אריאלה ביוטי השיקה סדרת הבהרה לקיץ

אריאלה ביוטי השיקה סדרת תכשירי הבהרה חדשנית ופורצת דרך לטיפול בפיגמנטציה

 

סדרת תכשירי ההבהרה abcd

 

חשיפה לאור השמש עלולה לגרום נזק לעור, כולל היפר- פיגמנטציה, שהיא התכהות העור עקב ייצור יתר של מלנין שהוא הפיגמנט שנותן לעור את צבעו, מה שעלול לגרום לכתמים על העור הידועים בכינוי כתמי גיל וכתמי שמש. כתמים המופיעים לרוב בגיל מאוחר, בעיקר על הפנים, גב כפות הידיים והמחשוף, כתוצאה מהחשיפה לשמש בגיל מוקדם יותר.

תופעת הפיגמנטציה הפוגמת במראה העור, מסגירה את הגיל ולעיתים קרובות גורמת למראה מבוגר יותר מכפי הגיל האמיתי, מטרידה נשים רבות הרוצות עור חלק ללא פגמים וכתמים והן מחפשות פתרון לבעיית הפיגמנטציה.

אמנם בשוק קיימים מגוון של תכשירים (ללא מרשם רופא) לטיפול בכתמי העור ובגוון עור לא אחיד, המכילים מרכיבים על בסיס רטין A, הידרוקינון, חומצות אלפא הידרוקסיות להבהרת הכתמים והענקת גוון אחיד לעור, אך בעת הטיפול יש להימנע כמה שיותר מחשיפה לשמש.

במסיבת עיתונאים ובלוגרים שהתקיימה השבוע, השיקה אריאלה ביוטי סדרת תכשירי הבהרה חדשנית ופורצת דרך לטיפול בפיגמנטציה.

 

אריאלה ביוטי

 

כיצד נולד הרעיון ומה החידוש בסדרת תכשירי ההבהרה?

הרעיון נולד מתוך הרגשת תסכול מקצועי שלא יכולתי לתת טיפול בחודשי הקיץ לאלו הסובלים מפיגמנטציה,  עובדה שגרמה לי לפתח סדרת תכשירי הבהרה חדשנית שניתן להשתמש בה גם בחודשי הקיץ.

אילו מוצרים יש בסדרה?

סדרת תכשירי ההבהרה נקראת ABCD – שיטת ארבעת השלבים. בעזרת תכשירי ABCD מבית אריאלה ביוטי ניתן לטפל בבעיות עור נפוצות המוכרות לכל אחת מאיתנו.

בסדרה אפשר למצוא ארבעה פריטים הפועלים בכוחות משולבים כנגד כתמים בעור ופועלים להבהרתו והתוצאה – מראה עור בהיר, צעיר ללא כתמים וסימני גיל:

  • מי ההבהרה הייחודיים של אריאלה ביוטי: הנוסחה הייחודית מבית אריאלה ביוטי מותאמת לפנים ולכל איזור בגוף בו תחפצי להפחית את הופעת כתמי הפיגמנטציה הכהים והסוררים. מי ההבהרה מכילים פפטיד ייחודי העוזר לדכא המלנין, שהוא הגורם המייצר את הופעת הפיגמנטציה. הם עשירים בתמציות אלוורה וצמחים מרגיעים. בנוסף, משמשים כחומר אנטי דלקתי לחיזוק המערכת החיסונית בעור. כמות קטנה של מים הנספגת בעור הפנים בשימוש תדיר יוצרת אפקט גדול ומשמעותי.
  • קפסולות אנטי אייג’ינג + אפקט ההבהרה: 2 מוצרים באחד. קפסולה ייחודית זו, מעניקה פתרונות מתקדמים וחדשניים הודות לחומרים הפעילים שהיא מכילה כמו תרכובת מצמח המרשמלו, שורש ליקריץ וסיבי אורז וסובין. המרשמלו, הליקריץ וסיבי האורז עשירים בוויטמינים ומינרלים חיוניים ויעילים לעור, כמו ויטמין E, קבוצת ויטמין B, מגנזיום, זרחן, סלניום, תיאמין, ניאצין, אשלגן, סידן וברזל. עושר עצום של מרכיבים נהדרים הם מה שהעור הבוגר זקוק על מנת לחזק את מעטפת התאים ולהחזיר אותם לפעילות תקינה. הקפסולה מכילה בנוסף שמן חוחובה העשיר בויטמין E ושמן סקוולאן המיועד לריכוך העור, ויטמין C נוגד החמצון ועוזר לדיכוי המלנין. הקפסולה מכילה מולקולות של חומצה היאלורונית החודרות לעור, משקמות אותו ועוזרות לטיפול במראה עייף ומקומט. לטיפול ייעודי בכתמי פיגמנטציה יש למרוח מקסימום חומר אקטיבי על כתם הפיגמנטציה. להבהרה כללית, יש למרוח את תכולת הקפסולה על כל הפנים.
  • מדכא מלנין: מכיל חומצה קוג’ית, ארבוטין ואלסטין שהוכחו במחקרים כמקדמי הבהרת עור. ממזער נראות כתמי עור כהים ב 2-3 סדרי גודל. מתקן פגמי עור ונזקים יומיומיים ומחדש את העור. בנוסף, מכיל ויטמינים A,E ו-C בריכוזים משמעותיים ומכיל רכיב ייחודי – nano-white המעכב משמעותית את היווצרות המלנין. מסייע לשיפור צלליות כהות מתחת לעיניים ויוצר מראה אחיד, בהיר וזוהר.
  • קרם לטיפול בהבהרה: מיועד לטיפול אינטנסיבי בפיגמנטציה בשעות הלילה. הקרם מכיל בוקציול – התחליף הטבעי לרטינול הבטוח לשימוש בשמש, חומצות אלפא הידרוקסיות ממקור טבעי, חומצה קוג’ית מקופסלת, חומצה לקטית, פפטיד dermostatyl IS – המטפל ביעילות בפיגמנטציה ומעכב את היווצרות המלנין.

שילוב מנצח זה גורם לפעילות אינטנסיבית המדכאת ומעכבת את יצירת המלנין האחראי להופעת פיגמנטציה. הקרם מונע היווצרות מחדש של כתמי עור ומסייע להבהרת העור ומתאים לכל אזורי הגוף.

איזה רכיבים מכילה סדרת תכשירי ההבהרה?

הסדרה מכילה רכיבים מצמחי מרפא וחומרים טבעיים שיעילותם הוכחה בטווח המיידי ללא גרימת נזק לעור כ- בקוצ’יול (bakuchiol) האלטרנטיבה הטבעית לרטינול, ויטמין C טהור בנגזרת שומני (נמס בשמן) השומר לאורך זמן על יעילות הויטמין בתכשיר, ויטמין E נוגד חמצון המסייע להגנה על העור, חומצה היאלורונית ועוד.

מה אופן השימוש בסדרה?

ביום:

לפני הטיפול יש לנקות את הפנים בעזרת קצף ניקוי מפנק מבית אריאלה ביוטי: סבון ההופך לקצף מפנק במרקם של מוס עשיר בתמציות מרגיעות כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה, השומרים על איזון יעיל בעור הפנים תוך כדי פעולת הניקוי. בנוסף, הקצף עשיר בחומצה היאלורונית המעניקה לעור שפע של לחות.
הטיפול בקצף הניקוי מותיר את העור עם תחושת רכות נעימה ומכין את העור לספיגת החומרים הפעילים בהמשך הטיפול בסדרה.

  1. שימו מי הבהרה
  2. פתחו קפסולה ומרחו נקודתית על הכתם או על כל הפנים
  3. מרחו מדכא מלנין

בתום הטיפול, מרחו קרם לחות, מומלץ לשים מקדם הגנה אך אין התוויה לכך.

בלילה:

לפני הטיפול יש לנקות את הפנים בעזרת קצף ניקוי מפנק מבית אריאלה ביוטי: סבון ההופך לקצף מפנק במרקם של מוס עשיר בתמציות מרגיעות כמו אלוורה, קמומיל וקלנדולה, השומרים על איזון יעיל בעור הפנים תוך כדי פעולת הניקוי. בנוסף, הקצף עשיר בחומצה היאלורונית המעניקה לעור שפע של לחות. הטיפול בקצף הניקוי מותיר את העור עם תחושת רכות נעימה ומכין את העור לספיגת החומרים הפעילים בהמשך הטיפול בסדרה.

  1. שימו מי הבהרה
  2. מרחו קרם הבהרה

ניתן להשתמש בתכשירים גם בדקולטה וגב כפות הידיים באותו אופן. התכשירים יעילים גם לאלו שאינם סובלים מפיגמנטציה בהיבט המניעתי.

מה הבטיחות והיעילות של התכשירים?

סדרת תכשירי ההבהרה פותחה במשך שלוש שנים ונבדקה על נסייניות בחודשי הקיץ. הם בטוחים לשימוש, אינם מזיקים לעור, אינם רגישים לשמש והוכחו קלינית כיעילים בהבהרת העור תוך שבועיים מיום השימוש, לאחר 21 יום יש תוצאות משמעותיות.

על מנת לשמר את התוצאה, יש להשתמש בתכשירים הטיפוליים בין פעמיים לשלוש בשבוע, במי ההבהרה יש להשתמש יום יום.

התכשירים יציבים לאורך זמן ואינם מתחמצנים.

תוקף – תכשיר סגור שלוש שנים, מרגע הפתיחה שנה.

למי מתאים הטיפול?

התכשירים מתאימים לנשים וגברים, בכל גיל, סוגי וגווני עור (לא באקנה פעיל). אין התוויה האוסרת שימוש לנשים בהיריון אך מומלץ להתייעץ עם רופא לפני השימוש.

אריאלה מדגישה שאם הפיגמנטציה מפושטת על כל הפנים חשוב לבצע טיפולים בקליניקה.

אריאלה ביוטי

בר כוכבא 23 בני ברק, מגדל V טאוור, קומה 3

טלפון: 077-8042470, 03-5783330

אתר: arielabeauty.co.il

פייסבוק: arielabeauty

אינסטגרם: ariela.beauty

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן