מדיקל פלייס מעטפת של פתרונות לגוף ולנפש

בעולם המהיר של ימינו, ניווט בין הגאות והשפל של החיים יכול לגבות מחיר מהגוף והנפש שלנו. מדיקל פלייס המציע מעטפת של פתרונות בריאותיים מתקדמים ולא פולשניים הוקם על מנת לשפר את בריאותכם ואת רווחתכם הכללית.

מרפאות מומחים לטיפול בכאב, אסתטיקה ואנטי אייג’ינג מדיקל פלייס

מרפאות מומחים לטיפול בכאב, אסתטיקה ואנטי אייג'ינג מדיקל פלייס

 

באירוע שהתקיים השבוע במדיקל פלייס נחשפתי למגוון פתרונות בריאות בטוחים, מתקדמים ולא פולשניים שמציע המקום בתחום הכאב, האסתטיקה והאנטי אייג’ינג.

בין אם את/ה מחפש/ת הקלה מכאב כרוני, משתוקק/ת למראה מחודש באמצעות אסתטיקה רפואית, או משתוקק/ת להצית מחדש את התשוקה והאינטימיות במערכות היחסים שלך, מדיקל פלייס מרפאות מומחים לטיפול בכאב, אסתטיקה ואנטי אייג’ינג,  תספק לך מגוון רחב של טיפולים באמצעות מכשור חדשני ובעזרת שיטות טיפול מגוונות המותאמות אישית לצד צוות מקצועי ומיומן והכל תחת קורת גג אחת.

 

מדיקל פלייס

 

היתרונות במתחם טיפולים אינטגרטיבי:

אחד היתרונות העיקריים של מתחם הטיפולים הוא שמטופלים אינם צריכים עוד לנווט במבוך הפניות ופגישות על פני מספר מרפאות. במקום זאת, הם יכולים לגשת למגוון מקיף של טיפולים בגבולות של מקום אחד. בין אם מדובר בטיפול אורתופדי או טיפולים אסתטי מרענן, המרכז הרפואי האינטגרטיבי מציע מסלול יעיל לבריאותכם.

בין הטיפולים המוצעים באגף הכאב ואורתופדיה במדיקל פלייס:

*טיפול בגלי הלם – טיפול שאינו פולשני, אשר מחליף את הצורך בהליך ניתוחי ומוכח כבעל אחוזי הצלחה גבוהים

*טיפול באמצעות מיטה אלקטרומגנטית – טיפול שאינו פולשני, אשר הוכח כיעיל בהפחתת כאבים

*אוסטאופתיה – טיפול המשתמש במגע כדי לאבחן ולטפל בבעיות במערכת השריר-שלד

*דיקור סיני – מבוסס על החדרת מחטים דקות לנקודות שונות בגוף, במטרה להשפיע על מערכת העצבים

*פיזיותרפיה – שילוב של תרגילים, עיסויים ומכשירים, במטרה לשפר את התפקוד הגופני

בין הטיפולים המוצעים באגף האסתטיקה רפואית:

*טכנולוגיות למיצוק העור – המעניקות מראה מתוח, זוהר וטבעי

*הזרקת בוטוקס – המפחיתים קמטים וקמטוטים

*הזרקת חומצה היאלורונית – המעניקים לעור נפח וחיוניות

*פילינג – המסייע בהסרת תאי עור מתים ומעניק לעור מראה זוהר

כמו כן, יש לציין שקיימים החזרים על הטיפולים מול כל קופות החולים וחברות הביטוח.

לדברי נורית פוקס, מנכ”לית מדיקל פלייס: “מרגע שנכנסים למתחם מייד מרגישים באווירה הנעימה, בשירות החם והמסור והתחושה שנמצאים בידיים טובות ובטוחות. אנו מציעים את מיטב הטיפולים פורצי הדרך מפיתוחים של נאס”א ועוד חברות מובילות בעולם ומבטיחים חווית לקוח לא פחות מאיכותית ומושלמת”.

באירוע השתתפו מנהלי מדיקל פלייס נורית פוקס וצביקה ליגטי, ד”ר אילהם גומייד, על היח”צ אמון משרדה של לימור כרסנטי.

צביקה ליגטי, נורית פוקס ולימור כרסנטי

 

האירוע כלל הרצאות מעשירות מעניינות ומהנות שחשפו אותנו לעולמות תוכן חדשים, זוויות ראיה חדשות ותובנות שעשויות לשמש אותנו בהמשך הדרך מפי:

לימור בן דוד נציגה של חברת אמי טכנולוגיות שהינה חברה מובילה בתחום שיווק וקידום טכנולוגיות רפואיות בישראל, הסבירה לנו כיצד הרפואה האסתטית נעזרת ברפואה הרגנרטיבית. זהו תחום חדשני שעוסק בריפוי וחידוש רקמה בגוף, וחוד החנית בתחום הרפואה האסתטית כיום היא הסקולפטרה המעודדת ייצור מחודש של סיבי קולגן באמצעות תהליך טבעי המופעל בעור התורם לשיפור מראה ואיכות העור.

לימור בן דוד נציגה של חברת אמי טכנולוגיות

 

מוחמד מסאלחה נציג של חברת SeboCalm נתן לנו סקירה על מוצרי החברה בהם – BB קונסילר לכיסוי כהויות תחת העיניים, קרם גוף סו-פנטול להרגעה ושיקום העור, קרם לחות המתאים לעור רגיש ואדמומי spf 30, סדרת מסכות בד המועשרות בשכבות פעילות של רכיבים צמחיים, אנטי אייג’ינג אולטרה – סדרת הפרימיום, בוסטר ויטמין C המיועד להזנת תאי העור ולעור חלק וגמיש יותר וסדרת Innovation – ניקוי פנים, מיצוק, מייק אפ, להזנה ולחות יום, להזנה ולחות ללילה.

מוחמד מסאלחה נציג של חברת SeboCalm

 

הסקסולוגית, מרצה ומטפלת בתחומי מיניות איריס בר-און חתמה את האירוע בהרצאה מתובלת בחוש הומור שעינגה אותנו בטיפים על זוגיות מוצלחת מלאת תשוקה וסקס.

הסקסולוגית, מרצה ומטפלת בתחומי מיניות איריס בר-און

 

אז, צעדו אל עתיד שבו בריאות פוגשת חדשנות, שבו הרווחה שלך נמצאת בראש סדר העדיפויות, ושבו הפתרונות מותאמים לצרכים הייחודיים שלך במרפאות המומחים במדיקל פלייס.

מדיקל פלייס – מרפאות מומחים 

החרושת 10, בנין 4, קומה 1, חוצות המפרץ חיפה

לקבלת ייעוץ והתאמת טיפול: טל’ ‎04-9999677

אתר https://medical-place.co.il

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן