איזו שיטה הכי יעילה להפסיק לעשן? בדקנו והופתענו

העובדה שעישון סיגריות פוגע בבריאות שלנו כבר ידועה לכולם. כמה פעמים אמרתם לעצמכם: “היום אני מפסיק לעשן, זו הסיגריה האחרונה שלי ואחריה אני זורק את הקופסא”. אבל משהו קרה ופשוט המשכתם לעשן כרגיל?

תחושת הכישלון בניסיונות הגמילה בתוספת להוצאה הכספית הגדולה על סיגריות, גרמו למעשנים רבים תסכול ואכזבה. 

אין כמעט חלק בגוף שלא סובל מנזקי העישון, וכולם מבינים שהפסקת עישון תביא להטבה מידית במצב הבריאותי ובהרגשה.

בואו נדבר קצת על הפחדים הידועים בהפסקת עישון: עלייה במשקל, סטרס, עצבים ולחץ, רבים חוששים שאם יפסיקו במכה אחת, יחזרו מהר מאוד לעשן חזרה ובכן הרשו לי להפיג את הפחדים הללו ולהציג בפניכם את תומר סקר בעל השיטה היעילה ביותר להפסקת עישון ביחד עם סיפור הצלחה של אחת מאלפי לקוחותיו.

שוחחנו עם רונית גואטה מהקריות מעצבת שיער ובעלת מספרה “ביוטי רונית”.

“עישנתי 3 קופסאות ביום, מידי פעם ניסיתי להפסיק לעשן ומעולם לא הצלחתי להתמיד יותר מכמה שעות. כשנכנסו המגבלות על עישון במרחב הציבורי, התחלתי להרגיש ממש מנודה חברתית ומתוסכלת מכך שאני לא מצליחה להפסיק עם ההרגל המגונה, ובמיוחד כשאני עוסקת בתחום האסתטיקה והביוטי שבו לריח ולנראות תפקיד חשוב”.

“במשך 24 שנים, אחרי ניסיונות רבים וכושלים בהם ניסיתי להפסיק לעשן בשיטות שונות, לא הייתי מצליחה להחזיק מעמד יום אחד ללא עישון וזה היה מאוד מתסכל, אין שיטה שלא ניסיתי”.

“ביום בהיר אחד, פתחתי את העיתון ודפדפתי בין העמודים עד שניתקלתי במודעה של תומר סקר. מה שמשך אותי במודעה זה שהיו שם עדויות של עשרות מטופלים מכובדים, עם תמונות ושמות מלאים, כשכולם העידו על הצלחת הטיפול, חלק מאותם ממליצים היו מעשנים כבדים כמוני שהעידו על כך שיצאו מהטיפול של תומר סקר ומאותו רגע לא עישנו יותר במשך שנים. החלטתי לקבוע תור ולתת לעצמי צ’אנס אחרון”. 

“כבר בשיחת הטלפון עם תומר הבנתי שמדובר בטיפול מאוד רציני ושונה מכל מה שהכרתי, המקצועיות, הסבלנות והרוגע של תומר העניקו לי תחושה של ביטחון והרגשתי שאני עושה את הדבר הנכון.”

“עד שהגעתי לפגישה עם תומר, באותו היום הצלחתי לעשן כמות עצומה של סיגריות, פי 2 מהכמות שהייתי רגילה”.

“נכנסתי לחדר היכרות התבקשתי לשכב על מיטת טיפולים, תומר השמיע מוזיקה מרגיעה”.

“בזמן הזה תומר העביר אליי אנרגיות חזקות ללא מגע או קול. חשתי מיד בגלי חום בכל גופי ואת האנרגיות שלו, הייתי מאוד מופתעת מהתחושות כי עד אותו היום לא הרגשתי אנרגיות בעוצמות כאלו גבוהות”.

“בתום הטיפול תומר ביקש ממני לא לאכול למשך שלוש שעות כדי שהטיפול יהיה אפקטיבי. לאחר כ4 שעות שמתי לב שלא אכלתי והכי חשוב לא עישנתי. לא היה לי צורך כלל בסיגריה והרגיש לי כאילו מעולם לא עישנתי.”

“מטבעי אני סקרנית מאוד והייתי חייבת לעשות בדיקה עצמית ולראות אם באמת נגמלתי מסיגריה. אז אחרי כמה ימים פשוט הדלקתי אחת והתגובה של הגוף שלי הפתיעה אותי מאוד: הגוף שלי רעד, היו לי בחילות נוראיות ולא היה לי חשק בכלל לעשן. הגוף שלי פשוט דחה את הסיגריה, למען האמת אפילו לא הצלחתי לקרב את הסיגריה לאיזור הפנים כי היא הריח היה כל כך חזק ודחה אותי.”

“אחד החששות הגדולים שהיו לי, שהפסקת העישון תגרום לי לעלייה במשקל, מה שלחלוטין לא קרה, להיפך בשבועות ובחודשים של אחרי הטיפול הרגשתי קלילה, מלאת אנרגיות ומרץ, והצלחתי לשמור על תזונה נכונה כמו קודם”.

“אני גאה בעצמי, כי מאז הטיפול של תומר אני לא מעשנת 

רונית היא אחת מיני מטופלים רבים המגיעים אל תומר סקר ויוצאים עם חיים חדשים, טובים יותר, בריאים יותר ושמחים יותר.

תומר סקר מומחה לגמילה מעישון, האיש שניחן בכוחות אנרגטיים חזקים במיוחד שבעזרתם הוא מטפל במעשנים ועוזר להם להפסיק לעשן. באמצעות אנרגיה טבעית, במשך ה-28 השנים האחרונות תומר עזר לאלפי מטופלים להפסיק לעשן. הטיפול אצל תומר סקר הוא אינדיבידואלי ומותאם אישית לפי צרכי הלקוח. בנוסף להפסקת עישון תומר מומחה בגמילה מסוכרים, הרזייה, הפגת מתחים וחרדות.

תומר הוא היחיד שמתחייב בכתב להחזיר את מלוא הכסף בחזרה, במידה ולא נגמלתם מעישון.

העישון מחליש את הגוף בהתמודדות עם נגיפים ומחלות אחרות ומלבד הפגיעה בבריאות, הוא מהווה הוצאה כספית כבדה, גם הסביבה של המעשן נפגעת והסובבים אותו הופכים בעל כורחם להיות מעשנים פאסיביים. 

כשמפסיקים לעשן הגוף עובר שינוי. חוש הריח משתפר, קל יותר לטפס במדרגות וגם חוש הטעם מתחדד. “אם מפסיקים לעשן, אפילו שנה אחת, זה מוריד את הסיכוי לחלות במחלות לב ב-25% ואחרי שנתיים ב-50%, זה מאוד משמעותי”, אומר סקר, “תופעת הלוואי הכי משמעותית הקשורה בעישון היא עלייה במשקל ואולי מתח וחרדה. אני בעצם מאבחן את הדברים שיכולים להיות אחר כך לאותו בן אדם, ומנסה לחזק את הגוף כדי שיוכל להתמודד עם כל המצוקות האלה”.

חשוב לציין שאין בקליניקה מטפלים נוספים ולא מדובר בטיפול קבוצתי, אלא בטיפול אישי שמועבר רק על ידי תומר סקר.

צילום: שאטרסטוק

רוצים להיגמל מעישון? צרו קשר עם תומר סקר והירשמו לטיפול

טלפון: 03-629-8880

אתר: www.quitsmoking.co.il

פייסבוק: תומר סקר – גמילה מעישון, הפסקת עישון, גמילה מסוכרים, הרזיה וייעוץ

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן