אנטי-אייג’ינג: היקארי משיקה סדרת MASSAGE MASK

מעבדות היקארי המובילה את הדור הבא של האנטי-אייג’ינג משיקה את  סדרת MASSAGE MASK עם פטנט לאריכות תאי עור הפנים

 

סדרת MASSAGE MASK - מעבדות היקארי

 

תכירו את סדרת MASSAGE MASK, מבית מעבדות היקארי, המכילה 5 מוצרים שמגיעים עם מכשיר עיסוי מהפכני ומתקדם שנמצא בפקק הצנצנת. המכשיר משלב טכנולוגיה של רטט בתדר אולטרסוני אשר מגביר את חדירות העור למרכיבים הפעילים, וטכנולוגיה של אור אדום אשר מאיצה את השיקום המהיר של העור וכמו כן, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין.

GLOW GOLD MASK

מסיכת קוויאר יוקרתית המהווה מקור לחות טבעי חזק ביותר, מסייעת בתיקון נזקי העור, מעוררת חילוף חומרים, ומעשירה אותו ב-19 חומצות אמינו, ויטמינים A,D,B, אומגה 3+6.

שמן האובליפיכה שנמצא במוצר בריכוז גבוה מעשיר את העור ב-60 נוגדי חמצון חזקים, 20 מינרלים, אומגה 7, וכולל כמעט כל ויטמין המוכר למדע. פועל להתחדשות תאים, מגן על העור ומשפר את מרקם העור.

GLOW GOLD MASK - מעבדות היקארי

 

ENERGIZING MASK

מוצר יוקרתי זה מחזק ומעצב את מרקם העור, ומותיר אותו רווי בלחות. משחרר מתח ומפיץ תחושה נעימה של נינוחות, רכות ורוגע אשר ניכרים בתווי הפנים. המוצר מבוסס על תערובת עשירה של מרכיבי ריפוי טבעיים ואורגניים המצויים ביערות הגשם בדרום אסיה  הכוללת:

שמן ג׳ינסנג- ספק אנרגיה טבעי חזק ביותר המסייע בשמירה על גמישות העור. מועשר בוויטמינים B5, B2, B1, ו- B12, דלעת ממורדיקה– תחנת כוח של ויטמינים A ו- C, מקנה זוהר, מאטה הזדקנות ומסייעת במניעת קמטים, שמן ג’ינג’ר – מקדם ריפוי והתחדשות, מגן על העור, מועשר בלמעלה מ40 נוגדי חמצון. יש לו השפעה חיובית על הגוף והנפש; נוגד דכאון ומקדם רגיעה כללית.

ENERGIZING MASK - מעבדות היקארי


 ANTI STRESS MASK

תערובת ייחודית הכוללת מרכיבים טבעיים ואורגניים לטיפול אנטי אייג’ינג ואשר נותנת כבוד לסודות היופי העתיקים החבויים בהרי האלפים השוויצריים.

התערובת מועשרת ב: תמצית אצות שלג, המופקת מאצות שלג המצויות בפסגות הקרח השוויצריות, עם מולקולות ייחודיות המפיגות מתח, ומשיבות לעור את  הזוהר הטבעי. אדלווייס, פרח אציל הגדל בהרי האלפים, מאיץ תהליכי התחדשות בעור, משמש נוגד חמצון ואנטי אייג’ינג חזק. ארניקה, צמח מרפא. נמצא בשימוש רפואי מהמאה ה-16. מכיל לקטון בעל תכונות אנטי דלקתיות, ומעולה להרגעת העור.

  ANTI STRESS MASK - מעבדות היקארי

CHOCOLATE POWER MASK

מוצר יוקרתי זה מחזק ומעצב את מרקם העור, ומותיר את העור רווי בלחות. הניחוח המרגיע של השוקולד משחרר מתח ומפיץ תחושה נעימה של נינוחות, רכות ורוגע אשר ניכרים בתווי הפנים.

התערובת העשירה מיערות הגשם של האמזונס מכילה חמאת קופואסו, חמאת זרעי קקאו, שעוות דבורים ושמן קוקוס, והיא מספקת לחות לעור לאורך כל היום.

חמאת זרעי קקאו – תורמת להתחדשות תאים, מועשרת במגנזיום, ויטמין C ואומגה 6.  מפורסמת בהשפעתה החיובית על הגוף והנפש, ומהווה נוגדת דיכאון המקדמת תחושת רגיעה כללית. חמאת קופואסו- אקזוטית המעניקה לעור לחות ומשפרת את גמישות העור. מועשרת בוויטמינים A,B1,B3,C ומסייעת בבניית המחסום האפידרמלי המגן על העור.

CHOCOLATE POWER MASK - מעבדות היקארי


SILKY ROSE MASK

תורמת לעור קורן עם מרקם משי תוך שהיא מעודדת התחדשות, מגבירה לחות ומפחיתה קמטוטים. ניחוח הורדים העדין מעורר תחושות רומנטיות, ומסייע לרגיעה ואיזון של גוף ונפש. התערובת עשירה במרכיבי ריפוי טבעיים ואורגניים המצויים במרוקו, נותנת כבוד לסודות היופי העתיקים ומכילה: שמן ורדים ממרוקו- פרח עוצמתי עם יכולת ריפוי עמוקה ותכונות נוגדות דיכאון, מטפל מצויין במצבי מתח וחרדה. מועשר בויטמינים A,C,D ו-E, וחומצות שומן אשר עוזרות לעור במלחמה נגד הקמטים. שמן ארגן- עשיר בחומצות אומגה (9,6,3), וחומצות לינולאיות המגבירות את גמישות העור ומעניקות לו לחות, ומעכבות הופעת קמטים. כמו כן, השמן מזין, מחדש, מרענן ומחייה את העור.

תמצית רימונים- אחד מנוגדי החמצון הטבעיים החזקים ביותר, המקדם ייצור קולגן ומנקה רעלים מהעור, ועוזר להגן מפני רדיקלים חופשיים מזיקים. שמן זרעי הרימונים ממריץ ומגביר את התחדשות תאי אפידרמיס.

SILKY ROSE MASK - מעבדות היקארי

 

כל מסכות הפנים שבסדרה מכילות בנוסף מרכיב אנטי-אייג’ינג ייחודי, ™️NAD NOBEL, שפותח על ידי מדעני החברה ביחד עם מדענים של האוניברסיטה העברית עליו רשמה החברה פטנט. המרכיב פועל להחלקת קמטוטים, מיצוק העור ולעיכוב תהליכי הזדקנות, ומקנה בכך לעור גוון אחיד ומראה זוהר ובריא יותר. החומר הפעיל +NAD נבדק במחקרים בלתי תלויים ונמצא בין היתר כמאריך חיים של מינים שונים של בעלי חיים.

כל מסיכה כוללת גם מכשיר עיסוי מהפכני וארגונומי שנמצא בפקק הצנצנת. הוא משלב טכנולוגיה של רטט בתדר אולטרסוני אשר מגביר את חדירות העור למרכיבים פעילים, וטכנולוגיה של אור אדום אשר מאיצה את השיקום המהיר של העור וכמו כן, מעודדת ייצור קולגן ואלסטין. שתי הטכנולוגיות ביחד תורמות למלחמה בעור עייף וחסר חיוניות.

החברה מייצאת את מוצריה למדינות רבות באירופה כמו בריטניה, איטליה, ספרד, רוסיה, אוקראינה, אסטוניה, לטביה, ליטא, טג’יקיסטן, הרשות הפלסטינאית, וכן למדינות רחוקות כמו סין, וייטנאם ופורטו ריקו. הייצור של מוצרי החברה מתבצע בתנאים מחמירים, תוך הקפדה על איכות ואחריות לסביבה במפעל החברה החדשני בבאר שבע. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים, וכל המוצרים הינם ממקור צמחי. לחברה יש מרכז מבקרים מפואר במרכז הארץ שממוקם בוילה עתיקה המוקפת בגן גדול, מרכז המבקרים זכה בתחרות עיצוב בינלאומית שנערכה באיטליה.

 

מחיר מסכת הפנים שבסדרה 398 ₪

להשיג דרך מעבדות היקארי, דרך הראשונים 34, בני עטרות

לברור מכון הקוסמטיקה הקרוב לביתך, טל 077-3445274, או באתר הבית hikari.co.il

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן