טיפול פנים אצל אמנית היופי טלי אשכנזי

אחד הטיפולים המפנקים ומהנים המאפשר לנו זמן איכותי לעצמנו הוא טיפול פנים אצל קוסמטיקאית מיומנת שיכולה לחולל פלאים לעור פנינו שאיבד מזוהרו הטבעי.

הייתה לי הזכות לקבל הזמנה לטיפול פנים אצל אמנית היופי טלי אשכנזי, המשלבת בטיפול טכניקות חדשניות עם גישה הוליסטית שנוגעת הן בגוף והן בנפש.

 

טלי אשכנזי - קוסמטיקאית פארא רפואית

כשנכנסתי לחדר הטיפולים הנקי, היגייני ומטופח בביתה של הקוסמטיקאית טלי אשכנזי, קבלה את פניי אווירה מחבקת, מרגיעה ומזמינה בעלת תאורה רכה וחמימה.

חדר הטיפולים של הקוסמטיקאית טלי אשכנזי

 

לאחר ניקוי פניי ועל מנת להכין את העור לספיגה מירבית של הקרמים והמסכות, טלי השתמשה במכשיר פילינג יהלום, שזהו למעשה הליך לא פולשני המקלף בעדינות את העור, מסיר תאים מתים וזיהומים. טלי מרחה על פניי קרמים, סרום ומסכות מזינות המכילות חומצות היאולורוניות וקולגן תוך שימוש באולטרה סאונד שסייעו להחדרת החומרים המזינים לתוך עומק העור שלי על מנת למקסם את יעילותם, ובגלי רדיו RF למיצוק העור.

אחד הדברים הייחודיים בטיפול של טלי שאני מאמינה ביעילותו הוא שימוש בטכניקה המושרשת ברפואה סינית מסורתית- דיקור קוסמטי לפנים. טלי החדירה מחטים דקות וסטריליות לנקודות ספציפיות על פניי על מנת להמריץ את זרימת הדם, לקדם את ייצור הקולגן ולאזן את האנרגיה של הגוף. בעוד המחטים על פניי, ומוזיקה חרישית נשמעת בחלל החדר, טלי שילבה בטיפול טכניקה נוספת הנקראית אקסס בארס. היא לחצה בעדינות ב- 32 נקודות שונות בראשי במטרה לשחרר חסמים. השילוב של הדיקור הסיני והלחיצות העדינות בקרקפת היה תענוג חושי.

טלי סיימה את סימפוניית היופי בעיסוי פנים שהחדיר ויטמינים וחיוניות לעורי וכוסות רוח שעודדו את זרימת הדם בפנים.

טלי השתמשה בטיפול בליין מוצרים בעלי חומרים פעילים שהיא פיתחה בשיתוף עם מעבדות קוסמטיקה בארץ, המאושרים על ידי משרד הבריאות ושלא נוסו על בעלי חיים “ההבדל בין המוצרים שלי למוצרי מדף הוא ריכוז החומרים הפעילים במוצר” אמרה.

הטיפול היה סימפוניה של טכניקות שנועדו להזין גם את העור וגם את הנשמה. מהחיבוק המזין של קרמי לחות ומסכות ועד לפלאי הטכנולוגיה של האולטרסאונד ו-RF, והחוויה של דיקור פנים והלחיצות העדינות על הקרקפת. יצאתי מהטיפול בהרגשה לא רק מחודשת פיזית אלא גם רעננה רגשית.

מצאתי אמנית אמיתית, קוסמטיקאית שמבינה שיופי הוא לא רק עמוק בעור אלא גם שיקוף של השלווה הפנימית שלנו.

אם לא חוויתם טיפול כזה, אני ממליצה בחום על הקוסמטיקאית טלי אשכנזי – העור שלך, והנשמה שלך, יודו לך.

 

 

 

טלי אשכנזי

כתובת: משה דיין 36 פינת מח”ל 4 תל אביב

טלפון: 052-3060936

אינסטגרם: טלי אשכנזי (@taly_ashkenazi_) • Instagram photos and videos

פייסבוק: (1) Facebook

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן