, אורטל בניסטי, , נעמה קיסרי, ליהיא גרינר, ליטל סמגה, דימה מנשרוב, אלכס קליינשטיין ועוד..


אקספו תל אביב ביתן 2

הקרקס יהיה בישראל עד 24.8

כרטיסים במשרד לאן – בין 129 ש״ח עד 199 ש״ח

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן