ELASTY: הדבר הבא בעולם ההזרקות

בשבוע שעבר הושקה במשרדי חברת Prime Medics חומצה היאלורונית שמחוללת מהפכה בעולם ההזרקות – ELASTY המכילה 100% חומצה מצולבת

 

ELASTY: הדבר הבא בעולם ההזרקות

 

“אירוע השקת החומצה ההיאלורונית – ELASTY, חותם למעשה שנה וחצי של התנסות מוצלחת של רופאים ומטופלות בהזרקות עם החומצה וניתן לומר בוודאות שזה הדבר הבא בתחום החומצות ההילאורוניות בישראל” אמרה בפתח ההשקה ענת ציטרון, סמנכ”לית קבוצת פריים מדיקס המייבאים ומפיצים מותגים לרפואה האסתטית בישראל. “הבשורה הגדולה של חומצת ELASTY בהשוואה לחומצות הילאורוניות הקיימות בשוק, שהיא 100% מצולבת בה מולקולות החומצה ההיאלורונית קשורות זו לזו, מה שמגביר את צמיגות ויציבות החומר, הופך אותה לעמידה יותר בפני פירוק ע”י הגוף והתוצאה בעלת מראה טבעי יותר. בנוסף, חומצת ELASTY טהורה ללא חלקיקים חופשיים וללא שאריות BDDE או אנדוטוקסינים, ולכן החומר בטוח יותר לשימוש ועם תוצאות ארוכות טווח”.

ענת ציטרון, סמנכ''לית קבוצת פריים מדיקס יבואנית ELASTY

 

לדברי אדר עציוני מנכ”ל והבעלים של חברת פריים מדיקס: ” החברה מייבאת קשת רחבה של מותגים ברפואה האסתטית ואנו גאים להיות הנציגים הרשמיים של ELASTY, מותג המיוצר בחברת DONGBANG מדיקל העולמית, מותגי החוטים EPLINE ו – YOURLINE ועוד רבים וטובים, אחת החברות הגדולות בתחום האסתטיקה בדרום קוריאה. החומצה מופקת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום תוך הקפדה על התקנים המחמירים ביותר ועם אישורי CE ,FDA ,KFDA ומשרד הבריאות. החומצה משווקת ונמכרת אך ורק לרופאים, מרפאות ובתי חולים בלבד”.

חומצת ELASTY מצטיינת בשלוש תכונות ייחודיות המבדלות אותה משאר החומצות הקיימות בשוק ההזרקות ציין עציוני:

100% מצולב – החומר מחזיק יותר זמן בגוף, 100% בטיחות- הוכח קלינית שפרופיל הבטיחות של המוצר הכי גבוה מבין המוצרים הקיימים בשוק – 100% תוצאה – פחות חומר ויותר תוצאה.

 

אדר עציוני מנכ"ל והבעלים של חברת פריים מדיקס יבואנית ELASTY

 

“מטרת הרופאים בהזרקת חומצה היאלורונית לפנים היא השבת נפח, החלקת קמטים וקמטוטים ושיפור קווי המתאר של הפנים” אמר ד”ר אלון אדלמן “ומהתנסות אישית עם המוצר חומצת ELASTY הוא המותג שיתן לנו את האפקט הרצוי בפחות חומר ויותר תוצאה”.

 

ד"ר אלון אדלמן מדגים את חומצת ELASTY

 

ד”ר אדלמן מנה בפנינו את יתרונות מותג ELASTY:

  1. הקישור המצולב בחומצת ELASTY מאריך את תוחלת החיים של חומר המילוי ומאפשר לו להשאר באיזור היעד לתקופה ממושכת. משמעות הדבר היא כי מטופלים יכולים ליהנות מתוצאות הטיפול שלהם במשך זמן רב יותר לפני שיזדקקו לזריקות נוספות.
  2. התכונות האלסטיות של חומצה היאלורונית גמישה צולבת הופכות אותה למתאימה מאוד לאזורים שחווים תנועה תכופה, כגון השפתיים או הלחיים. החומר יכול להימתח ולהירתע עם התנועות הטבעיות של הפנים, תוך שמירה על מראה טבעי מבלי לפגוע בשלמותו המבנית.

     

  3. תהליך ההצלבה מפחית את הסיכון לנדידה של חומר המילוי ברגע שהוא מוזרק לאזור המטרה. זה מבטיח שהמילוי יישאר בדיוק במקום המיועד וממזער את הסבירות לתוצאות לא אחידות או לא רצויות.

  4. ELASTY מגיעה עם מחטים מיוחדות להפחתת כאב. ומי רוצה לסבול אם אפשר שלא?

 

בסוף ההשקה הדגים בפנינו ד”ר אדלמן את הזרקת חומצת ELASTY על פניו של מטופל והתוצאה ניכרה מיד לעין ולדברי המטופל הוא לא חש כל כאב בעת ההזרקה.

ד"ר אלון אדלמן מזריק למטופל את החומצה ELASTY

 

זיכרו – כשאומרים ELASTY הכוונה “פחות חומר ויותר תוצאה”.

 

 ELASTY: הדבר הבא בעולם ההזרקות

 

 

קצת על חברת פריים מדיקס:

“פריים מדיקס”, הפועלת משנת 2016 היא יבואנית ומפיצה מובילה בישראל לציוד רפואי בדגש על התחום האסתטי, עם סל מוצרים רחב המהווה SHOP STOP ONE לציוד מקיף לקליניקות אסתטיות הכולל מוצרי הזרקה, תרופות מרשם, ציוד מתכלה ועוד. החברה מייבאת מוצרים מובילים בטכנולוגיות מתקדמות מספקים בעלי שם עולמי, בדגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

 


אתר : www.elasty.co.il
אינסטגרם: /https://www.instagram.com/elasty__il

 

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן