בריחת שתן: הטיפול החדשני שישנה את חייך

האם בעת מאמץ – כשאת רוקדת, קופצת, משתעלת או אפילו צוחקת את מרגישה שבורח לך שתן? האם את מרגישה שאת צריכה להשתין עכשיו ועד שאת מגיעה לשירותים בורח לך שתן ? 

את לא יחידה. בריחת שתן הוא מצב שכיח הנפוץ יותר אצל נשים מעבר לגיל, מין ומעמד חברתי. למרות שכיחותו, הנושא נותר מוסווה יחסית, ומותיר רבים מהסובלים ממנו בתחושת בדידות, מבוכה, איכות חיים ירודה ופגיעה בזוגיות. 

חשוב להבין שבריחת שתן אינה כישלון אישי שלך אלא בעיה רפואית לגיטימית הראויה לטיפול.

הכירי את הטיפול החדשני ופורץ הדרך – כסא הפלא EMSELLA

כסא הפלא הושק במסיבת עיתונאים במשרדי חברת Better Life,  בהשתתפות יוסי בן יוסף יזם ובעל חברת Better Life, ד”ר לויטס איתן רופא נשים ומומחה בגניקולוגיה ויועץ לחברת Better Life, אנשי תקשורת, עיתונאים, סלבס ועוד, בניצוחו של  משרד היח”צ גולן נהרדעא קומיוניקיישן.

קיימים שלושה סוגים של בריחת שתן הסביר ד”ר לויטס:

בריחת שתן במאמץ – ריקוד, שיעול, קפיצה, התעשטות, התעמלות וכו’. כל דבר שאנו עושות במאמץ מפעיל את הלחץ תוך בטני, רצפת האגן חלשה והפיפי בורח.

בריחת שתן בדחיפות – שלפוחית רגיזה.  זהו מצב זו אנו חשים בדחף פתאומי ועז להטיל שתן וקושי לשלוט בו עד מציאת שירותים.

בריחת שתן משולבת – שילוב של בריחת שתן במאמץ ושל דחיפות.

מה הן הסיבות לבריחת שתן?

שלפוחית השתן היא כלי קיבולת – שריר דמוי שק שיש לו תכונה להתרחב בעת מילוי השתן ולהתכווץ בעת ריקון השתן. בעת פעולת ההשתנה מתקיימת הרפיה יזומה של רצפת האגן ושל השופכה יחד עם התכווצויות של שריר השלפוחית. שילוב הפעולות האלה אמור להביא להתרוקנות השלפוחית. כשיש פגיעה במנגנון ריקון השלפוחית כתוצאה מלידות, גיל המעבר, פגיעה עיצבית וחולשת רצפת האגן קיימת בריחת שתן לא רצונית.

מה היו אפשרויות הטיפול עד כה?

עד היום, כדי לטפל בבריחת שתן, היו מספר אפשרויות בהתאם לסיבה הבסיסית – תרגילי רצפת האגן באמצעות תרגילי קיגל, לייזר נרתיקי, ניתוחי TVT. לבריחת שתן משלפוחית רגיזה ניתן טיפול תרופתי עם תופעות לוואי לא פשוטות כולל יובש בפה, נפילות לחץ דם והתנגשויות עם תכשירים אחרים.

מהי שיטת הטיפול החדשנית?

הטיפול מתבצע בקליניקה של הרופא ולאחר בירור רפואי, באמצעות כסא הפלא – EMSELLA. הכסא מצויד במוליך מיוחד. המוליך פולט אנרגיה אלקטרומגנטית מתקדמת החודרת לאזור הממוקד וגורמת לגירוי וכיווץ שרירי רצפת האגן העמוקים. המטרה היא חיזוק שרירי רצפת האגן ו”חינוך” מחדש, החזרת השליטה במתן שתן וחיזוק הקשר בין החלק הנוירולוגי והחיבור לשריר. כל טיפול מעורר אלפי התכווצויות אינטנסיביות בשרירי רצפת האגן הרבה מעבר למה שניתן להשיג באמצעות תרגילים רצוניים בלבד. התכווצויות שרירים עוצמתיות אלו מסייעות לחזק את רצפת האגן ולחדש את השליטה במתן שתן שזה המפתח להצלחה אצל המטופלים/ות.

כמה זמן נמשך הטיפול ב- EMSella:

מפגשי הטיפול עם EMSella הם מהירים, ונמשכים בדרך כלל סביב 28 דקות פעמיים בשבוע. במהלך הפגישה, המטופלים יכולים להירגע בתנוחת ישיבה בזמן שהמכשיר מספק גירוי אלקטרומגנטי מדויק. הטיפול נעשה בלבוש מלא, אינו פולשני ואינו מכאיב, ללא צורך בהרדמה או בזמן החלמה. המטופלים יכולים לחזור לפעילות היומיומית שלהם מיד לאחר כל פגישה.

מהם יתרונות הטיפול?

EMSella מציע גישה לא ניתוחית ולא תרופתית לטיפול בהפרעות רצפת האגן, אשר יכולה להיות מועילה במיוחד עבור אנשים המחפשים חלופות להליכים פולשניים או תרופות.

ואחוזי ההצלחה?

אחד היתרונות המרכזיים של EMSella הוא רמת האפקטיביות הגבוהה שלו. מחקרים קליניים הוכיחו 95 אחוזי הצלחה בטיפול בסוגים שונים של בריחת שתן – במאמץ, בדחיפות ובמשולבת בחולים שעברו טיפול ב- EMSella.

אופיו הלא פולשני, יעילותו הגבוהה, נוחותו ובטיחותו של כסא הפלא EMSella (מאושר ע”י FDA ומשרד הבריאות ) מציע למטופלות פתרון מבטיח לשיפור בריאות רצפת האגן ולהשבת איכות חיים טובה יותר.

בואי לנסות.

קרדיט צילום: דניאל אהרון

בטר לייף קליניק – Better life clinic 

כתובת: משה לוי 11, ראשון לציון
 
טלפון: 03-619-3822 או: 5399*
 
אתר: www.btl.clinic
 
פייסבוק: בטר לייף קליניק – Better life clinic
 
 

  

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן