ברברה ביוטי: קוסמטיקאית המתמחה באקנה, פיגמנטציה, אנטיאייג’ינג ועוד

הכירי את ברברה דוד – קוסמטיקאית רפואית המתמחה בבעיות אקנה, פיגמנטציה טיפולי אנטיאייג’ינג מתקדמים ועוד, בעלת מכון הטיפולים ברברה ביוטי.

ברברה1.jpg           ברברה1.jpg

ברברה מספרת כי נמשכה אל התחום כבר מגיל צעיר מאוד, כשהחלה לסבול מאקנה וחיפשה פתרון טבעי עבור עצמה. היא הסתמכה על האינטואיציה שלה ורקחה משחות מצמחים, עצים ופירות שאספה והקימה לעצמה מעבדת יופי ביתית בה ערכה ניסיונות עד שהצליחה לרפא עורה ואת הפגמים שנוצרו בו.

כשעלתה לארץ לבדה, שילבה את לימודיה בפנימייה יחד עם עבודה קשה בתחום הקוסמטיקה, וכבר אז החלה לקבל לקוחות פרטיים לטיפולים המבוססים על חומרים טבעיים שהמשיכה לאסוף ולרקוח וטיפולי ביוטי כמו איפור, תספורות ועיצוב גבות, בהם המשיכה גם בימיה כחיילת בודדת.

לאחר שחרורה מהצבא חזרה לרוסיה לזמן קצר, שם למדה קוסמטיקה בקורס רשמי וצברה ידע מקצועי רב על מבנה העור, תהליכים פיזיולוגיים וטיפולים כימיים שונים. לאחר מכן, המשיכה ברברה בישראל ללימודי קוסמטיקה מלאים ואף הופנתה ללימודי ביוטכנולוגיה בשל הכישרון הרב שגילתה.

כיום, ברברה משלבת את האינטואיציות שלה עם ידע מקצועי עצום ומגוון ויש ברשותה יותר מ- 40 תעודות הסמכה, ביניהן בביוטכנולוגיה המעטרים את קירות הקליניקה האינטימית ונעימה בכפר-סבא.

ברברה1

היא מתמקדת לא רק בטיפול באקנה, אלא גם בטיפולי אנטיאייג’ינג ופיגמנטציה אותם היא מנסה בראש ובראשונה על עצמה, כפי שפעלה תמיד.

ברברה מדגישה כי הסוד להצלחת הטיפול מבוסס על התאמה אישית וייחודית, הכוללת אבחון מעמיק כולל את המצב הנפשי והבריאותי, והקשר שלהם לבריאות עור הפנים בקרב כל לקוחות להשגת תוצאות מהירות בקליניקה, פלוס המשך טיפול בבית לפי תכשירים המותאמים ללקוחה באופן אישי לשילוב נכון בחיי היום יום.

ברברה.jpg                        ברברה1.jpg

כל מטופלת מקבלת יחס אישי וטיפול מקצועי במוצרי טיפוח העור המכילים חומרים פעילים שהשפעתם על העור משמעותית בשילוב טיפול כירומסג’  – עיסוי פנים עוצמתי המחדיר את החומרים הפעילים, משפר את מראה עור הפנים והמרקם ומעניק לו חיוניות ו- NLP דמיון מודרך מתוך הבנה שהגוף משקף המון מצבים פנימיים, ולחץ נפשי יכול להתבטא באין ספור תגובות פיזיולוגיות של הגוף כאקנה.

ברברה

הגישה החדשנית שלה מביאה לתוצאות מרשימות, והטיפולים העדינים שלה הוכחו כיעילים ב- 95% הצלחה בפיגמנטציה, 95% הצלחה בבעיות אקנה ו- 99% הצלחה בטיפולים לעיכוב הזדקנות העור.

האני המאמין של ברברה הוא שהעור שלנו מלווה אותנו כל החיים והוא לא בר-תחליף, לכן יש לשמור עליו ולהשקיע בו בשמירה על אורח חיים בריא ובשגרת טיפוח יומיומית.

ברברה מצהירה כי היא מאושרת ושלמה על כך שהיא מממשת את השליחות שלה באמצעות הקוסמטיקה וגאה בכך שהיא מצליחה לגרום לנשים להיראות יפות מבחוץ ומבפנים ולהעניק להן עור מטופח, בטחון עצמי גבוה ואיכות חיים.

ברברה ביוטי (7) (1)

 

לפרטים נוספים:
אתר החברה: www barbarabeauty.co.il
Barbara Volfovich פייסבוק

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן