מון פלטין מוצרי שיער מציגה מהפכה בטיפוח שיער

מון פלטין משיקה לקראת ראש השנה מהדורה מוגבלת של הסדרה החדשנית לשמירה וטיפוח השיער – הילורן

 

מון פלטין פרופשיונל - הילורן

 

אלישע מזרחי ממנהלי המותג מון פלטין פרופשיונל אמר בהשקה: “לקראת ראש השנה אנו משיקים במהדורה מוגבלת את הסדרה החדשנית והטובה ביותר בשוק לשמירה וטיפוח השיער – הילורן המועשרת בחומצה היאלורונית המיועדת לשיער וכוללת שמפו, מסכה, Dream Hair מוצר המגן על השיער מחום, והקסם החדש One Secert – מסכה משקמת ללא שטיפה המתאימה לכל סוגי השיער, אותה מתיזים על השיער לפני היציאה מהבית. סדרת הילורן פותחה במיוחד לקהל הישראלי ונותנת מענה למנעד סוגי השיער של הישראלים ומגיעה בתוך תיק מהודר וחגיגי”.

ירמי מזרחי מבעלי החברה אמר: “מון פלטין היא חברה משפחתית שהוקמה בשנת 1993, והשנה החברה חגגה 30 שנה למותג. המוצר משווק ל- 54 מדינות ברחבי העולם תוך הקפדה על שם המוצר בעברית – Made In Israel מתוך גאווה בתעשייה הישראלית. כל המוצרים מיוצרים במפעל בבת-ים משלב הפיתוח עד המשלוח לארץ ולחו”ל תוך הקפדה על בקרת איכות.”

סדרת המוצרים הילורן פותחה ע”י מעבדות מון פלטין ישראל מעל 3 שנים כדי להגיע לתוצאות מקסימליות. היא נבדקה פעם אחר פעם כדי להגיע לתוצאה הקרובה ביותר לשיער מושלם.

הסדרה כוללת 4 ערכות חדשניות ופורצות דרך הנותנות מענה לסוגי השיער השונים –

הילורן – ערכה לטיפוח שיער חלק

הערכה כוללת שמפו, מסכה, ספריי Dream Hair ומסכה ללא שטיפה One Secert. המוצרים מכילים חומצה היאלורונית שפותחה בארץ בשתי מעבדות בארץ ובאירופה המיועדת רק לשיער ומטרתה  לשקם שיער שעבר תהליכי החלקה, לחזק את סיב השיער ולטפח  את השיער לאורך זמן.

הילורן - ערכת חג מושלמת לטיפוח שיער חלק

הילורן – ערכה לטיפוח שיער יבש וצבוע

הערכה כוללת שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה One Secert. המוצרים מכילים את החומצה ההיאלורונית שמטרתה לרכך, לחזק ולשקם את מראה השיער, לשמור על גוון הצבע בשיער ולמנוע דהייה לאורך זמן.

הילורן - ערכת חג מושלמת לטיפוח שיער יבש וצבוע

 

הילורן – ערכה לטיפוח שיער דק ושביר

הערכה כוללת  שמפו, מסכה, סרום ומסכה ללא שטיפה One Secert. פריצת הדרך אותה מציגה מון פלטין בערכה זו היא ביכולת להעצמת נפח השיער לנשים בעלות שיער דליל, דק, ושביר.

 

הילורן - ערכת חג מושלמת לטיפוח שיער דק ושביר

 

הילורן – ערכה  לטיפוח והדגשת שיער בלונד

מון פלטין מציגה פיתוח חדשני המבטל גוון צהוב או כתמתם ולא רצוי בסיב השיער ומדגיש את גוון השיער ומראה הבלונד זוהר.  הערכה כוללת שמפו, מסכה, סרום ומסכה משקמת ללא שטיפה המועשרת בחומצה היאלורונית  One Secert.

הילורן - ערכת חג מושלמת לטיפוח והדגשת שיער בלונד

 

את ערכות החג של מון פלטין ניתן להשיג אך ורק במקומות מקצועיים ואצל מעצבי שיער מורשים וזאת, כדי להבטיח ללקוחות למצוא את ההתאמה המושלמת לסוג השיער. על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית מומלץ לרכוש את כל הערכה.

כדי למצוא את המומחה הקרוב לביתך, צרי קשר בטלפון 03-9512017

*** ערכת החג המיוחדת וחגיגית של מון פלטין נמכרת כיום בעלות של 400 ₪ בלבד!***

עם המוניטין שלה למצוינות, ורשת הפצה גלובלית המשתרעת על פני יותר מ- 50 מדינות, מון פלטין ממשיכה לקבוע סטנדרטים בתעשייה. ערכת החג של מון פלטין מייצגת את המחויבות של החברה לספק פתרונות יעילים וחדשניים לטיפוח השיער, ומעניקים ללקוחותיה תוצאות יוצאות דופן מבחינת נראות ובריאות.

לאלו המבקשים להחיות את שיערם לקראת החג – ערכת החגים של מון פלטין היא הפתרון המושלם, אל תחמיצו את ההזדמנות לגלות את הפוטנציאל האמיתי של השיער שלכן עם מוצרי טיפוח השיער של מון פלטין.

 

 

התגובות סגורות.

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

דילוג לתוכן