ערכת טיפוח לנסיעות: TAKE IT WITH YOU

עונת הקיץ והנסיעות כבר כאן וזה לא אומר שאתן צריכות לחרוג משגרת הטיפוח שלכן.

הקוסמטיקאית טלי אשכנזי משיקה בימים אלו ערכת טיפוח שכל אחת חייבת לעצמה –

TAKE IT WITH YOU

ערכת טיפוח לנסיעות - TAKE IT WITH YOU

אז מה תמצאי בערכה?

 

הערכה מכילה בתוכה סבון פנים, סרום ויטמין סי, קרם עיניים למיצוק ושיפור כהויות בעור סביב העיניים וקרם לחות עם חומצה היאלורונית. היא מתאימה לכל סוגי העור ומגיעה בבקבוקונים של 15 מ”ל כל אחד.

מחיר הערכה: 179 ₪

ערכת טיפוח לנסיעות - TAKE IT WITH YOU

פירוט מוצרי הערכה:

 

סרום ויטמין סי – מכיל ריכוז גבוה של ויטמין c  הנלחם בסימני הזדקנות העור. פועל ביעילות בשילוב ויטמין E  המטפל בנזקי החמצון בעור רדיקלים חופשיים ומספק הגנה לעור. סרום זה מסייע בשמירה על מראה עור בהיר יותר, מעודד את התחדשות הקולגן בעור ובכך תורם למיצוק ומראה בריא יותר. הסרום משלב את יתרונותיו של ויטמין C ו  וויטמין E  בכדי לספק הגנת נוגדי חמצון מוגברת מנזרי הרדיקלים החופשיים.

בנוסף: מסייע במניעת קמטוטים/ מחזק את הבהרת העור/ אנטי דלקתי/ אנטי אוקסידנט/ שומר על אלסטיות העור/ שומר על עור קורן ובריא/ מתאים לכל סוגי העור.

SLS סבון פנים לניקוי עמוק וטיהור העור. הוא יעיל במיוחד ומנקה את העור ביסודיות. מאזן את עודף השמנוניות
בעור ומגן מפני איבוד לחויות. הוא מכיל תאי גזע ממקור צמחי על מנת לעודד פעילות טובה יותר של תאי הגזע בעור. מורכב מרכיבים טבעיים ונטול כימיקלים מלאכותיים.

קרם עיניים יוקרתי אנטי אייג’ינג למיצוק אזור העיניים. הוא בעל נוסחה ייחודית, מפחית ומשפר כהויות סביב לעיניים. הקרם עצמו מרגיע נפיחות ומחזק את רשת הסיבי האלסטין והקולגן. התוצאה שתתקבל תוך 2-3 דק’ הינה הפחתה יעילה של הכהות והנפיחות, מיצוק ושיפור מרקם העור. הקרם עצמו מרגיע נפיחות ומחזק את רשת סיבי האלסטין והקולגן.

קרם לחות פעיל עם חומצה היאלורונית המכילה מולקולות קטנה וחדירה לעור הפנים ומולקולה גדולה המטפלת במעטפת החיצונית של העור. מעניקה לעור לחות ומיצוק. מטפלת ודואגת לרקמת חיבור בריאה ולחה. בנוסף, היא גם אחראית על לחות ונפח העור ומצויה בגופנו באופן טבעי. התוצאה המתקבלת הינה עור מוצק יותר, גמיש יותר, חלק יותר ועשיר בלחות.
.

למידע נוסף אודות הטיפולים ורכישת מוצרים ניתן להשיג ב 052-3060936
בעמוד הפייסבוק טלי אשכנזי
https://www.facebook.com/profile.php?id=100032183023173

ובעמוד האינסטגרם –
https://instagram.com/taly_ashkenazi_?igshid=ZDdkNTZiNTM=

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן