אלומה נתנאל זוהר הוליוודי בקליניקת Glow&Go

אלומה נתנאל – השקת קליניקה Glow&Go בקניון הזהב ראשל”צ

אלומה נתנאל קוסמטיקאית מומחית לאבחון וטיפול בנזקי עור, השיקה השבוע את קליניקת Glow&Go ובוטיק מכירה של מותגי פרימיום לטיפוח העור, בקניון הזהב בראשון לציון. קונספט ביוטי חדש המבטיח נגישות וזמינות לטיפולי יופי מתקדמים ומוצרי טיפוח איכותיים, הניתנים לקהל הרחב במקום הומה ע”י קוסמטיקאיות מקצועיות.

בהשקה השתתפו סלבס, עיתונאים ובלוגרים על היח”צ אמון משרדו של גולן נהרדעא.

 

אלומה נתנאל קוסמטיקאית מומחית לאבחון וטיפול בנזקי עור, בעלת קליניקת Glow&Go בקניון הזהב ראשל"צ

אלומה נתנאל ויח"צ גולן נהרדעא בהשקת קליניקת Glow&Go

מהו קונספט Glow&Go – אלומה נתנאל

Glow&Go הוא קונספט ביוטי הסובב סביב השגת מראה זוהר, חיוני ובריא במהירות וללא מאמץ מבלי להתפשר על התוצאה. הרעיון הוא להשיג מראה רענן וזוהר מבלי להשקיע זמן רב, הבא לשרת נשים בעלות אורח חיים עמוס שהטיפוח חשוב להן.

אלומה נתנאל הבינה את הצורך של נשים בעלות לוחות זמנים צפופים., לספק להן דרך נגישה, פשוטה אך יעילה לשפר באופן מיידי את הזוהר והחיוניות של עורן, והקימה את הסניף הטיפולי “זוהר הוליוודי” ובוטיק מכירה של מותגי פרימיום לטיפוח העור – קליניקת Glow&Go בקניון הזהב בראשל”צ, המציבה סטנדרט חדש לבלעדיות בעולם טיפוח העור והקוסמטיקה. 

קליניקה המגדירה מחדש את היופי תוך התמקדות במקצועיות, פשטות וזוהר, המנגישה לכל אחת ואחת הן בפן הלוגיסטי והן בפן הכלכלי את טיפולי היופי המתקדמים ביותר הניתנים ע”י קוסמטיקאיות מקצועיות,  ואת מוצרי הטיפוח האיכותיים ביותר בתחום הקוסמטיקה המספקים תוצאות מדהימות תוך זמן קצר והמותאמים לעור פנייך ע”י קוסמטיקאיות מקצועיות.

קליניקה Glow&Go בבעלות אלומה נתנאל קניון הזהב ראשל"צ

אלומה נתנאל, נולדה בירושלים בשנת 1991, נשואה לעידן, ואמא ל-4 ילדים מקסימים. לאחר סיום שירות מלא בחיל האוויר החלה אלומה לעבוד בתחום הקוסמטיקה, כך שכיום, על אף גילה הצעיר, היא כבר בעלת ותק של 15 שנים בתחום.

בשנת 2017 אלומה השיקה את הקליניקה בראשון לציון – קליניקת בוטיק לקוסמטיקה פרא רפואית. מדובר בחלל מפנק ואינטימי המכיל 5 חדרי טיפולים, פינת המתנה ואירוח וחצר רחבת ידיים. אין זה פלא שמדובר באחד המקומות המבוקשים באזור בכל הנודע לטיפולי יופי.

אלומה מתמקצעת בתכשירים של חברות הקוסמטיקה המובילות בישראל, משתפת איתן פעולה מזה שנים רבות ואף משווקת את מוצריהן. לצד מותגים איכותיים ומוערכים של חברות כמו חוה זינגבוים, קייביפיור, דרמלוסופי, ביופפטיקס, ביופור, ולומי .

בחודשים האחרונים ניצבים לצידם בגאווה גם מוצרי הדגל של אלומה מתוך ה PRIVATE LABEL שפיתחה לצד אנשי מקצוע מובילים בתחום המדע בשם ALUMINAL – קו מוצרי יופי בעלי אפקט מיידי המספקים לעור גימור זוהר. מדובר במוצרי טיפוח שעומדים בתקנים המחמירים ביותר ומכילים את הרכיבים האיכותיים והמקצועיים ביותר שמעניקים שיפור נראה לעין בכל הקשור לבעיות בעור, וברמת גימור גבוהה ביותר.

ALUMINAL - קו מוצרי יופי

אומרת אלומה “הניסיון המקצועי שלי חשף אותי לכל מותג ולכל פורמולה שקיימים בארץ ואיכשהו תמיד הרגשתי שיש עוד לאן לשאוף ויש איך לשפר וזאת הסיבה שהחלטתי לצאת עם מגוון מוצרים משלי, שיבטאו את האג’נדה המקצועית שלי ויביאו לתוצאות שאני יכולה להתחייב אליהן”.

ה”אני מאמין” של אלומה הוא יושר, שקיפות וכנות בתהליך הטיפולי. אלומה נוקטת בגישה מינימליסטית ומדויקת בכל הנוגע להיקף הטיפולים ולא מעודדת את הלקוחות להתחייב לסדרות ממושכות ורכישות מיותרות. אלומה רואה את עצמה מחויבת לעמוד בציפיות כפי שהוגדרו בתחילת התהליך ובמקביל, מצפה מלקוחותיה לעקביות ולמשמעת – שיובילו אותם אל היעד המבוקש.

במהלך השקת הסניף אלומה חשפה את מוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL – “דוז פואה” – סרום אנטיאוקסדנטים המכיל קומפלס פפטידים ופולרן, והוא גם הראשון בארץ, בעל ריכוז של 12% של ויטמין C.

מוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL - "דוז פואה" - סרום אנטיאוקסדנטים

מדובר בסרום מהפכני המיועד לעור בוגר, מיובש וחסר חיות עם נטייה לפיגמנטציה. ריכוז החומרים הפעילים שבו, מקופסלים בתוך מעטפת ליפוזומליות המצויות בתוך הסרום ומשחררות חומרים פעילים בריכוז גבוה אל עומק הרקמה ואינו גורם לגירוי או קילוף העור.

מוצר הדגל בקליניקה מבית ALUMINAL - "דוז פואה" - סרום אנטיאוקסדנטים

מבנה האפליקטור הייחודי של המכשיר מסייעה למריחה אחידה באזור העיניים, והוא כולל נורת לד אדומה, הידועה ביכולותיה לחדור לעומק שכבת הדרמיס ובכך לעודד יצירת קולגן. פונקציית הרטט שבראש האפליקטור, מאפשרת המרצת מחזור הדם וחדירת החומרים הפעילים לכל אזורי הפנים בצורה מוגברת.

נורת הלד האדומה במכשיר הסרום דוז פואה

התוצאה המתקבלת היא עור שנראה מתוח, מלא חיות ובעל גוון אחיד יותר. הסרום מתאים לשימוש באזור הפנים, עיניים, שפתיים, צוואר וכפות ידיים.

הדגמת פעולת מכשיר הסרום דוז פואה

בין אם את מתכוננת לפגישה חשובה או סתם רוצה להירגע אחרי יום ארוך, Glow&Go הוא הפתרון לשמירה על הזוהר הזוהר של פנייך, אם באמצעות מוצרי טיפוח או טיפולי יופי, מבלי להתפשר על הזמן היקר שלך, כי מגיע לך להיראות ולהרגיש במיטבך, ללא מאמץ.

בואי לגלות את הזוהר שבך, עם אלומה נתנאל בסניף הטיפולי “זוהר הוליוודי” ובוטיק מכירה של מותגי פרימיום לטיפוח העור – קליניקת Glow&Go בקניון הזהב בראשל”צ.

 @aluma_cosmetics

קרדיט צילום: אור גפן

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן