6 טיפים לטיפוח הגוף בעונת הקיץ

עונת הקיץ הקרבה היא זמן לבילוי בשמש, אבל היא גם יכולה לגבות מחיר כבד מהעור שלנו. עם החום המוגבר, הלחות והחשיפה לקרני UV, חשוב להקפיד במיוחד על האיבר הגדול ביותר של גופנו.

מור ולבונה בלסם לטיפול בעור גוף יבש מבית אלונה שכטר

אסף זר,  בעלים במותג הטיפוח והביוטי REBORN משתף בטיפים לטיפוח עור הגוף בעונה הלוהטת:

 

1.קרם לחות: חום הקיץ עלול לגרום להתייבשות העור ולגירודים. סימנים לעור יבש יכולים להופיע כמגע מחוספס וקשה, סדקים וקילופים, הרגשת גרד וחוסר נוחות, כהות בצבע העור, הופעת קמטוטים ועוד. כדי להימנע מכך, מרחו קרם לחות קליל ולא שמנוני מידי על מנת לשמור על הלחות ללא תחושת הכובד. רצוי להשתמש בקרמים ותכשירים שמכילים חומרי לחות והזנה, כמו חמאת שיאה וחומצה היאלורונית ובאופן כללי להשתמש במסכות מרגיעות ומרעננות לעור שיכולות לסייע להחזרת הלחות והמראה הזוהר. יש להימנע משימוש בסבונים ומוצרי טיפוח המכילים אלכוהול או חומרים כימיים שעלולים לייבש את העור. חשוב לזכור שהטיפוח צריך להיות תקופתי, מותאם לאקלים בחוץ ולפי סוג העור כדי להבטיח את הטיפול המתאים והתוצאה הרצויה.

2.שתו מים: שתייה מרובה של מים חיונית לעור בריא. מים מסייעים לעור להיות לח וגמיש ובהסרת רעלים וזיהומים מהגוף. בקיץ אנו נוטים להזיע יותר, מה שעלול להוביל להתייבשות. רצוי לשתות לפחות 8-10 כוסות מים ביום כדי לשמור על לחות העור מבפנים החוצה.

בקבוק ספורט תרמי מבית סולתם

3.הקפידו למרוח קרם הגנה באופן קבוע עם יציאתכם החוצה: קרם הגנה הוא חובה לאורך כל השנה, אך במיוחד בחודשי הקיץ. חפשו קרם הגנה רחב טווח עם מקדם הגנה של SPF 30 לפחות. מרחו אותו בנדיבות רבה על כל העור החשוף, כולל כפות הידיים, רצוי כל שעתיים. במידה והינכם נהנים ממי הים או הבריכה בשעות הפנאי, אל תשכחו למרוח שוב אחרי היציאה מהם. נסו להימנע מקומות בהם השמש קופחת, במיוחד בין השעות 10:00 בבוקר עד 16:00 אחר הצהריים ושהייה במקומות מוצלים.

קרם הגנה לפנים וגוף 50SPF - דיל קוסמטיקס

4.הקפידו ללבוש בגדים רפויים ונוחים: בגדים צמודים עלולים לגרום להזעה וחיידקים על העור, ולהוביל לגירויי עור. בחרו בגדים רופפים ונושמים כמו בגדים מבדי כותנה ופשתן. השתדלו ללכת פחות עם נעליים סגורות ויותר עם כפכפים וסנדלים נוחים כדי למנוע מחנק של עור כפות הרגליים ובין האצבעות שעלולים לגרור לגירויים ופטריות.

סנדלים מטאליים מבית רשת B.unique

5.מקלחות קרירות: הקפידו בעונת הקיץ לעשות מקלחות קרירות או במים פושרים. מקלחות חמות עלולות לגרום לגירוי והתייבשות ולהסיר מהגוף את הלחות והשמנים הטבעיים, מה שעלול לגרום ליובש וסדקים. כמו כן, מקלחות במים חמים עשויות לגרום לכוויות ולפגיעה בשכבת העור העליונה. כמו כן, לאחר היציאה מהמקלחת חשוב למרוח קרם לחות על העור ויש להימנע מניגוב הגוף באמצעות מגבות קשות שעלולות לגרום גם הן לגירוי ולהחריפו.

קרם גוף, קרם ידיים וקרם רגליים מותג REBORN

6.אכלו תזונה בריאה: תזונה בריאה משפיעה על בריאות העור. הקפידו לאכול תזונה עשירה בפירות, ירקות ושומנים בריאים כדי לעזור להזין את העור מבפנים ומבחוץ. כך, פירות וירקות מכילים נוגדי חמצון שיכולים לסייע לעור לתקן נקים ולחיזוק התאים. צריכה של סוגים שונים משניהם תספק לגוף תזונה מאוזנת. מקורות חלבון כמו עוף, דגים וקטניות יכולים לסייע גם הם לגוף למנוע נזקי עור שונים ולסייע בהגנתו מפני נזקי סביבה. תזונה ממקורות מזון טבעיים ומזונות עשירים בשומן בריא יספקו ויטמינים ונוגדי חמצון. חשוב להימנע מצריכת מזונות עשירים בסוכר ומוצרי מזון מעובדים שעלולים להאט את תהליכי התאוששות העור. קפיצות הסוכר משחררות אינסולין למחזור הדם שאחראי על אחסון שומנים בגוף במקום שריפתם, מה שיוצר מצב דלקתי בגוף שהופך להיות עסוק בריפוי ולא בהתחדשות.

 

טיפים קטנים אך חשובים אלו יעזרו לכם לשמור על עור בריא וזוהר לאורך כל עונת הקיץ.

 

 

קרדיט צילום: יח”צ

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן